نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۰

رونمایی هاست NVMe نسل 10 فوق سریع میزبان فا

«میزبان‌فا» در این مطلب، خدمات تازه خود با محوریت سرورهای نسل ۱۰ با حافظه‌های NVMe را معرفی کرده است.

و باز هم یک گام بزرگ از میزبان فا برای اولین‌بار در ایران! رونمایی از سرویس های هاست که روی سرورهای نسل 10 با حافظه های NVMe مخصوص سرور میزبانی می‌شوند. این تجهیزات به‌دلیل اینکه قیمت بسیار بالایی دارند تأمین آن‌ها از عهده بسیاری از شرکت‌های هاستینگ خارج است. در شرایطی که شرکت میزبان فا از نسل 10 سرورهای HPE با بالاترین سطح عملکرد که سرعت و پایداری خارق‌العاده ای را برای سایت‌های میزبانی شده فراهم می‌کند، شرکت‌های هاستینگ دیگر از نسل‌های 8 و 9 و حتی برخی از سرورهای نسل 6 و 7 استفاده می‌کنند!

نکته قابل‌توجه این است که برای خرید یک سرور نسل 10 با حافظه NVMe مخصوص سرور، هزینه ای بالغ بر 400 میلیون تومان پرداخت می‌شود. این در حالی است که قیمت سرورهای نسل 8 و 9 چیزی در حدود 10 الی 15 میلیون تومان است!!!

کاملا مشخص و واضح است که با سرورهای نسل 10 و حافظه های NVMe مخصوص سرور، دیگر حرف خاصی باقی نمی ماند و فقط باید از سرعت فوق‌العاده بالای سایت‌های میزبانی شده روی این سرورها لذت برد.

چرا میزبان فا از سرورهای نسل 10 استفاده می‌کند؟

میزبان فا از بدو فعالیت خود، همواره در این حوزه پیشتاز بوده و از بروزترین تکنولوژی های این حوزه بهره گرفته است. اکنون نیز با استفاده از سرورهای قدرتمند و گرانقیمت HPE نسل 10 با هدف تأمین عالی ترین زیرساخت میزبانی کشور با آمادگی کامل در خدمت شما عزیزان هستیم.

اگر هاست شما در شرکت‌های هاستینگ دیگری میزبانی می‌شود می‌توانید به ساده ترین شکل ممکن، هاست خود را به میزبان فا منتقل کنید.

یک خبر فوق‌العاده خوب

علاوه‌بر بحث سرورهای نسل 10 با حافظه های NVMe مخصوص سرور که یک انقلاب بزرگ در حوزه میزبانی کشور است، یک خبر عالی نیز برای شما داریم. قاعدتا انتظار می رفت با بهره‌گیری از این تکنولوژی، قیمت سرویس‌ها افزایش داشته باشند. جالب است بدانید نه‌تنها افزایش قیمتی اعمال نشده بلکه:

  • منابع پردازشی سرویس‌ها در حدود 20 الی 40 درصد افزایش داده شده‌اند!
  • ترافیک همه سرویس‌ها نامحدود شده است!
  • امکانات سرویس‌ها اعم از ادان دامین و فضا، افزایش داشته‌اند!
  • قیمت‌های سرویس‌ها حدود 50 درصد کاهش داده شده‌اند!!!

و جالبتر اینکه یک کد تخفیف 19 درصدی به مناسب رونمایی از این سرویس‌ها نیز در نظر گرفته شده است که عملا با این شرایط می‌توانید یک سرویس فوق باکیفیت را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

کد تخفیف 19 درصدی خرید هاست از میزبان فا: HPE10

از این کد تخفیف می‌توانید برای خرید همه سرویس های میزبانی اعم از هاست اشتراکی، هاست وردپرس، هاست ووکامرس و هاست اختصاصی استفاده کنید.

نحوه خرید هاست از میزبان فا

برای خرید هاست از میزبان فا می بایست روی تصویر زیر کلیک کرده و وارد سایت میزبان فا شوید. پس از آن، با انتخاب سرویس می‌توانید مراحل سفارش را تکمیل کرده و سرویس خود را تحویل بگیرید.

لازم به ذکر است اگر هاست شما در شرکت دیگری است می‌توانید در مراحل ثبت سفارش، لینک فول بکاپ یا اطلاعات دسترسی هاست خود را در فیلدهای خواسته شده وارد کنید تا بلافاصله برای انتقال هاست شما اقدام شود.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده