// پنجشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

مردی به خاطر «صفحه آبی مرگ»، کامپیوتر خود را گلوله باران کرد

ظاهرا آستانه تحمل در جای جای جهان در حال کاهش است. شخصی در شهر کلرادو اسپرینگز از ایالت کلرادو آمریکا بعد از مشاهده صفحه آبی مرگ برروی صفحه مانیتور، به کامپیوتر خود با کلت کمری، هشت بار شلیک کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
روز دوشنبه  ۳۱ فروردین در ساعت ۱۸:۵۵ دقیقه، پلیس‌ کلرادو اسپرینگزگزارشی مبنی بر شنیده شدن صدای شلیک گلوله در یکی از خیابان‌های شهر دریافت می‌کنند. زمانی که آنها به مکان مورد نظر می‌رسند با آقای لوکاس هینچ روبرو می‌شوند که با ;کلت کمری خود، هشت تیر به رایانه‌ شخصی خود شلیک کرده است. در عنوان گزارش پلیس ذکر شده که «مرد کامپیوتر خود را کشته است!»، پس از تحقیقات پلیس مشخص شد که هینچ ۳۷ ساله، بعد از مشاهده‌ی صفحه‌ آبی مرگ مشهور از روی ناامیدی و عصبانیت به کامپیوتر خود شلیک کرده است.
تصویر منتشر شده توسط پلیس تصویر منتشر شده توسط پلیس
در ادامه پلیس در شرح ماجرا افزود:
او رایانه‌شخصی خود را به پشت خانه برده  و به با اسلحه‌دستی خود ۸ تیر موثر برای غیرفعال کردن دستگاه شلیک کرده است.
به گفته‌ی تایمز لس‌آنجلس، هرچند هینچ به دلیل عدم وجود قوانینی در رابطه با سلاح‌های خانگی در کلرادو اسپرینگز دستگیر نشده است. اما سلاح او به دلیل شلیک در محدوده شهر، ضبط شده است و احتمالا او با جزای نقدی نیز روبرو خواهد شد. آقای هینچ گفته که این واقعه «با شکوه» بوده و او کامپیوتر Dell XPS 410 خود را با تیراندازی کشته است، او گفت «فرشتگان در بالا‌ می‌خوانند!» هینچ تاکید کرده است که قبل از شلیک به رایانه‌شخصی خود از اینکه چیزی قابل اشتعال پشت دستگاه خود نبوده اطمینان حاصل کرده است. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده