نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲

کنترلرهای Oculus Touch احتمالا ۱۹۰ پوند قیمت خواهند داشت

به نظر می‌رسد که کنترلر‌های آکیولس تاچ در کشور انگلیس قیمتی معادل ۱۹۰ پوند خواهند داشت.

آکیولس تاچ، کنترلر مخصوص هدست آکیولس ریفت، همزمان با عرضه خود هدست وارد بازار نشد و کمپانی Oculus تصمیم گرفت تا آن‌ها را با تاخیر عرضه و به صورت جداگانه به فروش برساند. حال تصویری از پوستر نصب شده در فروشگاه بازی Stratford Westfield انگلیس منتشر شده که بر اساس آن، به نظر می‌رسد این کنترلر‌ها قیمتی معادل با ۱۹۰ پوند در انگلیس خواهند داشت. در ادامه می‌توانید تصویر این پوستر را مشاهده کنید:

آکیولس تاچ

این تصویر توسط نویسنده سایت Engadget ثبت شده است. با این حال سایت یوروگیمر پس از تماس با فروشگاه مذکور، با این جواب روبرو شده که آن‌ها در حال حاضر چنین پوستری در فروشگاه خود ندارند و علاوه بر آن هنوز قیمت آکیولس تاچ رسما به آن‌ها ابلاغ نشده است. به‌علاوه کمپانی آکیولس هم در پاسخ به یوروگیمر در مورد قیمت ۱۹۰ پوندی اظهار نظری نکرده است.

در صورتی که آکیولس تاچ ۱۹۰ پوند قیمت داشته باشد، قیمت کلی هدست آکیولس ریفت و کنترلر‌های آن به ۷۳۹ پوند خواهد رسید که آن را تقریبا هم‌قیمت با هدست HTC Vive می‌کند که در حال حاضر با قیمت ۷۵۹ پوند عرضه می‌شود.

آکیولس تاچ باعث می‌شود تا کنترل دقیق‌تری در بازی‌های واقعیت مجازی داشته باشید. این کنترلر‌ها هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارند و کمپانی آکیولس اعلام کرده که در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ شاهد ورود آن‌ها به بازار خواهیم بود.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده