نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

آکیولس: از خرده فروشی های مستقل پشتیبانی می‌کنیم

کمپانی آکیولس وی‌آر (Oculus VR)، سازنده‌ی هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت، وعده داده تا از خرده‌فروشی‌های کوچک و مستقل حمایت کند؛ البته به‌شرطی که بتواند از عهده‌ی تأمین کردن آن‌ها بربیاید. همراه زومجی باشید.

کمپانی سازنده‌ی آکیولس ریفت اخیراً از تمایل‌اش برای پشتیبانی از خرده‌فروشی‌های کوچک صحبت کرده است. جیسن روبین (Jason Rubin)، رئیس بخش بازاریابی محتوای آکیولس وی‌آر، به‌تازگی طی گفت‌وگو با وب‌سایت MCV خاطرنشان کرد که این کمپانی خودش را متعهد می‌داند تا از همه‌ی خرده‌فروشی‌ها، و نه صرفاً فروشگاه‌های بزرگی مانند آمازون و تسکو، حمایت کند. وی گفت:

ما با کمال میل از خرده‌فروش‌های مستقل پشتیبانی می‌کنیم. چهار سالِ پیش کل کمپانی ما تنها در یک نفر خلاصه شده بود؛ از این‌رو تا حد بسیار زیادی با [چنین خرده‌فروشی‌هایی] احساس نزدیکی می‌کنیم.

روبین صحبت‌های‌اش را این‌طور ادامه داد:

[البته] ما باید جانب احتیاط را نگه داریم. ما در آغاز عرضه‌ی [آکیولس ریفت] پای‌مان را اندکی از حدمان فراتر گذاشتیم (از لحاظ مقدار موجودی‌مان)؛ [ولی اکنون] بسیار محتاطانه برخورد می‌کنیم تا مبادا وعده‌ای دهیم که نتوانیم آن را عملی کنیم. بدترین کار این است که قول فروش محصولی را به یک فروشگاه مستقل بدهیم [ولی در نهایت] به‌دلیل دست کم گرفتنِ تقاضای خرده‌فروشی‌های بزرگ، قادر نباشیم که موجودی کافی را برای [خرده‌فروشی‌های کوچک] فراهم کنیم. ما نهایتاً می‌خواهیم [تا جای ممکن] همه‌ی [فروشگاه‌ها] را تأمین کنیم.

او سپس گفت:

تا مدتی طولانی، دموهایِ [تجهیزاتِ] واقعیتِ مجازی بخش مهمی از تجربیاتی خواهد بود که در خرده‌فروشی‌ها [برای مشتریان] فراهم می‌شود. خرده‌فروش‌ها به‌شدت به این مورد اشتیاق نشان می‌دهند. از طرفی این موضوع باعث دلسرد شدن بعضی از فروشگاه‌های کوچک شده است؛ چرا که زیربنای محدودی که در اختیار آن‌ها قرار دارد تأمین کردن فضای کافی را برای‌شان دشوار می‌کند. فروشگاه‌های بزرگی که از فضای زیادی بهره می‌برند، این امتیاز را دارند که می‌توانند دموهای [مختلف را در دسترس مخاطبان] قرار دهند.

هدست آکولس ریفت قرار است در ۳۰ شهریورماه (۲۰ سپتامبر) به دست خرده‌فروشی‌های کشور انگلستان برسد. قیمت این محصول در بازار انگلستان ۵۴۹ پوند خواهد بود.


منبع MCVUK
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده