نویسنده: محسن وزیری
// شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۳

مایکروسافت و امکان پشتیبانی هولولنز از ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی

هولولنز دستگاهی مستقل است و برای استفاده از آن احتیاجی به وسیله‌ی دیگری ندارید، اما مایکروسافت حتماً برنامه‌هایی برای ترکیب کاربرد این دستگاه با ایکس‌باکس وان و حتی رایانه‌های شخصی دارد. با زومجی همراه باشید.
فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس درباره‌ی اینکه چطور این محصول باید به موفقیت برسد و اینکه هولولنز چگونه می‌تواند با ایکس‌باکس وان هماهنگ شود با تیم خود بحث کرده است.
ما فکر می‌کنیم این مهم است که هولولنز به عنوان یک محصول مستقل به موفقیت برسد. تجربه‌هایی که شما امروز دیدید تنها به وسیله‌ی همین یک دستگاه خلق شده‌اند. آن‌ها تماماً به وسیله‌ی هولولنز به وجود می‌آیند که یک موفقیت بزرگ است. شما به وسیله‌ی جانبی دیگری نیاز ندارید، چون چیزی که خواهید دید یک تجربه‌ی منحصر به فرد است و من فکر می‌کنم این بسیار قابل توجه است که همه‌چیز مقابل چشمانتان اتفاق می‌افتد. ما ابتدا می‌خواهیم این ویژگی را به تثبیت برسانیم.
اسپنسر گفت هولولنز هم در مسیر باقی دستگاه‌های محبوبی که برای بازی‌های استفاده می‌شوند قدم خواهد گذاشت، اما هدف اصلی این دستگاه فقط بازی نیست:
من فکر می‌کنم در آینده، بازی برای این دستگاه مهم خواهد بود. ما سخت در حال بحث و تبادل نظر در رابطه‌ با نحوه‌ی هماهنگی هولولنز با ایکس‌باکس وان هستیم. مردم درباره‌ی استریم کردن و استفاده از این دستگاه به عنوان نمایشگری برای ایکس‌باکس می‌پرسند اما فعلاً نمی‌توانیم پاسخی به هیچکدام از این سوال‌ها بدهیم.
Holobuilder یکی از اولین بازی‌هایی است که برای هولولنز طراحی شده و کاربر این هدست را در میان دنیایی شبیه دنیای Minecraft قرار می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم ویدیوی معرفی این محصول را از دست ندهید و برای مطلع شدن از تمام اخبار مربوط به بازی در کنفرانس ویندوز ۱۰، پوشش خبری آن را مطالعه کنید. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده