// پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

با اپلیکیشن PlayCast بازی های پلی استیشن 4‌ را برروی دستگاه های iOS استریم کنید

بیت‌وایز سولوشنز، توسعه‌دهنده اپلیکیشن iOS، یک نرم‌افزار جدید با نام PlayCast را با هدف ارائه قابلیت ریموت پلی بازی‌های کنسول پلی‌استیشن 4 برروی دستگاه‌های آیفون، آیپد و آیپاد تاچ عرضه کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

اگر از دارندگان پلی‌استیشن 3 یا پلی‌استیشن 4 در کنار یک کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا هستید، احتمالا تا کنون با مقوله ریموت پلی (Remote Play) آشنا شده‌اید. به واسطه این قابلیت بازیکنان قادر هستند تا بازی‌های کنسول خانگی خود را با استریم برروی یک نمایشگر دیگر مانند صفحه نمایش کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا، تجربه کنند. مدت‌ها قبل قابلیت فوق برروی بسیاری از دستگاه‌ها از جمله پلی‌استیشن TV، مک‌ و رایانه‌های شخصی و همچنین دستگاه‌های اندروید در دسترس قرار گرفته بود. با این حال، دارندگان iOS و کنسول پلی‌استیشن 4 فرصت مناسبی را جهت استریم بدون مشکل بازی برروی دستگاه‌های آیفون و آیپد نداشته‌اند.

اکنون بیت‌وایز سولوشنز (Bitwise Solutions)، توسعه‌دهنده اپلیکیشن، راه حل مناسبی را با ارائه یک اپلیکیشن پولی برروی اپ استور در دسترس همگان قرار داده است. این نرم‌افزار مشابه با نرم‌افزار سونی برای دستگاه‌های اندروید به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با انجام چند مرحله کوتاه به سرعت تصویر کنسول پلی‌استیشن 4 را برروی نمایشگر دستگاه‌های iOS‌ استریم کنند. در صورت علاقه می‌توانید اپلیکیشن پلی کست (Play Cast) را به مبلغ ۹/۹۹ دلار از طریق اپ استور خریداری کنید.

PlayCast App

توسعه‌دهنده نرم‌افزار وعده داده است تا به واسطه پرداخت ۱۰ دلار، PlayCast پشتیبانی استریم ویدیو با رزولوشن 720p با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، پشتیبانی از کنترلر MFi، قابلیت شخصی‌سازی کنترلر مجازی و همچنین تاخیر بسیار پایین در طول استریم را به خریداران ارائه کند.

انتظار می‌رود با انتشار بروزرسانی‌های جدید برای این اپلیکیشن، PlayCast‌ اجرای روان‌تر و بدون مشکلی را نسبت به نسخه حال حاضر ارائه دهد. این نرم‌افزار رسما در تاریخ ۲ اوت (۱۲ مرداد) برای آیفون، آیپد و آیپاد تاچ منتشر شده است. نسخه سیستم‌ عامل iOS برای اجرای نرم‌افزار باید بیش از 8.0 باشد. هم‌اکنون می‌توانید با ورود به صفحه اپ استور نرم‌افزار، اقدام به خریداری و دانلود Play Cast کنید.


منبع Touch Arcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده