نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۹

سخنرانی مدیرعامل AMD در رویداد COMPUTEX 2021

براساس اعلام شورای تجارت و توسعه خارجی تایوان، دکتر لیسا سو، مدیرعامل شرکت AMD برای سومین سال متوالی نطق اصلی کنفرانس COMPUTEX 2021 را ارائه خواهد کرد.

نطق اصلی کنفرانس دیجیتالی و غیرحضوری COMPUTEX 2021 در تاریخ ۱ ژوئن (سه‌شنبه، ۱۱ خرداد) رأس ساعت ۶:۳۰ به وقت تهران با مضمون «AMD Accelerating، اکوسیستم پردازش با عملکرد بالا» پخش خواهد شد. کلیه‌ی برنامه‌های رویداد COMPUTEX امسال به‌صورت دیجیتالی برگزار می‌شوند و سخنرانان به‌صورت غیرحضوری و از راه دور به ارائه توضیحات خود خواهند پرداخت. جیمز هوانگ، رئیس شورای تجارت و توسعه خارجی تایوان (TAITRA) در این خصوص می‌گوید:

«امسال با همه‌ی سال‌های گذشته تفاوت داشته و تکنولوژی ما را از دوران بسیار چالش برانگیزی عبور می‌دهد. ما همچنان مجبوریم تا نحوه‌ی برگزاری نمایشگاه‌های خود را برای تأمین نیازهای غرفه داران، بازدیدکنندگان و رسانه‌ها تغییر داده و برای حفظ مهم‌ترین عنصر نمایشگاه‌های تجاری یعنی «ارتباط با مخاطبان» تلاش کنیم.»

دکتر لیسا سو نیز در اظهارات اخیر خود از علاقه و اشتیاقی که برای بازگشت مجدد به کنفرانس COMPUTEX در سال ۲۰۲۱ دارد، صحبت کرده است:

«سال گذشته به خوبی با اهمیت پردازش کامپیوتری با عملکرد بالا در زندگی روزمره آشنا شدیم. این موضوع از نحوه‌ی کار کردن ما گرفته تا کیفیت آموزش و حتی بازی و سرگرمی، جوانب مختلفی از زندگی ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. AMD در COMPUTEX امسال نیز از پیشرفت و نوآوری اکوسیستم خود برای ارائه‌ی محصولات پیشرو در صنعت تکنولوژی توضیحاتی را ارائه خواهد کرد.»

دکتر لیسا سو مدیر عامل شرکت AMD

لیسا سو در نطق سخنرانی COMPUTEX | AMD خود، به اشتراک دیدگاه‌های این شرکت برای آینده‌ی صنعت کامپیوتر پرداخته و جزئیاتی از جدیدترین دستاوردهای AMD در حوزه پردازش و خدمات گرافیکی برای علاقه‌مندان به سیستم‌های کامپیوتری و جامعه گیمرها را ارائه خواهد کرد. جیمز هانگ درباره اهمیت حضور AMD در کنفرانس امسال می‌گوید:

«شرکت AMD تحت مدیریت دکتر لیسا سو، از پرچمداران صنعت کامپیوتر در کلاس جهانی به شمار می‌رود. تکنولوژی این شرکت با جوانب مختلفی از زندگی روزمره مردم در ارتباط بوده و برای بهبود تجربه ارتباط کاربران با سیستم‌های کامپیوتری تلاش می‌کند. AMD مثل همیشه نقش مهمی در پیشرفت صنعت فناوری داشته و ما از حضور دکتر سو در COMPUTEX 2021 بسیار خوشحال و هیجان‌زده هستیم. باید منتظر اخبار مهم و قطعاً هیجان انگیزی که دکتر سو با خود به COMPUTEX خواهد آورد، باشیم.»

برنامه‌های مختلف COMPUTEX 2021 با معرفی کنفرانس‌ها و سخنرانان بیشتر رفته رفته آپدیت شده و اخبار بیشتر از آن به‌دست ما خواهد رسید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت رسمی COMPUTEX مراجعه کنید.

در پایان نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع guru3d
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده