// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲

تاریخ عرضه و قیمت نهایی آکیولس ریفت در بریتانیا مشخص شد

پس از عرضه هدست آکیولس ریفت در نقاط مختلف جهان، تیم سازنده، آکیولس ریفت را در تاریخ ۳۰ شهریور ماه (۲۰ سپتامبر میلادی) در بریتانیا بدست خرده فروشی‌ها خواهد رساند. با زومجی همراه باشید.

طی اخبار منتشر از سوی کمپانی آکیولس، سازنده هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت، علاقه مندان به خرید هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت در بریتانیا می‌توانند از تاریخ ۳۰ شهریور ماه اقدام به خرید کنند. متاسفانه خبر بد قضیه این است که این هدست با افزایش قیمت در بریتانیا مواجه شده است. در ابتدا قرار بود آکیولس ریفت با قیمت ۵۰۰ پوند وارد بازار بریتانیا شود ولی در راستای عرضه این هدست در این منطقه اعلام شده که قیمت نهایی آکیولس ریفت ۵۴۹ پوند خواهد بود.

قضیه وقتی جالب‌تر می‌شود که مقایسه‌ای بین قیمت این هدست در آمریکا و بریتانیا انجام دهیم. آکیولس ریفت با قیمت ۵۹۹ دلار در آمریکا به فروش می‌رسد. اگر این قیمت را به پوند تبدیل کنیم، معادل ۴۱۰ پوند می‌شود. به عبارتی قیمت فروش این هدست در بریتانیا خیلی بیشتر از قیمت جهانی آن به پوند است. البته برای کاربران بریتانیا و به دلیل برکسیت، این اخبار عادی است زیرا مدتی پیش قیمت هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی وایو در بریتانیا نیز افزایش پیدا کرد.


منبع MCVUK
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده