// جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

جشنواره نوروزی هوآوی آغاز شد

در جریان جشنواره نوروزی هوآوی، این شرکت اعلام کرده که برنامه‌های ویژه‌ای را برای خریداران محصولات هواوی درنظر گرفته است که می‌توانند برنده جوایز مختلفی شوند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار فناوری، دیروز رویداد ابر جشنواره نوروزی هوآوی برگزار شد و تا تاریخ ۲۸ اسفند ماه هم ادامه دارد. در این جشنواره، کاربرانی که گوشی‌های هوشمند هوآوی را خریداری کنند، می‌توانند شانس خود را برای دریافت جایزه امتحان کنند که این شرکت ۱۳۹۹۰۰ عدد جایزه را برای خریداران درنظر گرفته است.

همچنین در ادامه، هوآوی گوشی‌های موبایل مورد نظری را که کاربران با خرید آن‌ها در جشنواره شرکت داده می‌شوند، اعلام کرده است. در زیر می‌توانید تصویر مربوط به گوشی‌های موبایل اعلام شده از سوی هوآوی را در زومجی تماشا کنید. دراین‌میان اشاره کنم که ارزش جایزه‌ای که دریافت می‌کنید، به مدل گوشی موبایل خریداری شده مربوط می‌شود.

هوآوی

خریداران پس از خرید محصول مورد نظر خود از طریق فروشگاه‌های منتخب جشنواره هوآوی یا وبسایت دیجیکالا، باید به محل دریافت هدایا مراجعه و هدیه خود را دریافت کنند. هدایا درنظر گرفته شده برای خریداران هم از ۸۰ هزار تومان شروع می‌شود و بالاترین هدیه به ارزش ۵۰۰ هزار تومان است. پس از انجام این مراحل، باید به سایت ابر جشنواره نوروزی هوآوی مراجعه و فرم مربوط به قرعه کشی را هم تکمیل کنید. در انتها کد قرعه کشی و دعوت خود را ذخیره کنید. همچنین هوآوی اعلام کرده که خریداران می‌توانند با مراجعه به سایت هوآوی یا صفحه اینستاگرام این شرکت، پیگیر قرعه کشی باشند.

هوآوی

از میان کالاهایی که هوآوی برای خریداران به‌عنوان هدیه و جایزه درنظر گرفته است، می‌توان‌ به هوآوی MateBook X Pro، لپ‌تاپ و جوایز ارزنده دیگری هم اشاره کرد که در زیر تصویر و تعداد بعضی از آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

هوآوی

در انتها هوآوی در مورد قوانین جشنواره نوروزی خود هم اطلاعاتی را در دسترس قرار داده است. هر فرد تنها یک‌بار می‌تواند در قرعه کشی برنده شود. همچنین اگر خریدار دیگری از کد دعوت شما استفاده کند، شما یک شانس دوم هم برای قرعه کشی پیدا خواهید کرد. ازاین‌رو می‌توانید از کد دعوت‌تان برای حداکثر دونفر دیگر استفاده کنید تا در مجموع سه بار در قرعه کشی شرکت و شانس خود را برای دریافت جایزه بالاتر ببرید. دراین‌میان اشاره کنم که کد ملی و شماره موبایل ثبت شده هم باید به شخص مورد نظر مرتبط باشد و پس از برنده شدن، باید مدارکی را ارائه دهید که نشان دهد شما خریدار اصلی محصول هوآوی بوده‌اید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت ابر جشنواره نوروزی هوآوی به آدرس HuaweiPromotion.ir مراجعه کنید. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده