نویسنده: تیم زومجی
// دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۱

فقط ۵ درصد مردم از خریدهای درون برنامه ای استفاده می‌کنند

بررسی‌های اخیر تحلیل‌گران نشان داده که به طور متوسط فقط ۵ درصد از افراد از خرید‌های درون برنامه‌ای استفاده می‌کنند. با زومجی همراه باشید.

تحلیلگران در بین برنامه‌های مختلف بررسی کرده‌اند و متوجه شده‌اند تنها در ماه آوریل، در بین هزاران اپلیکیشن درون فروشگاه‌ها ۳۰۰ میلیون دلار توسط ۱۰۰ میلیون کاربر منحصر به فرد خرج می‌شود. این اعداد نشان می‌دهند که تنها ۵ درصد از کاربران جهانی خرید‌های درون برنامه‌ای انجام می‌دهند و به صورت متوسط در یک ماه حدود ۹.۶۰ دلار خرج می‌کنند.

خریداران درون برنامه‌ای سیستم عامل iOS نزدیک به ۷.۱ درصد از این جامعه آماری را تشکیل می‌دهند که به صورت چشمگیری بیشتر از کاربران اندروید با ۴.۶ درصد است. کاربران iOS همچنین دو بار بیشتر از کاربران اندرویدی خرید می‌کنند (۱۲.۷۷ دلار به ازای هر پرداخت در iOS و ۶.۱۹ دلار به ازای هر پرداخت در اندروید).

کاربران سیستم عامل iOS بیشتر علاقه به خریداری اپلیکیشن‌ها دارند و به صورت متوسط ۵۰ دلار برای خرید‌های خود در آمریکای جنوبی پرداخت می‌کنند، در حالی که کاربران اندروید بیشتر به سراغ اپلیکیشن‌هایی با کاربرد ابزاری می‌روند.

کاربران آسیایی در مرحله بالای خریداران اپلیکیشن‌ها قرار می‌گیرند با میانگین خرید ۱۰.۶۵ دلار، کاربران اروپایی ۵.۶۱ دلار و آمریکای لاتین ۴.۶۱ دلار می‌پردازند.

آیا شما هم تا به حال خرید‌های درون برنامه‌ای انجام داده‌اید؟

منبع: زومیت


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده