// سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۵

گوشی های گلکسی A نسخه 2017 معرفی شدند: گوشی مقاوم در برابر آب با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی

گوشی های A3، A5 و A7 نسخه 2017 معرفی شدند. این گوشی های سامسونگ در ابعاد مختلف هستند و البته از طراحی مشابه گلکسی اس 7 بهره می‌برند.

مدتی است اخبار و شایعات متعددی در مورد مدل‌های ۲۰۱۷ سری گلکسی ای سامسونگ منتشر می‌شود. حال سامسونگ از این تلفن‌های هوشمند رونمایی کرده  است که دارای مشخصات سخت‌افزاری قابل قبول و طراحی شیک و زیبایی هستند.

سامسونگ قصد دارد گلکسی ای 3 مدل 2017 با نمایشگر ۴.۳ اینچی و گلکسی ای 5 مدل 2017 با نمایشگر ۵.۲ اینچی را در رنگ‌بندی‌ آبی آسمانی، طلایی، آبی تیره و نارنجی کمرنگ روانه بازار اروپا کند.

مدل‌های ۲۰۱۷ سری گلکسی ای دارای بدنه تمام فلزی با قاب پشت شیشه‌ای سه‌بعدی هستند که تقریبا الهام گرفته از طراحی گلکسی اس 7 است. جالب است بدانید برای اولین بار محصولات سری گلکسی ای دارای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوخاک خواهند بود که به این ترتیب مدل‌های ۲۰۱۷ سری گلکسی ای دارای گواهی IP68 هستند. علاوه بر آن، تلفن‌های هوشمند جدید از درگاه USB نوع C، قابلیت شارژ سریع و صفحه همیشه روشن بهره می‌برند.

کمپانی کره‌ای در دوربین مدل‌های ۲۰۱۷ سری گلکسی ای نیز بازنگری کرده است. در جلوی تلفن‌های هوشمند جدید سامسونگ از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شده است تا کاربران بتوانند تصاویری با جزئیات بالا ثبت کنند.

همچنین کاربران می‌توانند تنها با لمس صفحه نمایش از خود عکس سلفی بگیرند. البته قابلیت دیگری نیز وجود دارد که در نوع خود جالب است. با این قابلیت، کاربران می‌توانند از صفحه نمایش به‌عنوان فلش استفاده کنند. تجربه کاربری دوربین نیز بهینه‌سازی شده است و به لطف آن کاربران می‌توانند به‌سرعت حالت‌ها را تعویض و به تصویر خود، فیلترهای جدید اضافه کنند.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری، گلکسی ای 5 مدل 2017 دارای نمایشگر سوپرآمولد ۵.۲ اینچی فول اچ‌دی است که از پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز بهره می‌برد. این تلفن هوشمند دارای ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی خواهد بود. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری گلکسی ای 5 مدل 2017 می‌توان به دوربین پشت و جلوی ۱۶ مگاپیکسلی، باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، قابلیت شارژ سریع و سیستم‌عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو اشاره کرد.

گلکسی A 2017

گوشی سامسونگ گلکسی ای 7 مدل 2017 دارای مشخصات سخت‌افزاری تقریبا یکسانی با گلکسی ای 5 مدل 2017 است؛ با این تفاوت که از باتری با ظرفیت ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت و نمایشگر بزرگ‌تر ۵.۷ اینچی بهره می‌برد.

تلفن هوشمند گلکسی ای 3 مدل 2017 دارای نمایشگر ۴.۷ اینچی سوپرآمولد و پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز است. این گوشی از ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی، دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی، باتری با ظرفیت ۲۳۵۰ میلی‌آمپر ساعت و سیستم‌عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو بهره می‌برد.

محصولات جدید سامسونگ قرار است از اوایل ماه فوریه سال ۲۰۱۷ به بازار اروپا عرضه شوند. این در حالی است که بعضی از بازارهای آسیا شاهد عرضه این محصولات تا اواخر ماه ژانویه خواهند بود. گلکسی ای 3 مدل 2017 دارای برچسب قیمت ۳۲۹ یورویی است و گلکسی ای 5 مدل 2017 نیز به قیمت ۴۲۹ یورو عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود از ۱۷ دی شاهد آغاز پیش‌فروش این محصولات در شعبه مالزی سامسونگ باشیم و با گذشت زمان، قیمت گوشی و زمان عرضه آن‌ها برای بازارهای دیگر مشخص شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده