نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

کمپانی HTC به زودی از هدست وایو جدیدی رونمایی می‌کند

کمپانی اچ‌تی‌سی به تازگی تیزر جدیدی را منتشر کرده است که از معرفی یک هدست وایو جدید توسط این کمپانی در چند روز آینده خبر می‌دهد.

به نظر می‌رسد که به زودی شاهد رونمایی از یک هدست وایو جدید با نمایشگری بهبود‌یافته خواهیم بود؛ زیرا مطابق تازه‌ترین اخبار فناوری، کمپانی HTC یک تیزر جدید منتشر کرده است که در آن عبارت «رزولوشن سال نو» به چشم می‌خورد و این موضوع بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای واقعیت مجازی را کنجکاو کرده است.  

به تازگی کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی در حساب رسمی خود در توییتر یک تصویر جدید با دو هشتگ #رزولوشن‌سال‌نو و #اچ‌تی‌سی‌وایو ارسال کرده است. در بالای تصویر جدید عبارت «رزولوشن سال نو» نوشته شده است که عبارت سال نو در آن برخلاف کلمه رزولوشن تار شده است و این موضوع احتمالا حاکی از آن است که کمپانی اچ‌تی‌سی از یک هدست وایو جدید رونمایی خواهد کرد که از نمایشگری با رزولوشن بالاتر نسبت به مدل اصلی برخوردار خواهد بود.

HTC

به هر شکل به نظر می‌رسد که در تاریخ هجدهم دی‌ماه (۸ ژانویه) شاهد خبرهای جدیدی در این رابطه خواهیم بود. این تاریخ زمان بسیار خوبی برای کمپانی HTC است تا از یک محصول بزرگ رونمایی کند زیرا نمایشگاه CES 2018 نیز در این تاریخ جریان خواهد داشت و این احتمالا موقعیت خوبی برای نشان دادن هدست جدید آنها خواهد بود.

سال ۲۰۱۷ را می‌توان یک سال خوب برای واقعیت مجازی به حساب آورد اما به طوری که همگان انتظار داشتند، با عرضه‌ی هدست پلی‌استیشن VR موفق ظاهر نشد. با اینکه در حال حاضر محصولات نرم‌افزاری خوبی نظیر بازی GORN، بازی Superhot و بازی Resident Evil 7 در این دستگاه‌ها در دسترس است اما متاسفانه محصولات زیادی برای آنها منتشر نمی‌شود که این موضوع واقعا ناامید‌کننده است.

اگر برای خرید یک هدست اچ‌تی‌سی وایو برنامه‌ریزی کرده‌اید، باید کمی دست نگه دارید تا ببینیم که اچ‌تی‌سی در چند روز آینده چه محصولی را معرفی خواهند کرد. فراموش نکنید که نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده