نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۴

لپ تاپ های گیمینگ MSI مجهز به صفحه کلیدهای SteelSeries

اکثر گیمرهای رایانه‌های شخصی، با برند استیل‌سریز آشنایی دارند. برندی که وسایل جانبی با کیفیت از قبیل ماوس، صفحه کلید و هدست‌های مخصوص گیمینگ تولید می‌کند. حال کمپانی MSI، از صفحه کلیدهای این شرکت خوشنام در لپ تاپ های مخصوص بازی خود استفاده کرده است.

نام SteelSeries را بسیاری از گیمرهای رایانه‌های شخصی به خوبی می‌شناسند. شرکتی که سال‌ها است به ساخت وسایل جانبی با کیفیت برای گیمرها مشغول است. یکی از تخصص‌های این کمپانی، ساخت صفحه کلیدهای با کیفیت مخصوص بازی است. حال کمپانی MSI که لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی هم یکی از تخصص‌های آنها است، در جدیدترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود، از صفحه کلیدهای این شرکت خوشنام استفاده کرده است.

کیبوردهای به کار رفته در جدیدترین مدل‌های لپ‌ تاپ‌ های MSI، قابلیت پشتیبانی از فشردن چند کلید همزمان را دارند و به همین دلیل می‌توانند برای گیمرهایی که سرعت و دقت برای آنها بسیار حیاتی و مهم است، بسیار مفید باشند.

علاوه بر این، کیبورد های استیل‌ سریز به کار رفته در لپ‌تاپ‌های MSI، دارای چراغ هستند و کاربر می‌تواند بسته به علاقه خود، از بین بیش از هزار رنگ کیبورد خود را تزیین کند. اما تزیین این چراغ‌ها، به همین‌جا ختم نمی‌شوند زیرا شما می‌توانید با استفاده از ۵ سناریو مختلفی که استیل‌سریز در کیبوردهای خود قرار داده،‌کیبورد خود را به صورت منحصر بفردی تزیین کنید.

نرم‌افزار SteelSeries Engine نیز که برروی این لپ‌تاپ‌ها قرار دارد، به شما این امکان را می‌دهد تا جزئی‌ترین تنظیمات صفحه کلید را به دلخواه خود تغییر دهید و با داشتن یک رابط کاربری کاربرپسند، استفاده از آن را برای تمام کاربران بسیار راحت کرده است.

این نرم‌افزار، دارای رابط کاربری بسیار ساده‌ای است و تنها کاری که شما باید برای تنظیم ماکروها انجام دهید، Drag & Drop کردن است! شما همچنین می‌توانید از طریق این نرم‌افزار به راحتی پروفایل‌های مختلفی برای کیبورد خود تعریف کنید. همچنین این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که ۴ لایه مختلف برای صفحه کلید خود تعریف کنید و حتی در هنگام بازی کردن، بین این لایه‌های سوییچ کنید.

علاوه بر این، شما می‌توانید صفحه کلید خود را طوری تنظیم کنید که با فشردن هر کلید، برنامه دلخواه‌تان اجرا شود و دیگر برای اجرای برنامه‌ها، نیازی به ماوس ندارید! با استفاده از برنامه SteelSeries Engine، شما می‌توانید ماکروهای بی‌شماری را برای صفحه کلید خود تعریف کنید. شما حتی می‌توانید کارهایی که با ماوس انجام می‌دهید را در ماکروها تعریف کنید. ماکروها طوری تنظیم شده‌اند که با بازی‌های شما تداخلی نداشته باشند. KLM یا سیستم مدیریت نورپردازی کیبورد، به شما اجازه می‌دهد که از بین هزار ترکیب مختلف، رنگ صفحه کلید خود را تنظیم کنید.

فرقی نمی‌کند که شما در حال بازی کردن یک بازی شوتر اول شخص هستید یا در حال کار بار فوتوشاپ. می‌توانید با استفاده از ماژول آمار این نرم‌افزار، تمامی کلیدهایی را که فشارداده‌اید، ضبط کنید و سپس‌ بعد از اتمام کارتان، آمار آنها را مشاهده کنید. این آمار، به صورت دقیق به شما نشان می‌دهد که چه کلیدهایی را فشردید. با استنادبه این آمار سپس شما می‌توانید برای خود ماکروهایی را تعریف کنید که عملکرد شما را تا حد بسیار زیادی بهبود بخشند.

MSI SteelSeries MSI SteelSeries

نرم‌افزار SteelSeries Engine به صورت خودکار توانایی این را دارد که تشخیص دهد شما در حال انجام چه بازی‌ای هستید و به صورت خودکار پروفایل شما برای بازی را بارگزاری می‌کند. علاوه بر بازی‌ها، شما می‌توانید که پروفایل‌ها را برای برنامه‌های مختلف نیز تعریف کنید.

همکاری دو شرکت MSI و استیل سریز، این امکان را برای کسانی که به دنبال یک لپ‌تاپ قدرتمند با وسایل جانبی مخصوص بازی هستند، فراهم آورده است و گیمرها دیگر نیازی ندارند.

تهیه شده در زومجی


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده