نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

وکیل همراه؛ مشاوره حقوقی و کیفری

«وکیل همراه» در این مقاله به‌معرفی خدمات خود پرداخته است.

برخورداری از مشاوره و تخصص افراد در زمینه‌های مختلف زندگی بسیار کاربردی و کمک کننده است؛ باتوجه‌به پیچیدگی‌های مسائل مختلف حقوقی و کیفری نسبت به گذشته بهترین راهکار آن است که پیش از هر اقدام حقوقی و قانونی از کمک و مشاور افراد متخصص در این حوزه یعنی وکلا یا مشاوران حقوقی برخوردار شویم.

علم حقوق سرشار از اطلاعات مختلف و گسترده است، بنابراین استفاده از کمک مشاور حقوقی یا وکیل نقش بسیار موثری در موفقیت ما در طی مسیرهای قانونی دارد.

از طرف دیگر بهره‌مندی از مشاوره‌های یک وکیل می‌تواند از هرگونه اقدام غلط یا طرح دعوا یا شکایت‌های پرهزینه و بی سرانجام پیشگیری کند؛ علاوه‌بر این کمک وکیل می‌تواند در طرح دعوا به‌صورت قانونی و اثبات ادعاهای مطرح شده نقش موثری داشته باشد.

در جهت ارائه مشاوره حقوقی تخصص افراد درکنار تجربه عملی آن‌ها ارزش و اهمیت دارد، که منجر می‌شود قوانین و قواعد حاکم بر دعاوی مختلف تسلط داشته و بتوانیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

انتخاب وکیل دارای تجربه‌های موفقیت آمیز به جهت اهمیت بسیار زیاد مسائل و دعاوی حقوقی قابل‌توجه است چرا که برخورداری از مشاوره‌های افراد غیر متخصص یا بدون تجربه می‌تواند نتایج زیانباری را همراه داشته باشد.

مشاوره حقوقی و کیفری

جهت طرح دعاوی حقوقی یا حل مسائل در زمینه حقوقی از کمک وکیل مشورت با او یکی از مطمئن‌ترین روش‌هاست چرا که با کمک وکیل متخصص می‌توان مسئله مورد نظر را با صحیح‌ترین روش و آسان‌ترین راه ممکن حل‌و‌فصل کرد.

امکان ارائه مشاوره حقوقی برای افرادی که دارای مجوزهای لازم هستند و وکلای دادگستری وجود دارد.

درواقع قانونگذار ما مجوز فعالیت در خصوص ارائه مشاوره حقوقی را برای وکلا و مشاوران حقوقی در نظر گرفته است.

مشاوره وکلا اصولا در زمینه‌های متعددی از موضوعات حقوقی و کیفری صورت می‌گیرد به‌طور مثال افراد در خصوص طرح دعوا علیه شرکای خود و دریافت سهم الارث ممکن است نیاز به دریافت مشاوره از وکلا داشته باشند، یا مثلا بسیاری از مسائل حقوق خانواده و مقررات مربوط‌به آن برای عموم افراد روشن نیست.

بنابراین ممکن است افرادی جهت احقاق حقوق خود مانند دریافت حق طلاق از همسر خود نیاز به بهره مندی از تخصص حقوقی و خدمات مشاوره‌ای وکلا داشته باشند.

ضرورت کمک گرفتن از تخصص مشاور حقوقی و وکلا

استفاده از کمک‌ها و خدمات مشاوران حقوقی و وکلا به افراد کمک می‌کند تا با به‌دست آوردن اطلاعات لازم و کافی از پرونده و قواعد حاکم بر پرونده مطروحه شخصا اقدامات بعدی را انجام داده یا تصمیم به انعقاد قرارداد وکالت کنند.

بهره‌مندی از خدمات مشاوره وکلا هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر و مناسب‌تری داشته و می‌تواند فواید بسیاری برای موکلان و سایر افراد همراه داشته باشد.

برخورداری از مشاوره آنلاین حقوقی و خدمات وکلا به‌صورت آنلاین نیز امکان‌پذیر است.

استفاده از خدمات مشاوره حقوقی مزایا و معایب متعددی به همراه دارد؛ مهم‌ترین مزیتی که برای استفاده از خدمات مشاوره حقوقی و چت آنلاین با وکیل می‌توان در نظر گرفت صرفه‌جویی در هزینه‌ها است.

مزایای چت آنلاین با وکیل

چت آنلاین با وکیل در مقایسه با مشاوره حقوقی به‌صورت حضوری هزینه‌های کمتری داشته و معمولاً برای افراد مقرون‌به‌صرفه بوده است و با استقبال بیشتری از جانب مردم و موکلین همراه است.

امکان دسترسی به چت آنلاین با وکیل برای افراد مختلف که ساکن در شهرها و روستاهای دور افتاده نیز هستند امکان‌پذیر است و بنابراین در مقایسه با مراجعه حضوری به دفاتر وکالت و موسسات حقوقی هزینه و زحمت کمتری داشته و دسترسی آسانتری را فراهم می‌آورد.

امکان ارائه مشاوره حضوری و برخورداری از خدمات وکیل به‌صورت حضوری محدود به ساعت خاصی از شبانه روز است و افراد را ملزم می‌کند که در ساعات خاصی که از پیش تعیین شده است از این خدمات استفاده کنند.

درحالی‌که امروزه با استفاده از اینترنت و امکان چت با وکیل آنلاین استفاده از خدمات مشاوره حقوقی به‌صورت ۲۴ ساعته فراهم است هر زمان که افراد نیاز به مشورت در زمینه‌های حقوقی و کیفری داشته باشند یا در موارد فورس می‌توانند به‌راحتی از خدمات چت آنلاین استفاده کنند.

موضوعات چت آنلاین با وکیل

در خصوص موضوعات مختلف حقوقی و کیفری و در جهت ارائه مشاوره و خدمات حقوقی امکان چت آنلاین با وکیل وجود دارد و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد.

از جمله موضوعاتی که می‌توان با چت آنلاین و ارتباط با برخط با وکیل مطرح کرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشاوره حقوقی در زمینه شرکت‌ها و قواعد حاکم بر آن‌ها
  • مشاوره حقوقی خانواده
  • مشاوره حقوقی مالیات
  • مشاوره حقوقی اداره کار و قانون کار
  • مشاوره در زمینه قواعد مربوط‌به انحصار وراثت
  • مشاوره در زمینه دعاوی حقوقی و کیفری
  • مشاوره در خصوص جرائم اینترنتی
  • مشاوره حقوقی ثبت اسناد و املاک

موضوعات فوق ذکر تنها بخش کوچکی از موضوعات گسترده‌ای هستند که امکان ارائه مشاوره حقوقی و خدمات چت آنلاین با وکیل در آن‌ها وجود دارد. اصولا در هر زمینه دعاوی حقوقی و کیفری امکان برخورداری از دانش حقوقی افراد و متخصصان وجود دارد.

بررسی و تحلیل موضوعات چت آنلاین با وکیل

دعاوی حقوقی

در خصوص دعاوی حقوقی اصولا هر موضوعی که شامل حقوق خصوصی افراد و در ارتباط با سایر افراد دیگر باشد در این گروه قرار می‌گیرد؛ این گروه از دعاوی دربرگیرنده موضوعات متعددی از جمله دعاوی مالی تجاری خانوادگی و ... است.

به‌طور کلی می‌توان گفت هرگونه دعوایی که ارتباطی با دولت نداشته باشد و همچنین در گروه دعاوی کیفری قرار نگیرد به‌عنوان دعاوی حقوقی شناخته می‌شود.

البته دسته‌بندی بزرگی که در تهویه حقوقی وجود دارد تقسیم‌بندی آن‌ها به دعاوی مالی و غیرمالی است و اصولاً دعاوی حقوقی با تقدیم دادخواست به دادگاه‌های حقوقی و رعایت تشریفات آیین دادرسی مدنی طرح می‌شوند.

دعاوی کیفری

هرگونه اتهام و انجام جرایم مختلف که مجازات آن‌ها در قانون مجازات اسلامی تعیین شده باشد در دسته دعاوی کیفری مطرح می‌شوند؛ دعاوی کیفری به گروه‌های مختلفی از جمله جرایم علیه اشخاص مانند قتل، ضرب و جرح و توهین و غیره و تقسیم می‌شوند جرایم علیه امنیت مانند محاربه و قیام مسلحانه و بغی و... نیز در دسته‌بندی جرائم کیفری قرار می‌گیرند.

دادسرا یا دادگاه‌های کیفری در سراسر کشور صلاحیت رسیدگی به دعاوی کیفری براساس تشریفات آیین دادرسی کیفری را دارند.

دعاوی خانوادگی

ممکن است افراد در جهت احقاق حقوق خانوادگی مختلف از جمله مسائل مربوط‌به ازدواج و طلاق مهریه و نکاح و ... اقدام به طرح دعوا کنند یا بخواهند با توافق با طرف مقابل به نتیجه برسند.

افراد می‌توانند با استفاده از خدمات چت آنلاین با وکیل از محفوظ ماندن اطلاعات شخصی خود اطمینان خاطر داشته و به‌راحتی از تخصص وکلا و مشاوران حقوقی برخوردار شوند.

باتوجه‌به تخصصی شدن مسائل و قواعد حقوقی بهره مندی از کمک وکیل متخصص در حوزه‌های مختلف و برخورداری از دانش حقوقی آن افراد می‌تواند بسیار اثرگذار باشد؛ چرا که وکلای با تجربه با آگاهی از قوانین و قواعد حقوقی و همچنین رویه‌های قضایی می‌تواند افراد را به درستی راهنمایی کنند.

همچنین استفاده از خدمات چت آنلاین برای طرح دادخواست، تنظیم سریع و فوری لایحه، شکواییه و اظهارنامه از مسائل مورد توجهی است که در جهت تنظیم آن‌ها برخورداری از خدمات افراد متخصص در رشته حقوق و وکیل حائز اهمیت و توجه است.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده