نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۰

چند ترفند که شما را به بهترین بازیکن کلش آف کلنز تبدیل می‌کنند

وبسایت «پی جم شاپ» در این مقاله، مهم‌ترین راهکارها برای تبدیل شدن به برترین بازیکن کلش آو کلنز را معرفی کرده است.

برخی تصور می‌کنند، هرچه دهکده را زودتر ارتقا دهند بهتر است. درحالی‌که این بدترین ایده ای است که می‌توانید برای پیشبرد بازی به کار بگیرید. برای ارتقا دهکده باید گام به گام به پیش بروید تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید. برای ساخت و ارتقا دهکده ابتدا باید یک نقشه دفاعی قوی و غیر قابل شکست برای دهکده طرح کنید تا در مقابل حمله دشمنان آسیب پذیر نباشد.

آموزش گام به گام ساخت و ارتقای دهکده در کلش آف کلنز

برای طرح نقشه می‌توانید میان بر زده و از نقشه های دفاعی موجود در اینترنت استفاده کنید. سعی کنید نقشه ای را انتخاب کنید که دفاعی طراحی شده باشد. گام بعدی، مقاوم سازی دیوارها و محافظ ها است. در این حالت باید اطراف ساختمان ها را با دیوارهای پشت سر هم محافظت کنید تا دربرابر حمله دشمنان ایمن باشد. توجه کنید که در اطراف تالارهای شهر زمانی‌که تازه بازی را شروع کرده اید و سطح پایینی دارید به اندازه لازم دیورا وجود ندارد. به همین جهت، اولین کار این است که تالارها را با دیوارسازی مقاوم کنید.

نوع چیدمان منابع در دهکده مقاومت آن را افزایش می‌دهد. به‌طور مثال، سعی کنید بعد از دیوارکشی تالار و منابع، ساختمان دفاعی را بچینید و بعد از آن دوباره دیوارکشی کنید. این نقشه لایه بندی به تقویت قوای دفاعی دهکده کمک می‌کند. ترفندی که در چیدمان دهکده باید توجه کنید این است که سعی کنید خانه کارگرها را به‌عنوان سد دفاعی در گوشه های دهکده تعبیه کنید تا دشمن هنگام ورود زمان خود را به‌جای حمله به تالار صرف مقابله با خانه ها انجام دهد و دهکده شکست نخورد.

بهترین روش‌های جمع آوری منابع و جم در کلش آف کلنز

برای اینکه بتوانید در بازی کلش آف کلنز دهکده را زنده و سرپا نگه دارید، باید بدانید که چگونه از منابع خود محافظت کرده و چگونه آن ‌ها را جمع‌ آوری کنید. باید گفت، جمع ‌آوری منابع درواقع یک استراتژی است. پس باید دیوارهای دفاعی دهکده را به اندازه کافی ایمن نگه دارید و همزمان به دهکده‌هایی که منابع زیادی همچون طلا، اکسیر و اکسیر تاریک ذخیره دارند حمله کنید. البته، فراموش نکنید که منابع خود را نیز با خرید جم کلش آف کلنز از وب سایت معتبر پی جم شاپ ارتقا دهید تا بتوانید دهکده را در امان نگه دارید.

برای جمع آوری بهتر منابع می‌توانید به یک قبیله یا کلن ملحق شوید تا با شرکت در جنگ ‌ها به‌صورت گروهی منابع بیشتری نصیب شما شود. عضو گروه یا قبیله بودن منجر به جمع آوری موثرتر منابع در بازی می‌شود که درواقع یک معامله برد-برد به حساب می‌آید. یکی دیگر از نکاتی که باید در رابطه با منابع بدانید این است که می‌توانید هر آنچه به‌دست می آورید که شامل جم، طلا، اکسیر و مانند آن است را با خود به مرحله بعد ببرید. برای به‌دست آوردن منابع بیشتر می‌توانید به تالار شهر دشمن حمله کنید و غنیمت ها را جمع کنید. توجه کنید که اگر به تالار شهری حمله کنید که یک سطح از شما کمتر باشد 10% و اگر به تالار شهری که دو سطح از شما بالاتر باشد حمله کنید 50% جریمه می‌شوید. بنابراین، اگر توانایی حمله را دارید، به شهری که سطح بالاتری دارد حمله کنید تا غنایم بیشتری به‌دست بیاورید. بنابراین، قبل از هر اقدامی سطح دشمن را به ذهن بسپارید تا هنگام حمله بتوانید برآورد درستی از شرایط داشته باشید.

نکته دیگری که به‌عنوان ترفند می ‌توانید از آن استفاده کنید، حمله به شهرهای غیرفعال است. در این حالت با کمترین تلاش، بیشترین دستاورد را خواهید داشت. شهری که طوسی رنگ است، نشان می‌دهد این خانه حداقل برای یک فصل خالی بوده است. .

معرفی و تحلیل تاکتیک‌های حمله و دفاع در کلش آف کلنز

از حمله درست و تاکتیکی نترسید. اگرچه ممکن است بخشی از منابع خود را حین حمله از دست بدهید، اما غنائم خوبی نیز به‌دست می آورید که فرصت خوبی برای قدرتمند کردن شما فراهم می‌کند. برای اتخاذ تاکتیک خوب برای یک حمله موفقیت آمیز ابتدا تعداد دشمن را برآورد کنید تا بتوانید بهترین ترکیب را برای شکست آن‌ها بچینید.

حواستان باشد که منابع خود را به‌صورت لایه لایه بچینید و آن‌ها را نزدیک به ابزارهای دفاعی قرار ندهید. نیروهایتان را در مکان درستی مستقر کنید. هنگام حمله این نکته را مد نظر قرار دهید که به گنجینه های دشمن حمله کنید و طلا، اکسیر و دارک اکسیر هایشان را به‌دست بیاورید. برای محافظت از شهر خود نیز نیروهای بیشتری را در بازی آموزش دهید تا در صورت نیاز بتوانند سریع جایگزین نیروهای از بین رفته کنید.

ترفندهای مقابله با دشمنان قوی‌تر در کلش آف کلنز

بازی کلش آف کلنز بازی مبارزه دربرابر دشمن و حفاظت از شهر است. برای اینکه بتوانید به خوبی دربرابر دشمن ایستادگی کنید ابتدا باید بتوانید به دیوارها، تالارها، دفاع هوایی و سایر ابزار هایتان را به خوبی تجهیز کنید. اما، از آنجایی که برد ازطریق روش‌های راه زمان‌بر بوده و ممکن است نتیجه مطلوب را برای شما رقم نزند، بهتر است ترفندهای مختلفی را در مقابله با دشمنان به کار ببرید.

برای داشتن دفاعی قوی می‌توانید از آرمی کمپ استفاده کنید تا دشمن به سختی بتواند بر شما غلبه کند. می‌توانید با کمک توپ و برج ها به دشمنان حمله کنید و منابع را به کمک دیوارها پوشش دهید تا دست دشمن به آن‌ها نرسد. توجه کنید که توپ ها را خارج از دیوارها قرار ندهید تا بتوانید از حمله احتمالی دشمن به بهترین شیوه دفاع کنید.

در صورتی که در سطح خوبی از بازی قرار دارید و در حال به‌روزرسانی شهر خود هستید، دسترسی بیشتری به بخش‌های دفاعی مانند برج دفاع هوایی، تسلا مخفی و ساختمان دفاعی X-bow پیدا خواهید کرد. برج دفاع هوایی خود را برای مقابله بهتر دربرابر دشمن های قوی درست مقابل بیس قرار دهید تا حمله های هوایی را خنثی کند. اما، توجه کنید که نیروی هوایی‌تان را با دیوار یا سایر ساختمان های مقاومتی پشتیبانی کنید. ساختمان تسلا مخفی شده که در سطح 7 فعال می‌شود، سرعت حمله بالایی دارد که دشمن توانایی رویت آن را ندارد و دربرابر کمانداران و بربرها موثر عمل می‌کند.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده