نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۰

۷ بازی کریپتویی جالب با درآمد ارز دیجیتال به انتخاب بیت‌۲۴

«بیت ۲۴» در این مقاله، فهرستی از بهترین بازی‌های کریپتویی برای پلتفرم‌های اندروید و iOS را معرفی کرده است.

بازی‌های موبایلی بلاک چینی چند سالی است که محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و هر روزه به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. یکی از علل محبوبیت بازی‌های کریپتویی، امکان کسب درآمد ارز دیجیتال و ان اف تی از آن‌هاست که درکنار سرگرمی، برای برخی به یک منبع درآمد برای گذران زندگی تبدیل شده است. در این مطلب، لیستی از بهترین بازی‌های اندروید و iOS موبایل بلاک چینی را معرفی می‌کنیم.

فهرست بازی‌های موبایلی اندروید و iOS برای کسب درآمد ارز دیجیتال

این فهرست شامل هفت مورد از محبوب‌ترین بازی‌های کریپتویی است که با مراجعه به وبسایت رسمی هر کدام یا گوگل پلی و اپ استور، قادر به دانلود نسخه مورد نظر خود هستید.

اکسی اینفینیتی

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) یکی از محبوب‌ترین بازی‌های پلی تو ارن (P2E) است که توسط شرکت اسکای میویس (Sky Mavis) روی بلاک‌چین اتریوم ساخته شده است. پس از پاندمی کرونا، بسیاری از افراد خانه‌نشین شدند و انجام بازی‌های کریپتویی به یک منبع درآمد برای آن‌ها تبدیل شد. اکسی اینفینیتی نیز یکی از گزینه‌های محبوب گیمرها از آن زمان تاکنون بوده است.

تمرکز اصلی این بازی بر جمع‌آوری، پرورش و رقابت در نبردها توسط موجودات بامزه‌ای به‌نام اکسی (Axie) است. بازیکنان پس از پیروزی در نبردها، توکن AXS و SLP این بازی را پاداش می‌گیرند. در خصوص درآمدزایی در اکسی اینفینیتی، هر دوی ارزهای AXS و هیولاهای بامزه در بازارچه آن قابل خرید و فروش هستند. البته دقت داشته باشید که برای شروع بازی، به خرید حداقل 3 اکسی نیاز دارید.

نسخه‌های اندروید، iOS، ویندوز و مک اکسی اینفینیتی در دسترس هستند.

ریوارد هانترز

ریوارد هانترز (Reward Hunters) یکی از جدیدترین بازی‌های پلی تو ارن برای اندروید موبایل است که ویژگی‌های مختلفی از جمله مود بتل و رویال، دنیای آزاد، حالت قرون وسطایی و آواتارهای متعدد دارد. بازیکنان می‌توانند در نبردهای یک به یک یا گروهی 8- نفره شرکت کنند که درنهایت، آخرین بازیکنان باقی‌مانده برنده رقابت خواهد بود.

در این بازی قرار است رویدادها و چپمیونزشیپ‌های مختلفی نیز در آینده برگزار شود. برای شرکت در این رقابت‌ها و کسب توکن BNB، به خرید توکن بومی این بازی با نماد RHT که روی شبکه بایننس اسمارت چین ساخته شده است، نیاز دارید.

مانستا اینفینیت

مانستا اینفینیت (Monsta Infinite) یک بازی کریپتویی کارتی نوبتی برای اندروید موبایل با پتانسیل تبدیل شدن به یکی از جذاب‌ترین بازی‌های پلی تو ارن است که اخیرا در فیلیپین محبوبت بیشتری پیدا کرده است.

برای شروع بازی، شما باید 3 مانستا از بازارچه آن خریداری کرده و سپس در رقابت‌ها شرکت کنید. هر مانستا دارای 6 کارت مهارت، 2 کارت حمله و 2 کارت دفاع است.

فارمز ورلد

همان‌طور که از نامش پیدایست، فارمرز ورلد (Farmers World) دنیایی برای کشاورزی در یک فضای دیجیتالی P2E است. بازیکنان در فارمرز ورلد با استفاده از ابزارها، منابع و زمین‌های متنوع به کشاورزی و ساخت مزرعه و کشت محصولات می‌پردازند. این بازی که روی بلاک‌چین WAX ساخته شده، اخیرا رشد زیادی داشته است. وکس یک پروژه بلاک چینی با محوریت آموزش و دارای یک رمز ارز بومی به‌نام توکن WAXP است.

برای شروع بازی در فارمزر ورلد ابتدا باید یک ان اف تی خریداری کنید. در خصوص درآمدزایی باید بگوییم که با رقابت در نبرد با دیگر کشاورزان طی زمانی‌که منتظر کشت محصولات‌شان هستند، امکان کسب پاداش وجود دارد.

بینمون

بینمون (Binemon) یک بازی اندرویدی دیگر است که با الهام از بازی پوکمون، المان‌های مختلفی از جمله کالکتیبل‌ها، RPG، کاوش و کسب درآمد در یک دنیای واحد را در خود جای داده است. بازیکنان می‌توانند ارتشی از حیوانات خانگی را برای خود ساخته و در فضاهای مختلف به نبرد با دیگر بازیکنان یا خود محیط بپردازند.

بینمون دارای 3 ارز دیجیتال داخلی به‌نام‌های بین (BIN)، درکن (DRK) و امبروسیا (AMB) است. علاوه‌بر خرید و فروش این رمز ارزها، از توکن درکن می‌توانید برای خرید ان اف تی‌های هیولاها و حیوانات خانگی استفاده کنید.

دویکینز

دویکینز (Devikins) محصول شرکت مون‌لبز برای اندروید و iOS موبایل است. در این بازی همیشه در حال گسترش، شما می‌توانید به جمع‌آوری کاراکترها و پروش گونه‌های جدید و تقویت ویژگی‌های آن‌ها بپردازید. این بازی RPG نوبتی دارای یک سیستم جنگی JPRG به‌همراه عنصر Tamagotchi (مجموعه‌ای از حیوانات خانگی مجازی) است.

این بازی دارای یک ارز دیجیتال بومی با نماد DVK است که علاوه‌بر ترید و کسب درآمد، از آن می‌توان برای خرید و فروش کاراکترها در بازارچه داخلی دویکینز استفاده کرد.

گیاهان دربرابر مردگان متحرک

اگر قبلا Plants vs. Zombies را بازی کرده باشید، درک گیم‌پلی Plants vs Undead نیز برایتان دشوار نخواهد بود. این بازی دفاعی چند نفره به شما اجازه می‌دهد که گیاهانی را به‌شکل توکن ان اف تی خریداری کرده و از آن‌ها برای نبرد با مردگان متحرک استفاده کنید. این بای موبایلی رایگان است و براساس مکانیزم P2E، امکان کسب درآمد را برای بازیکنان فراهم کرده است.

جالب است بدانید که در کشور برزیل، بازی Plants vs Undead توانسته به‌خاطر قابلیت کسب درآمد خود به محبوبیت بسیار بالایی نسبت به دیگر کشورهای جهان دست پیدا کند. این بازی همچنین دارای یک ارز دیجیتال بومی با نماد PVU است.


پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده