نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

پلی استیشن VR به‌زودی در قالب دو باندل مختلف عرضه می‌شود

سونی می‌خواهد هدست پلی‌استیشن VR را با دو باندل، یکی قدیمی و یکی جدید، در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

از راهیابی پلی‌استیشن VR به بازار چند ماهی می‌گذرد و این هدست واقعیت مجازی همچنان بخشی از اخبار فناوری را به خودش اختصاص داده است. اکنون کمپانی سونی دو باندل را برای هدست‌اش معرفی کرده تا آن‌هایی را که پلی‌استیشن 4 دارند و هنوز سراغ این محصول نرفته‌اند به خریدن آن ترغیب کند.

یکی از باندل‌های فوق عملاً همانی است که پیش از عرضه‌ی پلی‌استیشن VR، با نام Launch Bundle پیش‌فروش می‌شد. این بسته علاوه بر هدست سونی و دوربین پلی‌استیشن، دو کنترلر پلی‌استیشن Move را به‌همراه مجموعه بازی‌های PlayStation VR Worlds و یک دیسک دموی واقعیت مجازی شامل می‌شود. بسته‌ی مذکور از هفته‌ی آینده، با قیمت ۵۰۰ دلار، روانه‌ی بازار خواهد شد.

باندل پلی استیشن VR و PlayStation VR Worlds

باندل دوم عملاً مشابه بسته‌ی اول است؛ با این تفاوت که به‌جای VR Worlds بازی Until Dawn: Rush of Blood، نسخه‌ی فرعی بازی Until Dawn با سبک تیراندازی ریلی (Rail ‌Shooter)، در آن جای گرفته است. این بسته قرار است طی ماه جاری میلادی با قیمت ۵۰۰ دلار در فروشگاه‌های گیم‌استاپ و ای‌بی گیمز (EB Games) موجود شود. بازی‌های VR Worlds و Rush of Blood هم‌اکنون به‌ترتیب با بهای ۴۰ و ۲۰ دلار در بازار به فروش می‌رسند.

باندل پلی استیشن VR و Until Dawn: Rush of Blood


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده