نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۸

اکسپریا XZ سونی در تهران معرفی شد

بخش موبایل سونی، با حضور مدیرعامل خاورمیانه این کمپانی به معرفی جدیدترین پرچمدار خود یعنی اکسپریا XZ در تهران پرداخت. 

کمپانی سونی در خلال نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ برلین از پرچمدار جدید خود به نام اکسپریا ایکس‌زد رونمایی کرد. اگر پرچمداران سری X سونی که تا امروز معرفی شده‌اند، شما را کمی نا امید کردند، باید بگوییم اکسپریا ایکس زد می‌تواند به راحتی این خاطره را از ذهن شما پاک کند. به اعتقاد خیلی‌ها اکسپریا ایکس پرفورمنس به اندازه‌ی کافی در قامت یک پرچمدار ظاهر نشده است.

اکسپریا ایکس‌زد به یک نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی، ۳ گیگابایت رم، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، پورت یو‌اس‌بی نوع C (برای اولین بار روی گوشی‌های سونی) و یک باتری ۲۹۰۰ میلی آمپر ساعت، مجهز شده است. این گوشی از یک طراحی یکپارچه‌ی زیبا با بدنه‌ی فلزی و سبک Loop Surface بهره می‌برد.

مراسم رونمایی از این گوشی هوشمند،‌ دیشب با حضور جیسون اسمیت، مدیرعامل شرکت سونی موبایل خاورمیانه و اصحاب رسانه برگزار شد. 

جیسون اسمیت در صحبت‌های خود به معرفی اکسپریا ایکس زد در نمایشگاه ایفا آلمان اشاره و اضافه کرد که از زمان معرفی آن شاهد بازخوردها مثبتی بوده‌اند. 

او درباره تکنولوژی‌های استفاده شده در اکسپریا ایکس زد سونی گفت:

اکسپریا ایکس زد با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته سونی شامل حسگر تصویر Exmor RS برای موبایل، لنز G و موتور پردازش تصویر BIONZ برای موبایل، به یکی از پیشرفته‌ترین دوربین‌ها در تلفن‌های هوشمند مجهز است. ما آن را فناوری ردیابی سه گانه تصویر نامیده‌ایم. شما به‌لطف این فناوری می‌توانید هر لحظه‌ای را به‌محض دیدن آن ثبت کنید، بدون هیچ‌گونه تارشدگی، در روز یا شب و با رنگ‌هایی واقعی.

اکسپریا xz سونی

او سپس نگاهی مختصر به بقیه محصولات هوشمند سونی موبایل داشت. یکی از این محصولات اکسپریا Ear،‌ گوشی دستیار شخصی هوشمند بود. اسمیت درباره این محصول هم گفت:

اکسپریا Ear به شما اجازه می‌دهد زمانی که در حال حرکتید یا به انجام چند کار مشغولید، بدون دخالت دست، ارتباط برقرار کنید و اطلاعات و راهنمایی‌های مفیدی ارائه می‌کند. Xperia Ear تعامل صوتی طبیعی و قابل اعتمادی را ارائه می‌کند و با عملکردی حسی و با اتصال بی‌سیم به تلفن هوشمند شما، به فرمان‌های صوتی پاسخ می‌دهد.

محصولات هوشمند دیگر اکسپریا ما، اکسپریا ایجنت  و اکسپریا پروجکتور همگام با کاوش امکانات بیشتر برای ایجاد فرصت‌های جدیدی در قلمرو تعامل با مردم، به تکامل خود ادامه می‌دهند

اکسپریا ایکس زد همین هفته بصورت عمده در بازار کشور عرضه می‌شود و سونی طرح ویژه‌ای را برای مشتریان اول این محصول در نظر گرفته است که به زودی جزئیات آن را اعلام خواهد کرد. هنوز قیمت دقیق اکسپریا ایکس زد اعلام نشده است.

زومیت پیش از نگاهی نزدیک به این پرچمدار سونی انداخته که پیشنهاد می‌کنیم تماشای آن را از دست ندهید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده