نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۰

ویژگی‌های صرافی ایرانی کیف پول من برای خرید بیت کوین

«کیف پول من» در این مقاله، ویژگی‌های برترین صرافی‌های ایران برای خرید بیت‌کوین را مرور کرده است.

با اوج گرفتن قیمت بیت کوین و عبور از قیمت 65 هزار دلار و همزمان با آن رشد نرخ دلار و رسیدن آن به بالای 60 هزار تومان، مجدداً شاهد این موضوع هستیم که بسیاری از کاربران ایرانی هم برای حفظ ارزش سرمایه ریالی خود و هم با هدف دستیابی به سودهای کلان به سراغ سرمایه‌گذاری روی بیت کوین آمده‌اند؛ اما وجود تحریم‌های مالی و همچنین عدم دسترسی به پلتفرم‌های پرداخت بین‌المللی نظیر پی‌پال (PayPal) موانع زیادی را در مسیر ترید ارزهای دیجیتالی برای معامله‌گران ایرانی ایجاد کرده‌اند.

این موضوع سبب شده تا این معامله‌گران به‌جای استفاده از صرافی‌های خارجی به سمت استفاده از صرافی‌های معتبر ایرانی نظیر صرافی کیف پول من روی آورند؛ اما سؤال این است که اگر تحریم‌ها وجود نداشتند هم همچنان این صرافی‌ها می‌توانستند به رقابت با نمونه‌های خارجی خود بپردازند؟! با ما همراه باشید تا با ویژگی‌های بهترین صرافی های ایرانی برای خرید بیت کوین بیشتر آشنا شوید.

مروری بر بیت کوین و سرمایه‌گذاری روی آن

بیت کوین که از آن به‌عنوان پادشاه رمزارزها یاد می‌شود در یک جهش قیمتی به قیمت 4 میلیارد و 122 میلیون تومانی دست پیدا کرد. اگر کمی به گذشته برگردیم و به سال‌های 2009 تا 2015 نگاهی داشته باشیم، متوجه خواهیم شد که تقریبا 99 درصد افراد جامعه هیچ اطلاع خاصی از این طلای مجازی نداشتند و این غفلت موجب شد تا سود کلان میلیاردی را از دست بدهند! حال با شنیدن آمار و ارقامی همچون قیمت 68 هزار دلاری بسیاری از کاربران ایرانی به فکر سرمایه‌گذاری روی بیت کوین افتاده‌اند.

به‌طور کلی، بیت کوین معتبرترین ارز دیجیتال بازار رمزارزی به شمار می‌رود که به‌دلیل داشتن ارزش بازار 1 هزار و 300 میلیارد دلاری توانسته چندین سال به پادشاه دنیای کریپتوکارنسی تبدیل شود و در هیچ دوره‌ای از تاریخ بازار ارز دیجیتال هیچ رمزارزی نتوانسته است عنوان پادشاهی را از بیت کوین گرفته و برای چند لحظه هم که شده در مقام رتبه 1 بازار قرار بگیرد. ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت کوین، در روزهای اولیه رونمایی از این ارز خارق‌العاده آن را به‌عنوان جایگزینی برای ارزهای فیزیکی و فیات نظیر دلار، یورو، پوند و غیره معرفی کرد و در تلاش بود تا با ایجاد یک سیستم غیرمتمرکز شرایط عادلانه‌ای را برای تجارت جهانی ایجاد کند.

با گذشت نزدیک به 15 سال از عرضه بیت کوین، این ارز امروزه جایگاه ویژه‌ای در دنیای مالی به‌دست آورده است؛ به طوری که مخالف قدرتمند آن یعنی ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده و گزینه اصلی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو، از پذیرش این رمزارز و لزوم قانون‌گذاری درباره آن صحبت می‌کند که چنین امری نشان از آینده درخشان بیت کوین دارد.

آیا بیت کوین گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری است؟

یکی از موضوعات مهمی که این روزها کاربران علاقه‌مند به ورود به دنیای کریپتو درباره آن صحبت می‌کنند به این مسئله مربوط است که آیا واقعا بیت کوین ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوئیم که پادشاه رمزارزها از زمان عرضه اولیه خود تا به امروز توانسته است رشد قیمتی 107 میلیون درصدی را به ثبت برساند، رقمی که در نوع خود نه‌تنها کم‌نظیر نیست بلکه کاملاً منحصربه‌فرد است. با پذیرش گسترده بیت کوین از سوی جوامع مختلف و اضافه شدن درگاه‌های پرداختی ویژه برای آن که امکان پرداخت هزینه‌های عادی زندگی از هزینه رزرو هتل گرفته تا خرید مبلمان منزل را فراهم کرده است، کارشناسان دیدگاه‌های مثبتی را درباره آینده قیمتی این رمزارز مطرح کرده‌اند.

هرچند که شاید جهش قیمتی فعلی بیت کوین به‌دلیل نزدیک شدن به رویداد هاوینگ (Halving) باشد و پس از آن کمی با سقوط قیمتی مواجه شویم؛ ولی با بررسی تاریخچه قیمتی بیت کوین پس از هاوینگ‌های پیشین، متوجه خواهیم شد که قیمت بیت کوین پس از گذشت 12 الی 18 ماه پس از این رویداد به یک رکود قیمتی باور نکردنی دست پیدا می‌کند! مطمئناً باتوجه‌به چنین امری، خرید و سرمایه‌گذاری روی بیت کوین در حال حاضر بهترین گزینه موجود پیش‌روی کاربرانی است که به‌دنبال کسب سود کلان از بازار رمزارزی هستند.

زمانی برخی از تحلیل‌گران بازار کریپتوکارنسی همچون کتی وود (مدیرعامل ARK Investment Management) در پاسخ به این سؤال که آینده قیمتی بیت کوین را چگونه می‌بینید؟ قیمت 1 میلیون دلاری را برای هر واحد از بیت کوین در نظر می‌گرفتند و این موضوع مورد نقد بسیاری از مخالفان دنیای کریپتوکارنسی قرار می‌گرفت؛ اما اگر هرگونه هیجان و احساس را کنار بگذاریم و با دید منطقی به این موضوع نگاه کنیم آیا 1 میلیون دلاری شدن ارز دیجیتالی که در طول بازه زمانی 15 ساله رشد قیمتی 107 میلیون درصدی را تجربه کرده، واقعا غیرممکن است؟!

خرید بیت کوین در ایران

با تبعیت صرافی‌های متمرکز رمزارزی همچون بایننس از تحریم‌های مالی و بسته شدن حساب کاربران ایرانی در پلتفرم بین‌المللی پی‌پال که از آن برای پرداخت هزینه‌ها و کسب درآمد دلاری استفاده می‌کردند، در نظر بسیاری از تریدرها ورود به بازارهای مالی بین‌المللی و کسب سود از خرید بیت کوین برای ایرانیان به یک رویا تبدیل شد؛ اما خوشبختانه با شفاف شدن رویکرد دولت جمهوری اسلامی ایران نسبت به انجام معاملات رمزارزی و قبول فحوایی آن ازطریق تصویب آیین‌نامه واردات خودرو با ارز دیجیتال و همچنین الزامی بودن دریافت مجوز برای استخراج رمزارزها از وزارت صنعت، معدن و تجارت، تعداد قابل توجهی از صرافی‌های ایرانی سر برآوردند که هدف فراهم کردن شرایطی عادلانه در انجام معاملات رمزارزی برای معامله‌گران ایرانی را دنبال می‌کردند.

البته لازم به ذکر است که بخش قابل توجهی از این صرافی‌ها اقبال خوبی نداشته و به‌دلیل کم محلی تریدرهای ایرانی به تاریخ پیوستند که علت چنین موضوعی را می‌توان در کارمزد بالای آن‌ها، فهرست محدود رمزارزها پشتیبانی شده و همچنین امنیت حداقلی آن‌ها جست‌وجو کرد. در این بین صرافی‌های معتبری نیز بودند که به رقابت با همدیگر در سطح جهانی پرداختند! یکی از این صرافی‌های رمزارزی که بهترین گزینه برای خرید بیت کوین است، صرافی کیف پول من است که به‌دلیل پشتیبانی از بیش از 2 هزار ارز دیجیتال توانسته به فهرست 10 صرافی برتر جهان به لحاظ تنوع در پشتیبانی از ارزهای دیجیتال دست پیدا کند.

براساس ارزیابی‌های صورت گرفته و آمارهای دریافتی از وب‌سایت Similarweb، وب‌سایت صرافی کیف پول من در ماه دارای 1.5 میلیون بازدید کننده است که چنین آماری نشان از تعداد بسیار بالای تریدرهای فعال این صرافی رمزارزی و اعتبار بسیار خوب این صرافی دارد و شما به‌راحتی و با خیال راحت می‌توانید از امکانات آن برای خرید بیت کوین بهره ببرید.

ویژگی‌های صرافی ایرانی کیف پول من

ویژگی‌هایی که سبب شده تا صرافی کیف پول من به بهترین صرافی ایرانی در خرید بیت کوین تبدیل شود را می‌توان در جدول زیر خلاصه کرد:

ویژگی‌های صرافی کیف پول من (Kifpool.Me)

پشتیبانی از قابلیت ایجاد کیف پول اختصاصی

کارمزد رایگان نگه‌داری و ذخیره‌سازی ارزهای دیجیتال

پشتیبانی از امکان تبدیل و مبادله ارزهای دیجیتالی با یکدیگر

شارژ حساب کاربری با استفاده از درگاه‌های مطمئن بانکی ایرانی

دسترسی همیشگی به سامانه به‌دلیل عدم وجود مسئله فیلترینگ یا قطعی سایت

رایگان بودن استفاده از امکانات ابتدائی سامانه

نبود ریسک نگه‌داری ارز دیجیتال در آن به‌دلیل ایرانی بودن و عدم تاثیر تحریم‌های بین‌المللی بر آن

امکان انجام معاملات رمزارزی با ریال

پشتیبانی قدرتمند و 24 ساعته

امنیت بسیار بالا و غیرقابل نفوذ صرافی و کیف پول‌ اختصاصی آن

درنظرگرفتن کارمزد حداقلی برای انجام معاملات

نحوه خرید بیت کوین از صرافی کیف پول من

برای خرید بیت کوین از صرافی کیف پول من در قدم اول باید یک حساب کاربری در وب‌سایت یا اپلیکیشن موبایلی این صرافی ایجاد کنید. مرحله بعد از ایجاد حساب کاربری به بحث احراز هویت و اضافه کردن کارت بانکی به نام شخصی که حساب به نام او ایجاد شده، می‌رسد. مرحله احراز هویت با هدف افزایش سطح امنیت حساب کاربری شما به این صرافی اضافه شده است و تکمیل فرایند آن نهایتاً 3 ساعت طول خواهد کشید و پس از آن بدون مواجهه با محدودیت خاصی می‌توانید از کلیه امکانات این صرافی ایرانی استفاده کنید.

پس از اضافه کردن شماره کارت بانکی به صرافی نوبت به شارژ ریالی حساب کاربری‌تان می‌رسد که این عمل با کمک درگاه‌های امن و معتبر بانکی انجام می‌گیرد. مرحله آخر مراجعه به بخش خرید و فروش ارز دیجیتال و انتخاب ارز بیت کوین (BTC) اختصاص پیدا کرده که با وارد کردن مقدار مورد نظر و کلیک روی گزینه ثبت سفارش، خرید شما نهایی شده و بیت کوین‌های خریداری شده به حساب شما واریز می‌گردد.

مزایای خرید بیت کوین از صرافی کیف پول من

شاید این سؤال ذهن‌تان را به خود مشغول سازد که چرا باید از امکانات صرافی کیف پول من برای خرید بیت کوین استفاده کنیم؟ پاسخ این سؤال از بین رفتن تردیدهای احتمالی در استفاده یا عدم استفاده از امکانات صرافی یاد شده به بررسی مزایایی که استفاده از امکانات این صرافی برای شما به ارمغان خواهد آورد، گره خورده است. به‌طور کلی مهم‌ترین مزایای خرید بیت کوین از صرافی کیف پول من به شرح زیر است:

  • امنیت بالا: صرافی کیف پول من که فعالیت خود را به‌صورت کاملاً قانونی از 4 سال پیش آغاز کرده است، تاکنون هیچگونه وقفه یا مشکلی در ارائه خدمات به مشتریان خود نداشته و در حال حاضر نیز کاربران با استفاده از امکانات آن به ترید و انجام معاملات رمزارزی مشغول هستند. ناگفته نماند که صرافی کیف پول من دارای واحد فنی ویژه‌ای بوده که مسئولیت صیانت از امنیت این صرافی و کاربران آن را برعهده دارد و با استفاده از به‌روزترین الگوریتم‌های امنیتی به محافظت از آن می‌پردازد.
  • کارمزد مقرون‌به‌صرفه: صرافی کیف پول من در روزهای ابتدایی افتتاح خود رسالت خود را کمک به کاربران ایرانی علاقه‌مند به ترید در دنیای کریپتوکارنسی اعلام داشت و از همان روز تا به امروز نسبت به این هدف و شعار اولیه خود وفادار باقی مانده و با دریافت کارمزد حداقلی تلاش می‌کند تا کاربران بیشتری را به سمت ترید ارز دیجیتال و کسب سود از آن دعوت کند.
  • پشتیبانی حرفه‌ای: صرافی کیف پول من در جهت اثبات مشتری‌مداری خود تلاش کرده تا با ایجاد واحد پشتیبانی قدرتمند در کوتاه‌ترین زمان ممکن سوالات و مشکلات پیش آمده برای کاربران خود را برطرف سازد. واحد پشتیبانی این مجموعه دارای دو آیتم چت آنلاین و تماس تلفنی است که چت آنلاین به‌صورت 24 ساعته و تماس تلفنی از ساعت 8 صبح الی 22 شب در اختیار کاربران قرار دارد. در صورت نیاز به مراجعه حضوری نیز می‌توانید به دفتر این صرافی به آدرس مشهد، بلوار عباسی و برج کیان سنتر 2 مراجعه کنید.

کیف پول من؛ بهترین گزینه در خرید بیت کوین

همان‌طور که در مطالب فوق مشاهده کردید، بیت کوین در چند ماه گذشته یک رالی صعودی جدید را آغاز کرده است که به نظر بسیاری از تحلیل‌گران این روند ما را در سال 2025 به یک اوج و رکورد قیمتی جدیدی خواهد رساند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که فرصت را غنیمت شمرده و به‌دنبال کسب سود از چنین روند صعودی هستند، توصیه می‌کنیم که در خرید بیت کوین به سراغ صرافی‌های ایرانی معتبری بروید که دارای سابقه شفافی بوده و به‌دلیل امکانات خوبی که دارند می‌توانند با صرافی‌های خارجی رقابت کنند. انتخاب ما صرافی کیف پول من است و پیشنهاد می‌کنیم شما هم سری به وب‌سایت این صرافی بزنید تا خودتان علت این انتخاب ما را بهتر متوجه شوید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده