نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

راهنمای سفر به دوحه قطر - فلای‌تودی

«فلای‌تودی» در این مقاله، مهم‌ترین موارد و دیدنی‌های قطر برای سفر به‌این کشور را ذکر کرده است.

قطر، یکی از پیشرفته‌ترین و زیباترین کشورهای حاشیه خلیج فارس است که با آسمان خراش‌های غول پیکر و زیبا، پیشرفته‌ترین استادیوم‌های ورزشی دنیا و منابع نفت و گاز فراوان شناخته می‌شود. از انواع تفریحات آبی مدرن در آب‌های بلوری خلیج فارس گرفته تا مراکز خرید بزرگ با حضور برندهای مطرح جهان و انواع موزه‌های فرهنگی و هنری و همین‌طور چشیدن طعم غذا در رستوران‌های مشهورترین سرآشپزهای دنیا، قطر را به مقصد جذابی برای سفر به‌همراه خانواده تبدیل کرده‌اند. با خرید تور قطر شما فرصت این را خواهید داشت که به یکی از مدرن‌ترین و لوکس‌ترین کشورهای عربی در منطقه سفر کنید و تجربه متفاوتی را به‌دست بیاورید.

چرا باید با تور به قطر سفر کنیم؟

قطر به‌عنوان یک کشور عرب زبان، درکنار حفظ فرهنگ اصیل و قدیمی خودش، گام‌های بسیار مهمی در جهت پیشرفته‌سازی کشور خود برداشته است و همین از قطر سرزمینی ثروتمند و در عین حال مدرن ساخته است. بنابراین با سفر کردن به قطر شما می‌توانید هم با آداب و سنت‌های عربی آشنا شوید و هم درکنار آن از امکانات لوکس و مناسبی دوحه، پایتخت این کشور استفاده کنید. اما از آن‌جا که شاید با تمام نقاط قطر آشنایی نداشته باشید یا زبان عربی را متوجه نشوید، بهترین گزینه برای سفر به این کشور عربی،‌ خرید تور قطر است. وقتی شما با تور به این کشور سفر می‌کنید، علاوه‌بر‌اینکه یک تور لیدر مسلط به زبان عربی و فارسی در همه جا همراه شما است، می‌توانید در مدت زمان چند روزه‌ای که در دوحه اقامت دارید، از بهترین جاذبه‌های این شهر دیدن کنید.

برای سفر به قطر به چه مدارکی نیاز است؟

برای سفر به قطر نیاز به مدارک و انجام مراحل اداری پیچیده‌ای نیست. شما به یک ویزا با حداقل اعتبار ۶ ماه احتیاج خواهید داشت. لازمه صدور ویزا، داشتن تأییدیه وزارت سلامت و همینطور رزرو بلیط برگشت است. شما همچنین باید حداقل ۵ هزار ریال قطر در داخل حسابتان موجودی داشته باشید و تمکن مالی خود را ثابت کنید. سپس می‌توانید یک گذرنامه توریستی ۳۰ روزه تهیه کنید که قیمت آن ۲۰۰ ریال قطر است. بسیاری از سایت‌ها و سامانه‌هایی که تور قطر را می‌فروشند، می‌توانند اکثر مدارک شما از جمله ویزا را به‌صورت اینترنتی اخذ کرده و زحمت شما را کم کنند.

جاذبه‌های گردشگری قطر

قطر، کشوری پر از جاذبه‌های گردشگری است که تلفیقی از فرهنگ عربی و مدرنیته را به‌نمایش می‌گذارند. به‌همین خاطر هم است که سالانه میلیون‌ها بازدیدکننده از سراسر جهان به این کشور قدم می‌گذارند و از نقاط دیدنی آن لذت می‌برند.

۱. دهکده فرهنگی کاتارا

اگر به آشنایی با فرهنگ و تمدن قطری‌ها علاقه‌مندید، یکی از جذاب‌ترین مکان‌هایی که در سفر به قطر می‌توانید به آن سر بزنید، دهکده فرهنگی کاتارا است. این دهکده سنگ‌فرش‌شده زیبا، مملو از بازارهای قدیمی و سوق‌هایی است که می‌توانید از قدم زدن در محوطه آن و خرید از این بازارها لذت ببرید. در این دهکده همچنین مسجد، آمفی‌تئاتر و چندین سالن سرگرمی دیگر هم وجود دارد.

۲. ساحل کاتارا

مگر می‌شود به قطر سفر کرد و به سواحل زیبا و استثنایی آن نرفت؟ ساحل کاتارا در فاصله کمی تا دهکده فرهنگی کاتارا قرار گرفته است که به شما اجازه می‌دهد از تفریحات آبی لوکس و متنوعی مثل اسکی، موج‌سواری، قایق‌سواری یا پاراسیلینگ لذت ببرید. ضمن اینکه برای به این ساحل و آفتاب گرفتن، کاملا رایگان خواهد بود.

۳. جزیره مروارید

قطری‌ها با بهره‌مندی از تکنولوژی‌های روز و مهندسان بین‌المللی، یک جزیره مصنوعی به‌نام جزیره مروارید را روی آب‌های نیلگون خلیج فارس بنا کرده‌اند که یکی از محبوب‌ترین اماکن گردشگری جزو تور قطر نیز محسوب می‌شود. در این جزیره می‌توانید از نشستن یا قدم زدن کنار اسکله‌ها لذت ببرید، غذاهای رستوران‌های معروف‌ترین سرآشپزهای جهان را بچشید، از برج‌های تجاری لوکس خرید کنید و از کلی تفریح دیگر لذت ببرید.

۴. کورنیش دوحه

اگر به قدم زدن کنار دریا علاقه‌مندید، کورنیش دوحه دقیقا همان جایی است که به آن نیاز دارید. کورنیش، به پیاده‌روهایی گفته می‌شود که در مجاورت دریا طراحی شده‌اند و می‌توانید با قدم زدن در آن‌ها لذت ببرید. ضمن اینکه در خیابان‌های مجاور این کورنیش کافه‌ها و رستوران‌های زیادی وجود دارد.

۵. سیتی سنتر دوحه

سیتی سنتر، یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین مراکز خرید کشور قطر است که می‌توانید انواع محصولات را با قیمتی مناسب در آن‌جا تهیه کنید. همچنین در این مرکز خرید چندین رستوران و فست فود نیز وجود دارد.

بهترین زمان برای رزرو تور قطر

قطر کشوری با آب‌وهوایی بسیار گرم است. بنابراین تحمل هوای گرم و کویری آن در فصل تابستان سال برای هر کسی آسان نیست. به‌همین خاطر هم بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند در فصل پاییز و زمستان تور قطر را تهیه کنند تا با آب‌وهوای معتدل، از سفر خود لذت ببرند. اگر در فصول سرد و خنک‌تر سال به دوحه سفر کنید، دیگر خبری از آن آفتاب سوزان و طاقت‌فرسا نخواهد بود و می‌توانید با آرامش خاطر از جاذبه‌های گردشگری قطر لذت ببرید.

قیمت تور قطر

هزینه سفر به قطر شامل اخذ ویزا، خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، ترانسفر، بیمه مسافرتی، خورد و خوراک و همینطور بازدید از جاذبه‌های گردشگری مختلف این کشور می‌شود. اگر تور قطر را از شرکت خدماتی معتبر و باسابقه‌ای خریداری کنید، کلیه هزینه‌های شما کاهش قابل توجهی پیدا خواهد کرد.

یکی از عوامل مهم تأثیرگذار روی قیمت تور قطر، شرایط آب‌و‌هوایی یا برگزاری رویدادهای مهم است. به‌طور مثال باتوجه‌به گرمای شدید هوای قطر، قیمت تور دوحه قطر در فصول زمستان بالاتر می‌رود. اگر در فصل بهار و تابستان به قطر سفر کنید، هزینه‌های تور شما کاهش پیدا خواهد کرد. علاوه‌بر‌این ایرلاین و هتل محل اقامت هم می‌تواند روی قیمت نهایی سفر شما تأثیرگذار باشد.

از کجا تور قطر را تهیه کنیم؟

برای لذت بردن از سفر و جلوگیری از هزینه‌های هنگفت، مهم است که تور قطر را از کجا تهیه می‌کنیم. فلای تودی با پوشش بیش از ۹۰۰ ایرلاین بین‌المللی و معتبر و یک و نیم میلیون هتل، ارزان‌قیمت‌ترین تور قطر را به مسافران ارائه می‌کند. شما می‌توانید انواع پکیج‌های تور گردشگری قطر را در سایت فلای تودی مشاهده کنید و بعد از مقایسه خدمات و قیمت آن‌ها، بهترین گزینه را برای سفری خاطره‌انگیز به یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای حاشیه خلیج فارس، انتخاب کنید. فلای تودی خدمات متعددی را در تور مسافرتی خود ارائه می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از بلیط رفت و برگشت هواپیما، رزرو هتل، ترانسفر فرودگاهی، خدمات ویزا، بیمه مسافرتی، گشت شهری و تور لیدر فارسی‌زبان.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده