نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

پالمر لاکی کمپانی جدید خود را تاسیس کرد

پالمر لاکی، بنیان‌گذار سابق کمپانی آکیولس، در جریان نمایشگاه بازی توکیو از تاسیس یک کمپانی جدید خبر داده است. 

اخیرا و در جریان جدید‌ترین اخبار فناوری، پالمر لاکی، بنیان‌گذار کمپانی آکیولس که چندی پیش از این شرکت جدا شد، در جریان نمایشگاه TGS 2017 حضور یافته و اعلام کرده که کمپانی جدیدی تاسیس کرده است. البته وی اطلاعات خیلی زیادی در مورد کمپانی جدیدش به اشتراک نگذاشته است و تنها گفته که کماکان در زمینه واقعیت مجازی فعالیت دارد:

من یک کمپانی جدید دارم. البته هنوز نمی‌توانم در مورد پروژه‌ها و برنامه‌هایم صحبت کنم. با این حال کماکان در زمینه واقعیت مجازی روی پروژه‌های بسیار جذابی کار می‌کنم. من دوست ندارم تا فقط با کمپانی آکیولس شناخته شوم. بلکه رویاهای من بسیار فراتر از فقط یک کمپانی هستند و ترجیح می‌دهم تا بیش‌تر به عنوان فردی فعال در زمینه واقعیت مجازی شناخته شوم. 

چندی پیش مجله نیویورک تایمز در گزارشی اعلام کرده بود که یکی از ایده‌های پالمر لاکی، خلق سیستم امنیتی جدیدی برای مرز‌ها است که می‌تواند راحت‌تر افرادی را که به صورت غیرقانونی از مرز‌های کشور عبور می‌کنند، تشخصی بدهد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا واقعا این کار یکی از برنامه‌های لاکی است یا خیر. پالمر لاکی کمپانی آکیولس را در سال ۲۰۱۴ با قیمت ۲ میلیارد دلار به فیسبوک واگذار کرد. وی سال گذشته در برخی کمپین‌های حمایت از دونالد ترامپ فعالیت داشت که باعث اعتراض برخی توسعه‌دهندگان شد و در نهایت پالمر لاکی مجبور به عذرخواهی شد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده