10 مزیت افراک برای تبلیغات در گوگل؛ پارتنر برتر گوگل
تبلیغات آنلاین یکی از مؤثرترین راهها برای جذب مشتریان هدفمند و افزایش فروش کسبوکار است. گوگل ادز (Google Ads) پلتفرم تبلیغاتی اصلی گوگل، نقش کلیدی در دیدهشدن برندها در نتایج جستجو دارد. با اینحال موفقیت در گوگل ادز به ساخت کمپین محدود نمیشود؛ بلکه مدیریت حرفهای و بهینهسازی مداوم کمپینهای تبلیغاتی مهم است. افراک یکی از معتبرترین شرکتهای ارائهدهنده خدمات تبلیغات در گوگل در ایران، که از سال 96 آغاز به کار کرده با همکاری با صدها برند، توانسته جایگاه ویژهای در اجرای کمپینهای هدفمند و پربازده به دست آورد.
اما دقیقاً چه ویژگیهایی باعث شده افراک به انتخاب اول بسیاری از برندها در تبلیغات گوگل تبدیل شود؟ در ادامه به مزایای همکاری با افراک در تبلیغات گوگل ادز خواهیم پرداخت.
شارژ اکانت بدون سقف و محدودیت، به صورت آنی
برای استفاده از خدمات گوگل ادز باید اکانت خود را شارژ کنید؛ چنانچه شارژ اکانت گوگل ادز شما تمام شود، امکان تمدید آن را در هر ساعت از شبانه روز خواهید داشت، فقط کافی است با سرویس شارژ اکانت گوگل ادز موجودی گوگل ادز خود را افزایش دهید، شارژ اکانت که با ارزهای دلار، درهم و لیر انجام میشود در کمتر از 10 دقیقه به بودجه شما در اکانتتان اضافه میشود. این شارژ با کمترین نرخ کارمزد انجام میشود و شما میتوانید اکانت را به میزان دلخواه شارژ کنید. مزیت افراک نسبت به سایر شرکتهای گوگل ادز این است که برخی شرکتها امکان شارژ مبالغ بالا را در یک مرحله ندارند، اما افراک مبالغ بالا را به صورت آنی پرداخت و شارژ حساب را به سرعت انجام میدهد.
نکته: برای بیشترین بازدهی از کمپینهای گوگل ادز بهتر است میزان شارژ اکانت را متناسب با حوزه کاریتان انجام دهید.
در تصویر زیر این مزایا را در یک نگاه ببینید.
مدیریت اکانت گوگل ادز با اکانت منیجرهای با سابقه
بعد از ساخت اکانت باید یک کمپین ایجاد کرده و آن را مدیریت کنید؛ اگر تخصص و تجربه کافی برای این کار ندارید، میتوانید برای بازدهی تبلیغات بهینه از سرویس مدیریت اکانت گوگل ادز افراک استفاده کرده و مدیریت کمپینهای خود را به اکانت منیجرهای باتجربه افراک بسپارید. اکانت منیجرها تمامی کمپینهای شما را به صورت حرفهای بررسی و مدیریت خواهند کرد و بهترین استراتژی را برای قیمت گذاری انتخاب میکنند.
در پلن مدیریت شده میتوانید با یک کارمزد حداقلی، صفر تا صد تبلیغات خود را به یک کمپین منیجر اختصاصی بسپارید. با مدیریت اکانت گوگل ادز، اکانت منیجر با دریافت یک سری اطلاعات اولیه مانند کلمات کلیدی، ساعاتی که قصد دارید تبلیغ نمایش داده شود، تبلیغات گوگل شما را مدیریت و به صورت مستمر آن را بهینه میکند. همه تغییرات به اطلاع رسانی شده و گزارش آمار تبلیغات در قالب لوکر استودیو (Looker Studio) به شما ارائه میشود.
اقداماتی که توسط کمپین منیجرهای افراک انجام میشود:
تعیین استراتژی، تحقیق کلمات کلیدی، تنظیم کمپینها، نوشتن کپی رایت کامل، تنظیم Asset های مرتبط و راهاندازی کانورژن ترکینگ کامل که در اکانت های مدیریتی انجام میشود.
حداقل 300 دلار پروموشن رایگان
بعد از یک ماه که از شروع تبلیغ شما گذشت، پروموشن گوگل ادز به مبلغ حداقل 300 دلار روی اکانت شما فعال میشود. وقتی اکانت به زمان پروموشن میرسد، پروموشن به صاحب اکانت متعلق بوده و نباید بابت دریافت آن هزینه اضافهای از مشتری دریافت شود و کاربر میتواند از آن پروموشن استفاده کند؛ یکی از مزایای افراک برای تبلیغات در گوگل این است که هیچ هزینهای بابت استفاده از پروموشن گوگل ادز از شما دریافت نمیکند، در حالیکه بسیاری از شرکتها این مبلغ را بهصورت جداگانه از کاربر میگیرند.
بازگشت وجه در صورت ساسپند شدن اکانت
به دلیل مساله تحریم ایران، ممکن است، اکانت گوگل ادز شما ساسپند شود؛ یکی از مزیتهای افراک برای گوگل ادز این است که چنانچه اکانت گوگل ادز شما ساسپند شود، مبلغ باقیمانده در حساب، به شما عودت داده میشود.
عدم ساسپندی Payement در افراک
یکی از انواع ساسپندی اکانتهای گوگل ادز پرداخت است؛ افراک هیچ گونه ساسپندی پرداخت تا به حال نداشته و این به این معنا است که پرداختها در افراک در یک بستر امن انجام میشوند.
شفافیت کامل در روند مالی و ارائه فاکتور رسمی
افراک برای خرید اکانت گوگل ادز و شارژ آن با هر مبلغی، فاکتور رسمی ارائه میدهد؛ به علاوه امکان ارائه پیش فاکتور برای همه شرکتها و سازمانها را دارد. به این ترتیب میتوانید، هزینههای تبلیغاتتان را به شکل شفاف در فرایندهای مالیاتی شرکتتان ثبت کنید. برخی از شرکتها بعد از خرید اکانت، هزینههای جانبی از مشتریان دریافت میکنند.
مشاوره تخصصی رایگان برای همه حوزههای کسب و کار
یکی از مزایای افراک برای تبلیغات در گوگل تجربه و تخصص است؛ سالها تجربه تخصصی کمک کرده تا اکانت منیجرها و مشاورین گوگل ادز افراک بتوانند در همه حوزههای کاری برای تبلیغات، به صورت رایگان به شما مشاوره دهند.
عدم تبلیغات در حوزههای پر خطر
از آنجایی که مدیریت اکانتها با MCC انجام میشود، افراک به بسیاری از حوزه های پرخطر که گوگل روی آنها حساس است مانند قالیشویی، امداد خودرو، تعمیر لوازم خانگی و برخی از خدمات پزشکی شامل جراحی خدمات ارائه نمیدهد؛ این مساله یک MCC امن را برای فعالیت فراهم میکند تا سایر اکانتها آسیبی نبینند.
در نهایت، تبلیغات در گوگل زمانی بیشترین بازدهی را دارد که با استراتژی دقیق، مدیریت هوشمند و زیرساخت امن اجرا شود. افراک با تجربهی چندین ساله در اجرای کمپینهای گوگل ادز و رویکرد دادهمحور، شرایطی فراهم کرده تا کسبوکارها بتوانند بدون دغدغه از تحریم، پرداخت و ساسپندی، روی رشد واقعی تمرکز کنند. اگر میخواهید بودجه تبلیغاتتان دقیق و هدفمند خرج شود، افراک انتخابی مطمئن برای شروع است.