// دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۰

Deus Ex Universe به همراه تکنولوژی AMD Tress FX 3.0 در GDC 2015 حضور دارد

اواخر سال گذشته‌ی میلادی بود که استودیو ایداس، سازنده‌ی سری‌ بازی‌های Deus Ex از موتور گرافیکی جدید خود به نام Dawn رونمایی کرد. حالا با خبر شدیم که این استودیو در نمایش مشترکی همراه با ای‌ام‌دی، در رویداد GDC (کنفرانس توسعه‌‌دهندگان بازی) حضور خواهد داشت. با زومجی همراه باشید.
اگر به وب‌سایت رسمی کنفرانس توسعه‌ دهندگان بازی مراجعه کنید، لیست کاملی از برنامه‌های این کنفرانس در آن درج شده است که در بین آنها، این نام مشاهده می‌شود: تکنولوژی TressFX 3.0 در پروژ‌ه‌ای Deus Ex Universe. این نمایش قرار است توسط ای‌ام‌دی ارائه شود. TressFX 3.0 یک تکنولوژی گرافیکی و مرتبط با فیزیک در بازی است که این امکان را در اختیار سازندگان بازی قرار می‌دهد تا بتوانند موهای شخصیت بازی را با جزئیات طبیعی و کاملی را به نمایش بگذارد. حال این تکنولوژی راه خود را به پروژه‌های دنیای Deus Ex باز کرده و بخش مهمی از آن را شامل می‌شود. یوریل دواین برنامه‌نویس سه بعدی استوادیو ایداس مونترال به همراه جیسون استوارت، مهندس نرم‌افزار شرکت ای‌ام‌دی به تشریح موتور گرافیکی Dawn خواهند پرداخت و از نحوه‌ی استفاده از تکنولوژی‌های مرتبط با آن سخن خواهند گفت. در زیر، موضوعیت این کنفرانس تشریح داده شده است:
در این سخنرانی، مهندسین ای‌ام‌دی و ایداس به جزئیات Tress FX 3.0 و راهکارهای استفاده از آن در موتور گرافیکی Dawn خواهند پرداخت. این موتور گرافیکی از این پس برای ساخت پروژه‌های Deus Ex Universe توسط ایداس استفاده خواهد شد. ما نشان خواهیم داد که چگونه مهندسین گرافیک ایداس با استفاده از TressFX مرزهای گرافیکی را می‌شکافند و با استفاده از موتور Dawn، المان مو را به صورت واقعی و انعطاف‌پذیر بر روی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی پیاده‌سازی می‌کنند. با تمرکز بر روی نیازهای اصلی یک بازی شامل کنترل هنری و پشتیبانی انیمیشن، این سخنرانی پوشش کاملی بر زمینه‌های عملی و کاربری تکنولوژی TressFX ، از تئوری تا عملی(رندر) خواهد بود.
تا این لحظه تنها یک تصویر گرافیکی از خروجی موتور گرافیکی Dawn به نمایش در آمده و انتظار می‌رود در جریان رویداد کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی ۲۰۱۵ ویدیو یا تصاویر بیشتر به همراه اطلاعات تکمیلی از آن منتشر شود. منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده