// جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

مجموع درآمد توسعه دهندگان اپل از مرز ۵۰ میلیارد دلار گذشت

طی گزارش‌های منتشر شده از فروش برنامه‌ها و بازی‌های فروشگاه اپل، مجموع درآمد توسعه دهندگان اپ استور از مرز ۵۰ میلیارد دلار گذشته است. با زومجی همراه باشید.

طبق توئیت تیم کوک، مدیر عامل کمپانی اپل، مجموع درآمد توسعه دهندگان اپ استور اپل از مرز ۵۰ میلیارد دلار گذشته است. طی این توئیت وی به تمامی توسعه دهندگان که برای برنامه‌ها و بازی‌های اپ استور تلاش کرده‌اند خسته نباشید گفته و این دستاورد را تبریک گفته است.

همچنین وی در ماه جولای میلادی اعلام کرده بود که این ماه، از نظر فروش و ورود برنامه‌های جدید یک ارقام جدیدی را از نظر فروش و پرداختی‌های توسعه دهندگان بوجود آورده است. از طرفی بعد از ماه‌ها شایعه در مورد اینکه اپل در حال کار بر روی یک برنامه تلویزیونی است، بالاخره این کمپانی با ثبت یک دامنه (Domain) به نام Planet of the  Apps رسما تایید کرد که در حال کاربر روی اولین برنامه تلویزیونی خودش است.

کسانی که علاقه‌مند به شرکت در این برنامه هستند می‌توانند از اینجا اقدام به ثبت نام کنند. شرایط ثبت نام سن بالای ۱۸ سال و سابقه طراحی‌ برنامه برای سیستم عامل‌های iOS، مک، ساعت هوشمند و تلویزیون‌های اپل است.


منبع MCVUK
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده