// دوشنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰

سال گذشته کاربران آیفون بطور متوسط ۳۵ دلار از اپ‌استور خرید کرده‌اند

بر اساس جدیدترین تحقیقات انجام شده، هر کاربرآمریکایی  iphone  بطور میانگین ۳۵ دلار از App Store در سال ۲۰۱۵ خرید کرده است. با زومجی و جزیئات این خبر همراه باشید.

با توجه به نتایج جدیدترین تحقیقات در مورد آیفون و برنامه‌های دانلود شده توسط هر فرد در آمریکا، در سال گذشته میلادی هر فرد به صورت میانگین تقریبی، ۳۵ دلار هزینه خرید برنامه از اپ‌استور رسمی اپل کرده که تقریبا ۲۵ دلار آن یعنی چیزی حدود ۷۱٪ برای بازی‌های موبایل بوده است! این تحقیقات که در مقیاس جامعه آماری ۱۱۰ میلیون نفره صورت گرفته است، گواه این موضوع جالب و کمی عجیب است که ۷۱‌٪ خرید مردم از اپ‌استور، بازی بوده است که بالاترین درصد خرید برنامه را شامل می‌شود. بعد از بازی‌ها، موسیقی و برنامه‌های مرتبط با عکس و ویدیئو قرار دارند. در رتبه‌های پایین‌تر این دسته‌بندی هم شبکه‌های اجتماعی، برنامه‌های تفریحی و سرگرمی و در نهایت برنامه‌های مرتبط با سبک زندگی قرار گرفته‌اند که رقمی در حدود ۱/۸ دلار را به‌خود اختصاص می‌دهند (چیزی حدود ۴۰٪).

در زیر به‌صورت دقیق و جداگانه آمار مربوط به میزان خرید افراد در آمریکا را برای شما عزیزان قرار داده‌ایم.

  • ۱۰/۵ میزان دانلود بازی بر روی هر آیفون فعال
  • ۳/۴ میزان دانلود فایل‌های موسیقی، برنامه‌های مربوط به عکس و ویدیو بر روی هر آیفون فعال
  • ۳/۳ میزان دانلود برنامه‌های مرتبط با شبکه‌های اجتماعی (به‌طور کل شبکه‌های اجتماعی)
  • ۲/۷ برنامه‌های مرتبط با سرگرمی
  • ۲/۳ برنامه‌های سبک زندگی

نظر شما در مورد این اعداد و میزان بالای دانلود بازی روی گوشی‌های آیفون در آمریکا چیست؟ به نظر شما در کشور خودمان این آمار و اعداد چگونه خواهند بود؟

منبع: Venturebeat

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده