نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۰

واریز و خرید نات کوین در کیف من در ایران!

صرافی «کیف پول من» در این مقاله به‌سراغ بررسی راه‌ و روش‌های واریز و خرید قانونی و ایمن نات کوین در ایران می‌رود.

اگر کاربر فعال بازار ارز دیجیتال هستید، محال است که تاکنون چیزی درباره رمزارز جنجالی نات کوین (Notcoin) نشنیده باشید. این رمزارز که در تاریخ 27 اردیبهشت در صرافی‌های معتبر فهرست شد، حالا با پامپ قیمتی خوبی که داشته مجدداً توجهات را به سمت خود جلب کرده است. در آن روزهای اولیه فهرست شدن نات کوین، صرافی‌های معتبری همچون بایننس (Binance)، اوکی‌ایکس (OKX) و بای بیت (Bybit) برای چنین موضوعی پیش قدم شدند و پس از آن‌ها صرافی‌های معتبر دیگری همچون کوکوین (Kucoin)، مکسی (MEXC)، بیت گت (Bitget) و گیت (Gate.io) نیز به این جمع پیوستند؛ اما متاسفانه مسئله وجود تحریم‌های مالی مشکلات بسیار زیادی را در مسیر واریز نات کوین به صرافی و نقد کردن آن برای کاربران ایرانی ایجاد کرده است و همین موضوع سبب شد تا در این مطلب به سراغ راه و روش‌های واریز و خرید قانونی و ایمن نات کوین در ایران برویم؛ پس با ما همراه باشید.

مشکلات خرید و فروش نات کوین برای کاربران ایرانی

متاسفانه روزانه بر تعداد و آثار تحریم‌های مالی اعمال شده بر علیه ایران افزوده می‌شود و دامنه آثار آن به دنیای رمزارزها نیز تسری پیدا کرده است. طبیعتاً از آنجایی که کاربران ایرانی امکان دسترسی به حساب PayPal و همچنین کردیت کارت بین‌المللی را ندارند، در قدم اول و بدون وجود واسطه امکان خرید ارز دیجیتال از صرافی‌های خارجی را نخواهند داشت. این موضوع صرفاً در بحث خرید ارزهای دیجیتالی نبوده و بحث فروش رمزارزها را نیز تحت تأثیر قرار داده است. البته اینکه پس از فروش ارزهای دیجیتالی معادل دلاری آن‌ها را به کدام حساب بین‌المللی واریز کنیم سوالی است که بسیاری از تریدرها پاسخی برای آن ندارند.

البته مشکلات یاد شده صرفاً پوشش دهنده آثار مسئله عدم دسترسی به حساب‌های بین‌المللی بود و خود تحریم‌ها در بحث دنیای کریپتو نیز مشکل‌ساز شده‌اند. بسیاری از تریدرهای ایرانی که با هزار واسطه به فعالیت در این بازار می‌پرداختند و در یک لحظه به‌دلیل تبعیت صرافی از قوانین مالی بین‌المللی تمام سرمایه خود را از دست دادند! چراکه صرافی حساب کاربری آن‌ها را بن و دارایی‌های موجود در آن‌ها را بلوکه کرد. موضوع تلخی که در صرافی بایننس به وقوع پیوست. حال مسئله بغرنج ماجرا در رمزارز NOT در این موضوع خلاصه شده که بسیاری از ماینرهای ایرانی این ارز دیجیتال تاکنون هیچ تبحری در انجام معاملات رمزارزی نداشته‌اند و محدودیت‌های موجود نیز موجب سردرگمی بیشتر این دسته از کاربران شده است.

به‌طور کلی، اینکه چگونه می‌توان با وجود تحریم‌های مالی نات کوین‌های فرستاده شده به کیف پول Tonkeeper را فروخت و به وجه رایج کشور تبدیل کرد، امری است که با کمک صرافی‌های معتبر ایرانی نظیر صرافی کیف پول من برطرف شده است و در حال حاضر نگرانی خاصی از این بابت وجود ندارد.

ویژگی‌ های صرافی کیف پول من

فرقی نمی‌کند قصد خرید نات کوین و سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال را داشته باشید یا بخواهید رمزارزهای خود را فروخته و مبلغ آن را مستقیماً به حساب بانکی خود منتقل کنید، در هر دو حالت انتخاب یک صرافی ایرانی که به لحاظ امکانات و آیتم‌ها در حال رقابت با صرافی‌های درجه 1 بین‌المللی است، گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. صرافی ایرانی کیف پول من که به لحاظ امنیتی در میان امن‌ترین صرافی‌های فعال در سطح جهان قرار گرفته است، یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال قدیمی بوده که دارای چندین سال سابقه فعالیتی است.

این صرافی به لحاظ تنوع رمزارز مورد پشتیبانی در میان 10 صرافی برتر جهانی جای گرفته و به‌دلیل داشتن تیم مدیریتی پویا جزو اولین صرافی‌هاییست که رمزارزهای جدید و ترند بازار را فهرست می‌کند تا کاربران ایرانی نیز بتوانند هم‌پای تریدرهای خارجی از پتانسیل پامپ قیمتی اولیه این رمزارزها بهره ببرند. از سایر ویژگی‌های این صرافی نیز می‌توان موارد زیر را برشمرد:

  • داشتن کیف پول اختصاصی ایمن
  • دریافت کارمزد حداقلی در مقایسه با سایر صرافی‌های ایرانی
  • فراهم کردن بستری برای خرید ریالی کلیه رمزارزهایی که ارزش دلاری دارند.
  • داشتن تیم حرفه‌ای در بخش پشتیبانی و فعالیت این بخش به‌صورت 24 ساعته در 7 روز هفته
  • برخورداری از شفافیت بالا و درج کلیه آدرس‌ها و شعبات مجموعه در وب‌سایت برای مراجعه حضوری

نحوه خرید نات کوین در صرافی کیف پول من

صرافی کیف پول من از اولین صرافی‌هایی است که رمزارز نات کوین را از همان دوران ماین زیر نظر داشته و در 27 اردیبهشت و هم‌پا با صرافی بایننس آن را فهرست کرد. اگر رشد قیمتی 292 درصدی ارزش نات کوین در هفته اخیر شما را وسوسه کرده تا نات کوین بیشتری خریداری کنید و از روند صعودی موجود سود خوبی را به جیب بزنید، همین حالا به وب‌سایت صرافی کیف پول من مراجعه و یک حساب کاربری در آن برای خود ایجاد کنید.

پس از ایجاد حساب کاربری به منظور مبارزه با مباحث مالی مرتبط با پولشویی و همچون صرافی‌های معتبر بین‌المللی باید مرحله احراز هویت حساب خود را تکمیل کنید که این موضوع بیش از هرچیزی به امنیت حساب کاربری‌تان کمک می‌کند. پس از احراز هویت که فرایند آن نهایتاً 15 دقیقه به طول می‌انجامد، باید با استفاده از کارت بانکی که نام صاحب حساب آن با نام احراز شده در کیف پول من یکسان است، حساب کاربری خود را شارژ کنید.

پس از افزایش اعتبار ریالی کافی است به بخش بازار کیف پول من ورود کرده و رمزارز NOT را انتخاب کنید؛ درنهایت با تعیین مقدار نات کوینی که می‌خواهید معامله را ثبت نهایی کنید. در این حالت بلافاصله نات کوین‌ها در کیف پول حساب کاربریتان قرار گرفته و می‌توانید آن را به تون‌کیپر یا کیف پول دیگری که از نات کوین پشتیبانی می‌کند ارسال کنید.

آموزش واریز و فروش نات کوین در صرافی کیف پول من

اگر جزو آن دسته از ماینرهایی هستید که هیچ اطلاعات و دانش خاصی درباره نحوه انتقال ارز دیجیتال به حساب کاربری خود در صرافی ندارند، این بخش از مطلب مختص شماست. طبیعتاً برای آن که بتوانید نات کوین‌های خود را در صرافی کیف پول من به فروش رسانید، باید یک حساب کاربری در این صرافی رمزارزی داشته باشید؛ پس در قدم اول به سراغ وب‌سایت کیف پول من رفته و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید و سپس مراحل احراز هویت را که بسیار ساده است، پشت سر بگذارید.

پس از احراز شدن هویت وارد محیط کاربری شده و از آیتم‌های موجود در پایین صفحه گزینه مرتبط با کیف پول را انتخاب کنید. در صفحه باز شده نوار جستجویی برای نوشتن نام ارز دیجیتال مورد نظر اختصاص پیدا کرده است که در اینجا شما باید عبارت «نات کوین» را در این کادر تایپ کنید. پس از سرچ و نمایان شدن لوگوی نات کوین، روی آن کلیک کنید و در منوی کشویی باز شده گزینه مربوط‌به واریز را انتخاب کنید. حال باید در قدم اول شبکه مورد نظر خود برای انتقال را انتخاب کنید و پس از انتخاب شبکه آدرس کیف پول مربوط‌به آن به شما نمایش داده می‌شود.

در قدم بعدی این آدرس را باید کپی و آن را در کادر مربوط‌به گیرنده در کیف پول تون‌کیپر وارد کنید. پس از انجام شدن تراکنش در Tonkeeper در همان صفحه واریز موجود در کیف پول من روی گزینه «ثبت درخواست واریز» کلیک کنید. در این حالت فرم جدیدی برای شما لود می‌شود که در آن باید تعداد ارز واریز شده و TXID را وارد کنید و درنهایت با ثبت درخواست واریز، نات کوین‌های شما به صرافی کیف پول من واریز می‌شوند و به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را به قیمت روز فروخته و مبلغ دریافتی را به حساب بانکی خود انتقال دهید.

مطلب پیشنهادی: اموزش واریز نات کوین به ادرس اختصاصی با کمترین کارمزد

کیف پول من؛ بهترین صرافی ایرانی برای خرید و فروش نات کوین

همان‌طور که در مطالب فوق مشاهده کردید، هرچند که مسئله تحریم‌ها موجب قطع دسترسی کاربران ایرانی به بسیاری از بازارهای مالی بین‌المللی شده است؛ اما این موضوع درمورد بازار رمزارزها چندان صادق نبوده و با کمک صرافی‌های ایرانی معتبری نظیر صرافی کیف پول من همچنان می‌توانید رمزارز خریده و با فروش آن‌ها در زمان مناسب سود خوبی را به‌دست آورید. ناگفته نماند که صرافی کیف پول من دارای جامع‌ترین بلاگ آموزشی و خبری فارسی‌ زبان در ایران بوده و اگر به‌دنبال آموزش اصولی اصطلاحات، تحلیل‌ها و پیگیری اخبار دست اول دنیای کریپتو هستید، همین حالا سری به وب‌سایت کیف پول من زده و از خدمات کم نظیر این مجموعه بهره ببرید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده