نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

معرفی 12 "ایده کادو سازمانی" (قیمت مناسب + کاربردی) - رونیکس

«رونیکس» در این مقاله، ایده‌های مختلف در خصوص تهیه کاربردی‌ترین هدیه عید سازمانی را بررسی و مطرح کرده است.

بسیاری از سازمان‌های دولتی و مجموعه‌های اداری – تجاری خصوصی، از همین حالا برای انتخاب بهترین کادوی سازمانی عید، به تکاپو افتاده‌اند. هدایای سازمانی عید نوروز یا دیگر مناسبت‌ها، معمولا به پاس قدردانی از تلاش‌های ویژه کارمندان برای ارتقای مجموعه، به آن‌ها اهدا می‌شود. قاعدتا به هر میزان که هدیه اداری دارای قیمت بیشتری باشد و خاص‌تر نیز به نظر بیاید، می‌تواند نظرات مثبت‌تری را به خود جلب کند.

همچنین کارمندان معمولا مواردی نظیر: نوع بسته‌بندی، نحوه دریافت هدیه، میزان کیفیت و البته خاص بودن کالا را مورد بررسی قرار می‌دهند و به‌لحاظ ذهنی، کالای دریافت‌شده را به‌عنوان مرتبه‌ای از اهمیت دادن به خود در نظر می‌گیرند. بر همین اساس، انواع مجموعه‌های کاری سعی می‌کنند تا هنگام تهیه کادوی سازمانی عید، کیفیت و کاربردی بودن محتویات درون بسته‌های اهدایی را مورد توجه قرار دهند.

بهترین کادوی سازمانی عید

مسلما کارفرمایان باهوش، کادوی سازمانی عید را به‌گونه‌ای در نظر می‌گیرند که علاوه‌بر خاص بودن، کاربردی نیز باشد؛ همچنین یک کادوی جذاب و کاربردی، باید درکنار باکیفیت بودن، امکان استفاده مداوم در طول سال‌های آتی را نیز تضمین کند. به همین منظور، نام برخی از انواع کادوی سازمانی برای سال نو را در فهرست زیر قرار داده‌‌ایم:

  • ابزارآلات (مجموعه جذابی از انواع ابزار برقی، شارژی، دستی، بادی، بنزینی، روشنایی، ایمنی و ...)

  • ست لوازم التحریر، سررسید و ادکلن

  • کتاب

  • پک‌های آجیل و شکلات

  • حواله‌های خرید کت و شلوار

  • جک ماشین و دیگر تجهیزات کاربردی خودروها

  • لوازم اصلاح

  • کارواش دینامی

  • دریل پیچ گوشتی

  • کیف چرم

  • کوله پشتی و لوازم ورزشی

  • تبلت.

علاوه‌بر ایده‌های مطرح‌شده، قطعا کارفرمایان می‌توانند بسته به بودجه مدنظر و تعداد کارمندان خود، دست به صدها انتخاب متنوع دیگر نیز بزنند. بااین‌حال، در ادامه به بررسی برخی از موارد فوق خواهیم پرداخت.

ابزارآلات؛ کاربردی‌ترین کادوی سازمانی عید

بی‌شک انواع ابزارآلات، به‌عنوان یکی از بهترین و کاربردی‌ترین هدایای سازمانی عید نوروز به‌شمار می‌روند؛ چنان‌که علاوه‌بر بسته‌بندی جذاب، موارد کاربرد متعدد و قدرت عملیاتی بالا، دارای کیفیت بالایی نیز هستند. بدین ترتیب تا سال‌های زیادی، کارمندان می‌توانند از این ابزارآلات استفاده کرده و از آن‌ها به‌عنوان یک هدیه ارزشمند و ویژه، یاد کنند. مسئولان کارپردازی سازمان‌ها، البته هنگام خرید این محصولات، با دغدغه شیرین انتخاب یک یا چند محصول از میان صدها ابزار کاربردی، مواجه خواهند بود:

  • ابزار برقی

  • تجهیزات جوش و برش

  • ابزار شارژی

  • ابزارآلات رونیکس دستی

  • ابزارهای بادی

  • تجهیزات روشنایی

  • ابزارآلات دقیق و اندازه‌گیری

  • ابزار بنزینی

  • تجهیزات ایمنی

  • متعلقات ابزار

  • ابزارآلات جابه‌جایی

  • جک ماشین

  • جعبه و کیف ابزار.

لازم به‌ذکر است که ابزارهای موجود در برخی از دسته‌های بالا، تخصصی‌تر هستند به‌عنوان مثال شاید هدیه دادن انواع اره برقی هدیه مناسبی نباشد؛ این در حالی است که مجموعه‌های کاری، غالبا سعی می‌کنند تجهیزات پرکاربردتر و مطابق با نیازهای روز کارمندان خود را انتخاب کنند. ست سری پیچ گوشتی و سری بکس RH-5452 رونیکس، یکی از همین محصولات مناسب برای ارائه به‌عنوان کادوی سازمانی عید نوروز است. این ست، شامل 48 قطعه کاربردی خواهد بود که از یک‌سو بسیار به‌درد بخور محسوب می‌شوند و از سوی دیگر، از کیفیت ساخت بالایی بهره می‌برند. در این مجموعه، کاربران انواع آچار بکس‌ها و پیچ گوشتی‌های 2 سو، 4 سو، ستاره‌ای، 6 گوشه و آچارهای مربعی را در اختیار خواهند داشت.

نور افکن‌های شارژی مدل RH-4255 رونیکس نیز برای تمامی کارمندان آقا و خانم، یک هدیه سازمانی جالب و ارزشمند به‌شمار می‌آید؛ چنان‌که با استفاده از 2 باتری لیتیوم 3.7 ولت با ظرفیت 3600 میلی‌آمپر، از این تجهیزات روشنایی می‌توان در کمپین‌ها، مسافرت‌ها، هنگام خرابی ماشین در شب و حتی به‌عنوان پاوربانک گوشی استفاده کرد. نور افکن‌های شارژی مدل RH-4255 رونیکس، همچنین با داشتن درگاه USB، از روی بدنه خود به‌راحتی شارژ می‌شوند.

ست خودنویس، سررسید و ادکلن

این‌گونه ست‌ها به‌عنوان رایج‌ترین هدایای سازمانی عید نوروز محسوب می‌شوند. اگرچه که به‌دلیل عمر کارکردی پایین این قطعات و وفور این وسایل در هر خانه، ممکن است سازمان‌ها چندان به اعطای آن‌ها، به چشم یک هدیه ماندگار نگاه نکنند. پک‌های آجیل و شکلات نیز، از دیگر هدایای رایج شرکت‌ها به کارمندان‌شان است.

کتاب؛ ارزان‌ترین کادوی سازمانی عید

افراد حاضر در هر سازمان، ممکن است به ژانرهای مختلف تاریخی، مذهبی، داستانی، شعر و ... علاقه داشته باشند؛ از همین رو هدیه دادن کتاب به کارمندان، همواره با چالش‌های زیادی همراه است. حتی ممکن است برخی از افراد، هرگز کتاب مورد نظر را نخوانند؛ اما به هرحال اعطای کتاب از دو جهت می‌تواند برای مجموعه‌های کاری، مناسب باشد؛ اول آن‌که ارزان هستند و دوم اینکه هم برای آقایان و هم برای بانوان مناسب خواهند بود.

جک هیدرولیک فندکی و مینی کمپرسور

تقریبا اکثر کارمندان آقا و خانم یک سازمان، امروزه دارای یک یا چند وسیله نقلیه هستند. بر همین اساس، لوازم کاربردی برای ماشین‌ها، یک کادوی سازمانی عید جذاب به‌شمار می‌رود. جک هیدرولیک چندکاره رونیکس مدل RH-4990، بدون شک یکی از ویژه‌ترین هدایای سازمانی عید نوروز محسوب می‌شود. به‌لطف سیلندر قدرت‌مند و باکیفیت این محصولات رونیکس که هوایی با فشار 150 PSI تولید می‌کنند، امکان بلند کردن اجسام مختلف تا وزن 5000 کیلوگرم وجود دارد؛ ضمن اینکه با متصل‌سازی این تجهیزات به فندکی خودرو، چراغ قوه جک هیدرولیک فندکی رونیکس روشن خواهد شد و حتی می‌توانید لاستیک‌های کم باد ماشین‌تان را باد کنید.

مینی کمپرسور سه کاره فندکی دیجیتال رونیکس مدل RH-4260 نیز، یک هدیه سازمانی فوق‌العاده کاربردی خواهد بود. باتوجه به قابلیت تولید باد این محصولات با فشار 160 PSI، مینی کمپرسورهای رونیکس علاوه‌بر تنظیم باد لاستیک خودرو، می‌توانند دیگر تجهیزات نظیر: تشک‌های بادی، توپ و ... را نیز باد کنند. این محصولات دارای چراغ قوه نیز هستند.

خرید لوازم اصلاح برای کادوی سازمانی عید

انواع لوازم اصلاح نظیر: ماشین اصلاح، ست‌های کامل شیو و ...، یکی دیگر از انواع کادوی سازمانی برای سال نو محسوب می‌شوند؛ اما همواره یک مشکل جدی برای اعطای آن‌ها وجود دارد؛ چنان‌که این‌گونه لوازم، برای هدیه دادن به بانوان شاغل در یک سازمان، اصلا مناسب به‌نظر نمی‌آیند. باید به این نکته نیز اشاره داشت که غالبا اکثر افراد، قبلا ماشین‌های اصلاح محبوب‌شان را تهیه کرده‌اند و ممکن است هدیه سازمان، چندان کارگشا نبوده و مورد استفاده قرار نگیرد!

دریل پیچ گوشتی شارژی؛ کادوی سازمانی خاص و پرکاربرد

دریل پیچ گوشتی شارژی ، هدیه جذاب دیگری از فهرست انواع کادوی سازمانی برای سال نو خواهد بود که برای تمامی خانواده‌ها، کادویی مناسب و جذاب به‌شمار می‌رود. تجهیزات دریل پیچ گوشتی شارژی مدل 8620 رونیکس، از موتور قدرت‌مندی بهره می‌برند و از آن‌ها می‌توان برای انجام انواع امور رایج در خانه‌ها نظیر: پیچ کاری، سوراخ کردن دیوار و اجسام و ... استفاده کرد؛ همچنین به‌لطف کیفیت بالای این تجهیزات، بدون هیچ دغدغه‌ای تا سال‌ها می‌توان از این کادوی سازمانی جذاب و کاربردی، بهره برد.

کاربردی‌ترین هدیه را به کارمندان‌تان اعطا کنید

اعطای هدایای سازمانی باکیفیت، کاربردی و ارزشمند به کارمندان، قطعا می‌تواند وفاداری پرسنل را به مجموعه کاری بیشتر کرده و حس ارائه خدمات شغلی پرتوان‌تر را در آن‌ها تقویت کند. از همین رو همواره بسیاری از سازمان‌ها به‌منظور انتخاب کادوی سازمانی مناسب برای اعطا به کارمندان خود، سراغ محصولات غیر کاربردی می‌روند. در این مقاله سعی کردیم کاربردی ترین ایده هدیه سازمانی را با شما مطرح کنیم.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده