// چهار شنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰

پیش فروش باندل پلی‌استیشن VR در آمریکای شمالی آغاز شد

طبق وعده‌ی قبلیِ سونی، این شرکت در نهایت بعد از شروع پیش‌فروش پلی استیشن VR در اقصی نقاط جهان، پیش‌فروش باندل ۵۰۰ دلاری این هدست واقعیت مجازی را برای علاقمندان در آمریکای شمالی نیز آغاز کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

زمانی که قیمت پلی استیشن VR در جریان رویداد GDC 2016 در هفته گذشته اعلام شد، سونی با ارسال پستی برروی بلاگ پلی‌استیشن از انتشار و پیش فروش باندلی ویژه از این هدست واقعیت مجازی شامل دوربین پلی‌استیشن و همچنین کنترلر حرکتی پلی‌استیشن Move خبر داده بود.

باندل پلی استیشن vrاکنون طبق وعده سونی، بخش سرگرمی‌های کامپیوتری سونی آمریکا رسما از زمان و قیمت فروش باندل ۵۰۰ دلاری در بازار آمریکا خبر داده است. با توجه به اعلام سونی باندل پلی‌استیشن VR در هنگام انتشار در آمریکا قیمتی ۵۰۰ دلاری و در کشور کانادا قیمت ۷۰۰ دلاری خواهد داشت. این باندل همچنین علاوه بر دارا بودن تمامی محتوای بسته اصلی ۴۰۰ دلاری پلی‌استیشن VR، دارای یک دوربین پلی‌استیشن، دو عدد کنترلر حرکتی پلی‌استیشن Move و همچنین نسخه‌ای از دیسک Playstation VR World خواهد بود.

علاوه بر این، بنابر تقاضای مصرف‌کنندگان، سونی از روز ۲۹ مارچ (۱۰ فروردین) ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران پیش فروش نسخه اصلی پلی‌استیشن VR را به قیمت ۴۰۰ دلار در آمریکای شمالی آغاز می‌کند. نسخه‌ی ۴۰۰ دلاری شامل دوربین، بازی‌ها و کنترلرها نمی‌شود.

سونی هفته گذشته در هنگام معرفی باندل از وجود موج‌های دیگر پیش فروش Playstation VR برای افرادی که خرید را از دست داده‌اند، خبر داده بود. پیش‌فروش پلی‌استیشن VR از هفته‌ی گذشته در بسیاری از نقاط جهان آغاز شد که تقریبا تمامی نسخه‌های آن به سرعت به فروش رفت. قیمت معقول پلی‌استیشن VR نسبت به قیمت آکیولس ریفت ۶۰۰ دلاری و اچ‌تی‌سی Vive با قیمت ۸۰۰ دلار یکی از دلایل این فروش فوق‌العاده محسوب می‌شود.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده