کمپانی CastAR رئیس سابق بخش بازاریابی پلی استیشن را استخدام کرد
کمپانی کست ایآر در راستای گسترش دادن تیم مدیریتیاش پیتر دیل (Peter Dille)، رئیس پیشین بازاریابی پلیاستیشن سونی در ایالات متحده، را بهعنوان مدیر ارشد بازاریابیاش انتخاب کرده است. این مجموعه، که در پالو آلتوی کالیفرنیا واقع شده، در زمینهی واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و واقعیت ترکیبی (Mixed-reality) فعالیت میکند. کست ایآر در حال حاضر سرگرم توسعه دادن یک سیستم سرگرمی است که به کاربراناش امکان میدهد تا با استفاده از عینکهای ویژهی آن، تصاویری متحرک را در دل دنیای واقعی ببینند. این کمپانی بهویژه در تلاش است تا بازیهای رومیزی (Table-top) را در قالب واقعیت افزوده به مخاطباناش عرضه کند.
کست ایآر مدتی پیش دارل رودریگز (Darrell Rodriguez)، رئیس پیشین لوکاسآرتز، را در جایگاه مدیرعامل به تیماش اضافه کرده بود. کست ایآر همچنین علاوه بر استخدام دیل، مِل حیدری (Mel Heydari) و آرنی سن (Arnie Sen) را بهترتیب بهعنوان رئیس بخش استعدادیابی و معاون رئیس مهندسی برگزیده است. این کمپانی در نظر دارد تا سیستم سرگرمی و گیمینگ واقعیت ترکیبیاش را در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه کند.
مدیرعامل کست ایآر طی بیانیهای دربارهی جذب نیروهای جدید گفت:
ما با استفاده از چهرههای شاخص صنعت، به شکل دادن سلسله مراتبمان ادامه میدهیم. ما در کست ایآر سرگرم ساختن [محصولی] واقعاً ویژه هستیم و پیتر، مل و آرنی از آن دسته مدیران هستند که با چشمانداز ما را، مبنی بر جای گرفتن یک پلتفرم واقعیت ترکیبی در هر خانه، همخوانی دارند و [میتوانند] آن را به واقعیت تبدیل کنند.
دیل در زمینهی تعیین استراتژیهای بازاریابی برای کمپانیهای حوزهی سرگرمی، بیش از ۲۰ سال سابقه دارد. حیدری هم تا مدتی پیش در جایگاه ریاست بخش استعدادیابی TiVo فعالیت داشته و در آنسو سن پیشتر در کمپانی ایمرشن (Immersion) بهعنوان معاون رئیس عملیات مهندسی به انجام وظیفه میپرداخته است.