نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰

دانلود و خرید کتاب های هری پاتر به صورت سه بعدی در میتراکانا

«میتراکانا»‌ در این مقاله، کتاب‌های سه‌بعدی مجموعه هری پاتر و مزایای کتب نام‌برده نسبت‌به نسخه‌های فیزیکی را بررسی می‌کند.

آیا آماده هستید که سفر به دنیای ماجراجویانه و جادویی را آغاز کنید؟! پس کتاب‌های هری پاتر برای شماست. اگر تاکنون هم به‌دنبال دلیل قانع‌کننده بودید، باید بگوییم که مجموعه کتاب های هری پاتر سه‌بعدی به خوبی توانسته میلیون‌ها نفر را در جهان جذب خود کند.

برای دانلود و خرید کتاب های هری پاتر و خواندن آن‌ها به‌صورت سه‌بعدی (مانند کتاب واقعی) کلیک کنید.

به میتراکانا، دنیای کتاب‌های سه‌بعدی خوش آمدید. خواندن رمان فانتزی مثل کتاب های هری پاتر آن هم در قالب یک کتاب سه‌بعدی جذابیت دارد و برای کسانی هم که علاقه‌مند به کتاب فیزیکی هستند، جذابیت آن چندین برابر خواهد بود. کتاب‌های هری پاتر مجموعه‌ای به هم پیوسته از دوستی‌های جاودانه، شجاعت و در عین حال انعطاف‌پذیری را در قالب جادو و تخیل به نمایش می‌گذارد تا تجربه‌ای جذاب برای خوانندگان ایجاد کند.

معرفی مجموعه کتاب های هری پاتر

مجموعه کتاب‌های هری پاتر نوشته جی کی رولینگ است. این کتاب از سفر ماجراجویانه یک جادوگر جوان یعنی هری پاتر و دوستانش هرماینی گرنجر (Hermione Jean Granger) و ران ویزلی را دنبال می‌کند که به مدرسه هاگوارتز (Hogwarts) جادوگری می‌روند. این کتاب از هفت رمان بسیار محبوب تشکیل شده است که از سفر هری با کشف دنیای جادویی شروع و روبه‌رو شدن او با جادوگر دنیای تاریک یعنی ولدمورت پایان می‌یابد.

هری در تولد یازده سالگی متوجه می‌شود که پدر و مادر او جادوگر بوده‌اند و او هم نیز جادوگر است و از مدرسه هاگوارتز دعوتنامه دریافت می‌کند. هری پس از مدتی نیز به این حقیقت پی می‌برد که ولدمورت همان جادوگر شرور قاتل پدر و مادر اوست.

قهرمان این کتاب یعنی هری تنها کسی بود که توانسته در حمله ولدمورت زنده بماند، اما جای رعد روی پیشانی او برای همیشه مثل نشانه باقی می‌ماند. این مقدمه‌ای کوتاه برای معرفی کتاب‌های هری پاتر بود که شما خوانندگان علاقه‌مند به دنیای تخیلی هری می‌توانید در 10 جلد به‌صورت سه‌بعدی و با قیمت مناسب از میتراکانا خریداری و مطالعه کنید.

ترتیب خواندن کتاب های هری پاتر

پیش از اینکه تصمیم بگیرید وارد دنیای هری پاتر شوید، بهتر است از ترتیب مطالعه مجموعه کتاب‌های هری پاتر آگاه شوید.

  • هری پاتر و سنگ جادو (دعوت هری به مدرسه جادوگری هاگوارتز)
  • هری پاتر و حفره اسرارآمیز ( ورود به تالار اسرارآمیز)
  • هری پاتر و زندانی آزکابان (ماجراهای سال سوم ورود هری به مدرسه هاگوارتز)
  • هری پاتر و جام آتش (شرکت در مسابقات جادوگری و ماجراهای آن)
  • هری پاتر و محفل ققنوس (تشکیل محفل ققنوس توسط گروهی از جادوگران)
  • هری پاتر و شاهزاده دورگه (ادامه تحصیل هری در مدرسه هاگوارتز و آشنایی او با معجون‌سازی)
  • هری پاتر و یادگاران مرگ (آغاز ماجرا از خانه لوسیوس مالفوی و نقشه شوم کشتن هری توسط ولدمورت)
  • جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها (کتابی که هری و دوستانش در ابتدای ورود به مدرسه هاگوارتز باید پاس می‌کردند)
  • کتاب کوییدیچ در گذر زمان (مجموعه داستان‌هایی برای معرفی بازی کوییدیچ در گذر زمان)
  • کتاب قصه‌های بیدل نقال (خلاصه‌ای از مجموع 5 داستان برای ترسیم و تجسم دنیای جادوگری برای کودکان و نوجوانان)

کتاب های هری پاتر به‌صورت سه‌بعدی در سایت میتراکانا

تاکنون هفت جلد کتاب از مجموعه کتاب‌های هری پاتر منتشر شده است. جلد اول با نام هری پاتر و سنگ جادو، جلد دوم هری پاتر و تالار اسرار، جلد سوم هری پاتر و زندانی آزکابان، جلد چهارم هری پاتر و جام آتش، جلد پنجم هری پاتر و محفل ققنوس، جلد ششم هری پاتر و شاهزاده دورگه و جلد هفتم هری پاتر و یادگاران مرگ.

مجموعه کتاب‌های هری پاتر از سال 1997 تا سال 2007 انتشار یافت. به ترتیب تاکنون جلد اول 120 میلیون، جلد دوم 77 میلیون، جلد سوم تا هفتم 65 میلیون نسخه چاپ و فروخته شده است. همچنین در بین سال‌های 1997 تا 2007 همواره جزو پروفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز محسوب می‌شد.

خرید کتاب های هری پاتر

برای خرید کتاب های هری پاتر نسخه الکترونیکی و سه‌بعدی می‌توانید به سایت میتراکانا مراجعه و از آن‌جا نسخه سه‌بعدی هر جلد را خریداری کنید. جالب است بدانید که تصویرسازی مجموعه کتاب‌های سه‌بعدی هری پاتر کاملا مشابه با نسخه فیزیکی است و شما با مطالعه آن گویا یک کتاب فیزیکی در دست دارید و می‌توانید ورق بزنید. روی بخش‌هایی که برای‌تان جالب است، علامت بزنید و احساس کنید که یک کتاب واقعی در دست دارید.

دانلود کتاب های هری پاتر

نسخه الکترونیکی مجموعه کتاب‌های هری پاتر را می‌توانید از سایت معتبر میتراکانا که کاملا تخصصی و حرفه‌ای ترجمه شده، دانلود کنید. کتاب‌های هری پاتر یک مجموعه آثار فانتزی است که ترجمه درست و اصولی آن به درک بهتر و صد البته جذابیت این اثر محبوب جهانی می‌افزاید. نکته جالب این است که می‌توانید هر قسمتی از هر نسخه کتاب هری پاتر را که بخواهید بوک‌مارک کنید. فهرست‌بندی کنید و همانند یک کتاب فیزیکی ورق بزنید و از خواندن در هر مکانی و در هر جایی لذت ببرید. بدون آنکه نیاز باشد یک کتاب فیزیکی را با خود حمل کنید.

مزایای مطالعه نسخه الکترونیکی و سه‌بعدی کتاب های هری پاتر

مطالعه نسخه سه‌بعدی کتاب های هری پاتر مزایایی را برای خوانندگان به همراه دارد که ما در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • خوانندگان را مجذوب خود می‌کند و باتوجه‌به امکاناتی مثل ورق زدن و علامت‌گذاری که دارد، شرایط مطالعه را برای افراد همانند واقعیت می‌کند.
  • فرایند درک داستان را بهبود می‌بخشد.
  • خوانندگان علاقه‌مند به داستان‌های فانتزی هری پاتر می‌توانند با محتوای داستان به‌راحتی ارتباط بگیرند و غرق در دنیای فانتزی شوند.
  • خواننده کتاب نیازی به هدفون یا هدست ندارد.
  • محدودیت مکانی و فضایی ندارد و هر جای و هر زمانی‌که بخواهد می‌تواند شروع به مطالعه کند.
  • خوانندگان کافی است یک گوشی هوشمند یا به لپ‌تاپ دسترسی داشته باشند.
  • باتوجه‌به اینکه کتاب های هری پاتر برای کودکان و نوجوانان جذابیت بسیاری دارد، با خرید و دانلود نسخه الکترونیکی سه‌بعدی این کتاب می‌توان این قشر را به مطالعه بیشتر کتاب دعوت کرد. در عین حال هم با تصویرسازی سه‌بعدی این کتاب دسترسی را برای کودکان و نوجوانان آسان‌تر کرد.

نسخه سه‌بعدی کتاب های هری پاتر برای محدوده سنی مناسب است؟

مطالعه کتاب‌های هری پاتر می‌تواند یک تجربه جادویی و هیجان‌انگیز باشد که به‌صورت کتاب سه‌بعدی و الکترونیکی چندین برابر هیجان‌انگیزتر است. معمولا کودکان و نوجوانان 9 تا 12 ساله از مطالعه این کتاب لذت می‌برند، اما حقیقت این است که محدودیت سنی برای مطالعه نسخه سه‌بعدی کتاب های هری پاتر وجود ندارد.

معمولا کودکان و نوجوانان از مشاهده بالغ و بزرگ شدن هری پاتر در خلال داستان لذت می‌برند. همچنین کشف ماجراها و دنیای جادویی و طلسم پله پله به جذابیت این کتاب می‌افزاید.

برای آن دسته از افرادی که همه‌روزه باید مسیر طولانی را در وسایل نقلیه عمومی برای رسیدن به محل کار خود طی کنند نیز در دست داشتن نسخه سه‌بعدی کتاب‌های هری پاتر کمک می‌کند تا از این فرصت نهایت استفاده را ببرند. هم کتاب مطالعه کنند و هم از حواشی دور باشند.

فیلم هری پاتر بهتره یا مطالعه کتاب سه‌بعدی هری پاتر؟!

این سوالیست که ممکن است برای شما هم پیش آید؛ برای اینکه جزئیات بیشتری از مجموعه داستان‌های هری پاتر را کشف کنید، پیشنهاد می‌کنیم اول نسخه سه‌بعدی کتاب هری پاتر را مطالعه کنید. پس از آن فیلم را مشاهده کنید؛ زیرا معمولا در کتاب جزئیات بیشتری از داستان مطرح شده که در نسخه فیلم امکان پرداختن به همه آن موارد وجود ندارد.

سخن پایانی

مجموعه داستان‌ها و کتاب های هری پاتر، نسخه‌ای ارزشمند و فانتزی از نویسنده انگلیسی جی کی رولینگ است که در میتراکانا می‌توانید نسخه سه‌بعدی آن را خریداری و دانلود کنید. مطالعه این کتاب برای همه اقشار از کودکان 9 تا 12 ساله و حتی افراد بزرگسال نیز مناسب است و توصیه می‌شود. با دسترسی به نسخه الکترونیکی و کتاب سه‌بعدی هری پاتر می‌توانید آن را در هر زمان و مکانی مطالعه کنید و از دنیای هیجان‌انگیز جادویی هری لذت ببرید. در نسخه سه‌بعدی کتاب، برخلاف نسخه آنلاین امکان ورق زدن، علامت‌گذاری و حتی فهرست‌بندی برای شما فراهم شده است.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده