نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۵

عرضه ماسک گیمینگ Razer Zephyr با RGB و تهویه فعال

شرکت ریزر در جریان رویداد Razer Con 2021 از ماسک گیمینگ Razer Zephyr با قابلیت تهویه فعال و طراحی سایبرپانکی رونمایی کرده که هم‌اکنون برای خرید در دسترس قرار دارد.

شرکت ریزر در ادامه‌ی رونمایی از لوازم جانبی خاص و ویژه‌ی گیمینگ خود، اینبار یک ماسک متفاوت را معرفی کرده که ظاهری جذاب و قابلیت‌های قابل توجهی دارد. این ماسک صورت، علاوه‌بر برخورداری از یک فن تهویه فعال که به کاربر امکان نفس کشیدن راحت‌تر را ارائه می‌کند، یک نورپردازی جذاب و RGB نیز دارد که ظاهری مشابه Project Hazel دارد و در CES 2021 معرفی شده بود.

جریان هوا ازطریق فن‌هایی که در سمت راست و چپ این ماسک قرار گرفته وارد شده و از اگزوز خروجی که زیر چانه قرار می‌گیرد خارج می‌شود. این ماسک مجهز به یک فیلتر مطابق با استانداردهای پزشکی از نوع N95 است که می‌تواند ۹۹ درصد باکتری‌های هوای ورودی و خروجی را به خود جذب کند. با مراقبت مناسب، این فیلتر می‌تواند تا سه روز اثر خود را حفظ کرده و قابل استفاده باشد. ریزر این ماسک را سه برابر ماندگارتر از ماسک‌های یک‌بار مصرف توصیف کرده و عملکرد آن را تضمین می‌کند.

ماسک گیمینگ Razer Zephyr

علاوه‌بر‌این، قسمت جلویی ماسک از یک ماده شفاف با روکش ضد مه ساخته شده که به نفر مقابل اجازه می‌دهد تا صورت شما را به خوبی ببیند و در نتیجه ارتباط راحت‌تری با سایر برقرار کرده و مجبور به درآوردن ماسک خود نباشید. یک اسپری ضد مه نیز در بسته‌بندی محصول قرار گرفته تا هر از چند گاهی مورد استفاده قرار بگیرد.

قابلیت نورپردازی بخش مقابل ماسک با Razer Chroma RGB سازگار بوده و می‌توان ازطریق تلفن همراه نورپردازی آن را به‌صورت دلخواه تنظیم کرد تا جلوه‌ی گیمینگ جذابی به ظاهر ماسک ببخشد. قابلیت تماس نیز یکی دیگر از ویژگی‌های این ماسک مخصوص است که ازطریق یک میکروفون و اسپیکر داخلی امکان برقراری تماس و سایر کاربردهای احتمالی را فراهم می‌کند. این ویژگی به‌خصوص در زمان رونمایی از مدل اولیه Project Hazel وجود نداشت.

طول مدت شارژ این ماسک حدودا ۳ ساعت است. فن تهویه فعال ماسک Razer Zephyr با دو سرعت ۴۲۰۰ دور بر دقیقه و ۶۲۰۰ دور بر دقیقه کار می‌کند و با هر بار شارژ تا حداکثر ۸ ساعت قابل استفاده است (در حالت ۴۲۰۰ دور و نورپردازی خاموش). طول عمر استند بای این ماسک نیز به دو روز محدود شده است. اندازه‌ی خارجی آن ۱۸۱ میلی‌متر عرض و ۱۰۴ میلی‌متر عمق با ۱۰۴ میلی‌متر ارتقا است و وزن آن ۱۰۶.۱ گرم اعلام شده است.

ماسک فن دار Razer Zephyr

ریزر هر یک از این ماسک‌ها را با فیلتر ۹ روزه به قیمت ۹۹.۹۹ دلار می‌فروشد و بسته Starter Pack آن با فیلترهای مناسب برای کاربری ۹۹ روز ۱۴۹.۹۹ دلار قیمت دارد. خرید بسته فیلترهای گرید N95 آن نیز شامل انواع فیلترها ۲۹.۹۹ دلار هزینه خواهد داشت.

در پایان نظرات خود را در این خصوص با زومجی و سایر کاربران مطرح کنید.


منبع guru3d
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده