نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

آشنایی با قفل هوشمند آداک

پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروز به‌گونه‌ای بوده است که خیلی از ابزارهای روزمره را هوشمند کرده است.

از میان وسایلی که با هوشمند سازی، قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای را به خانه‌ها، بیمارستان‌ها، هتل‌ها، باشگاه‌ها و...، اضافه کرده‌اند می‌توان به قفل‌های هوشمند اشاره کرد. قفل‌های دیجیتال نمونه‌ای پیشرفته و متفاوت از قفل‌های معمولی هستند که با استفاده از هوش مصنوعی و جدیدترین فناوری‌ها کار می‌کنند.

قفل دیجیتال علاوه‌بر امنیت و آسایشی که برای شما به ارمغان می‌آورد، قابلیت‌هایی همچون، کنترل از راه دور را نیز دارد. در این میان یک مسئله مهم مطرح است؛ بهترین برند قفل‌ هوشمند کدام است؟ و از کجا می‌توانیم مناسب‌ترین قیمت قفل هوشمند را پیدا کنیم؟ مجموعه آداک با واردات محصولات هوشمند کم‌نظیر و باکیفیتی همچون، قفل‌های دیجیتال، در کنار شما است تا خریدی مطمئن را تجربه کنید. برای آشنایی با کارکرد، انواع و مزایای قفل هوشمند آداک، با ما همراه باشید.

قفل‌های هوشمند آداک؛ تجربه‌ای بی‌نظیر از هوشمند سازی منازل

این قفل یک نوع قفل الکترومکانیکی است که به‌جای استفاده از کلید فیزیکی، از روش‌های نوینی مانند، رمز عبور، اثرانگشت، تشخیص چهره، کارت RFID یا بلوتوث، برای باز و بسته‌ کردن درب استفاده می‌کند. این قفل‌ها به شما امکان می‌دهند تا از راه دور و با استفاده از گوشی خود، درب را کنترل کنید. بااین‌حال، بسیاری از قفل‌های هوشمند امکان استفاده از کلید فیزیکی را در شرایط اضطراری نیز دارند تا کاربران با مشکلی مواجه نشوند.

کاربرد قفل هوشمند ضد سرقت و سایر مدل‌ها بسیار زیاد بوده و بسیاری از قفل‌های هوشمند آداک، دارای قابلیت‌های امنیتی پیشرفته‌تری مانند، ضبط و ثبت ورود و خروج افراد، ارسال هشدار در صورت تلاش برای نفوذ یا ورود غیرمجاز و امکان مدیریت دسترسی‌های موقت به افراد مختلف هستند.  کاربرد قفل‌های هوشمند به این موارد، محدود نمی‌شود؛ چراکه برخی از این قفل‌ها می‌توانند با اینترنت و دستگاه‌های هوشمند دیگر مانند، دوربین‌های مداربسته، سیستم‌های اعلام حریق و سیستم‌های ساختمان هوشمند نیز ارتباط برقرار کرده و به مزایای کار با قفل‌های دیجیتال اضافه کنند.

علاوه‌بر همه این امکانات، قفل‌های دیجیتال آداک مزایای قابل‌توجه دیگری نیز دارند که در ادامه، به‌طور کامل معرفی خواهیم کرد.

استفاده از این قفل‌ها چه مزایایی دارد؟

با نصب یک قفل هوشمند مطمئن بر روی درب ورودی اصلی منزل یا ساختمان می‌توانید از مزایای ویژه‌ای بهره‌مند شوید که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • احتمال کپی کردن کلید قفل‌های هوشمند آداک، نزدیک به صفر و غیرممکن است.

  • این قفل‌ها و تمامی قفل‌هایی که با یک کلید، ست شده‌اند می‌توانند تنها با یک کلید بازشوند و دیگر نیازی نیست که یک دسته‌کلید بزرگ را همیشه با خود حمل کنید.

  • قفل‌های هوشمند درب باتوجه‌به مدلی که مطابق آن طراحی‌شده‌اند می‌توانند فقط با گوشی موبایل بازشوند. مزیت این کار در این است که دیگر نیازی به تماس دست با دستگیره‌ها نیست و این موضوع می‌تواند در جلوگیری از انتشار آلودگی‌ها نیز بسیار مؤثر باشد.

  • از دیگر مزایای قفل هوشمند این است که حتی اگر بعد از خروج از خانه شک کنید که آیا درب منزل را قفل کرده‌اید یا نه، به‌راحتی با سیستم هوشمند این قفل‌ها می‌توانید مطمئن شوید که درها قفل هستند یا خیر.

نکات مهم در انتخاب و خرید قفل‌های هوشمند

درصورتی‌که تصمیم به خرید یک قفل دیجیتال دارید، حتماً قبل از خرید به موارد زیر توجه کنید.

عوامل مهم

توضیحات

خرید از فروشگاه معتبر

قبل از مراجعه به فروشگاه برای خرید، حتماً فروشگاه و فروشنده موردنظر را بررسی کنید. این محصولات معمولاً وارداتی هستند و ممکن است قاچاقی باشند؛ بنابراین، از فروشنده‌ای مطمئن خرید کنید تا محصول دارای اعتبار قانونی و خدمات پس از فروش باشد. مجموعه آداک لاک به‌عنوان یکی از برترین عرضه‌کنندگان قفل‌های هوشمند برند، اعم از ADaK و kaadas، از بابت کیفیت و خدمات پس از فروش محصولات خود، به شما اطمینان خاطر می‌دهد.شما می توانید انواع قفل هوشمند را در سایت آداک: https://adaklock.com مشاهده و  با اطمینان خرید کنید.

قدرت باتری

قفل‌های هوشمند از باتری به‌عنوان منبع تغذیه و انرژی استفاده می‌کنند. بنابراین، نوع، قدرت و عمر باتری، از موارد مهمی هستند که باید موردتوجه قرار بگیرند. همچنین، اطمینان حاصل کنید که قفل موردنظر دارای منبع انرژی جایگزین اضطراری نیز است.

دسترسی‌های قفل هوشمند

قفل‌های سنتی دارای کلیدهای فیزیکی برای دسترسی به آن‌ها بودند؛ اما قفل‌های الکترونیکی می‌توانند باکارت، رمز، اثرانگشت، و حتی تشخیص چهره، قابل‌دسترسی باشند. بنابراین، می‌توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود، قفلی با دسترسی مناسب برای خودتان انتخاب کنید.

قیمت قفل

بدون شک، قیمت قفل‌ دیجیتال ازجمله مواردی است که بسیار مهم است و به‌ویژگی‌ها، قابلیت‌ها، نوع، و برند محصول، بستگی دارد. قفل‌هایی که دارای قابلیت‌های بیشتری هستند، معمولاً قیمت بالاتری دارند. این قفل‌ها ممکن است قابلیت‌های اضافی مانند، تشخیص اثرانگشت، دسترسی از راه دور و اطلاع‌رسانی هوشمند، داشته باشند که قیمت آن‌ها را افزایش می‌دهد.

قفل های هوشمند آداک

قیمت قفل هوشمند

در هنگام خرید قفل با توجه به روش کار با قفل هوشمند، حتماً به چند فاکتور اساسی که بالاتر اشاره کردیم، توجه داشته باشید تا مطمئن شوید که قفل موردنظر، امکانات و ویژگی‌های لازم را به همراه دارد یا نه؟! هر یک از این ویژگی‌ها اعم از قابلیت کنترل دسترسی، سازگاری با سیستم‌های دیگر، ثبت ورود و خروج، قدرت باتری و... می‌توانند در قیمت قفل دیجیتال نیز تأثیرگذار باشند.

نکته قابل‌توجه دیگر این است که برندهای خارجی قفل‌های هوشمند که در بازار موجود هستند، یا قیمت بسیار بالایی دارند با به‌دلیل محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها، امکان خرید آن‌ها وجود ندارد. بنابراین، اگر قیمت اولویت اول شما نیست، خرید قفل‌های ترکیه‌ای می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

قفل های هوشمند آداک ۲

کلام آخر

استفاده از اینترنت اشیا و توانایی برقراری ارتباط بین اجزای مختلف خانه هوشمند، باعث تقویت و توسعه قابلیت‌های هر یک از اجزا می‌شود. به‌عنوان مثال، قفل‌های هوشمند با بهره‌گیری از پروتکل‌های اتوماسیون خانه، قادر به برقراری ارتباط با دوربین‌ها، سیستم‌های امنیتی هوشمند و سیستم‌های هشدار هوشمند در خانه می‌باشند که این ارتباطات به افزایش امنیت و حفاظت خانه کمک می‌کنند. اگر به دنبال قیمتی مناسب با توجه به کاربرد قفل هوشمند ضد سرقت هستید، بازرگانی آداک با تضمین اصالت کالاهای خود، این اطمینان را به شما می‌دهد که بتوانید بهترین قفل‌های هوشمند را خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روش کار با قفل هوشمند و خرید آن، کافی است سری به وب‌سایت آداک لاک بزنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده