نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

گیم دونی، مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

بالاخره یکی از دغدغه‌های گیمرهای ایرانی با ظهور گیم دونی دات کام به‌طور کامل رفع شد. منظورمان فروش اکانت بازی‌هایمان با قیمت دلخواه و خرید آن‌ها با کف قیمت و گارانتی واقعی است.

این روزها همه حرف از گیم دونی می‌زنند. می‌گویند اگر می‌خواهی بازی دست دوم خود را سریع بفروشی به گیم دونی برو و آن‌جا آگهی کن. از طرفی دیگر می‌شنویم که می‌گویند برای خرید اکانت بازی دست دوم و ارزان به گیم دونی برو. واقعاً گیم‌دونی چیست؟ نکاتی که در ادامه می‌گوییم برگرفته از مطلب نحوه خرید و فروش بازی اورجینال است.

گیم دونی سایت فروش بازی‌های اورجینال دست دوم و نو

بگذارید از اول توضیح دهم. برای مثال شما یک اکانت بازی دارید که قبلاً بازی کرده‌اید و دیگر بازی نمی‌کنید. یا اصلاً فروشنده هستید و کار اصلی‌تان فروش گیفت کارت، CD Key و بازی اورجینال است. چه چیزی بهتر از اینکه بازی را به یک نفر دیگر بفروشید؟ بسیار کسانی هستند که دنبال بازی شما می‌گردند.

قبل از اینکه گیم دونی تأسیس شود، راه‌حل بود، ولی راه‌حل، وقت‌گیر و حوصله‌سربر بود! یا باید بازی خود را زیر قیمت به فروشگاه‌های سطح شهر می‌فروختید یا در دیوار آگهی می‌کردید. در دیوار هم که آگهی می‌کردیم شاید بعد از چند ماه تمدید آگهی یک نفر پیدا می‌شد که با هزار چک و چانه می‌‌خواست از ما بخرد. و آخرش هم پشیمان می‌شدیم! چون در دیوار آنقدر کلاه‌برداری می‌شود که دیگر نه مشتری به فروشنده اعتماد می‌کند و نه فروشنده به مشتری.

کانال و گروه‌های تلگرامی هم که حرفش را نزنیم بهتر است. یک چیزی بدتر از دیوار!

حالا گیم دونی اینجا است تا ما یک نفس راحت بکشیم. دیگر نه خبری از اتلاف وقت است و نه چک و چانه زدن با افرادی که خودشان هم نمی‌دانند چه چیزی می‌خواهند!

گیم دونی آمده تا فروشنده را مستقیم و آن هم سریع و مطمئن به خریدارش متصل کند. این خبر برای فروشنده‌ها هیجان انگیز است. چراکه مزایای زیادی دارد که در ادامه اشاره می‌کنم.

شانس بالا در فروش بازی‌های دست دوم و نو

در گیم دونی دات کام شانس فروش زیاد است. واقعاً زیاد و سریع است. چراکه چندین و چند مزیت برای فروشندگان دارد. اول اینکه سایت گیم دونی دارای نماد اعتماد است. یعنی مشتری که آمد، با دیدن نماد و فروشندگان زیاد خیالش از این بابت راحت است.

دوم اینکه محصولات در گوگل دیده می‌شود. به‌عنوان مثال شما وقتی در یک کانال تلگرامی، اکانت بازی خود را آگهی می‌کنید، تازه مدام باید در گروه‌های مختلف آگهی خود را فوروارد کنید تا دیده شود!

خسته نباشید عرض می‌کنم، اما در گیم دونی گوگل خودش محصولتان را به مشتریان سراسر کشور نشان می‌دهد.

اصلاً خودتان را جای مشتری بگذارید. مشتری به محصول شما نیاز دارد. چه کار می‌کند؟ در گوگل جست‌وجو می‌کند تا ظرف 3 سوت به نتیجه برسد؟ یا به کانال‌های تلگرامی می‌رود و در تک تک کانال‌ها جست‌وجو می‌کند؟! اصلاً منطقی نیست و مشخص است که مشتریانتان در گوگل هستند و اینجا است که گیم دونی هم محصولتان را به گوگل نشان می‌دهد.

از مزیت دوم که بگذاریم به مزیت سوم می‌رسیم که شاید شیرین‌تر از قبلی‌ها باشد! ترب!

بدون شک با سایت ترب هم آشنا هستید. سایتی که قیمت دیگر فروشگاه‌ها را جمع‌آوری می‌کند و به کاربران نشان می‌دهد. کاربران هم که خب از گوگل به آن وارد می‌شوند. درواقع ترب خودش یک تیر و دو نشان برای فروشنده‌های گیم دونی است.

اول اینکه تعداد بازدید از محصولتان بیشتر می‌شود و در نتیجه زودتر به فروش می‌رسد. و دوم اینکه نیاز به انجام کارهای فنی توسط فروشنده نیست. چراکه برای نمایش محصولات در ترب باید هفت خان رستم را طی کرد و از چالش‌های آن عبور کرد.

باز هم مزیت بگویم؟ بسیار خب مزیت چهارم برای فروشنده‌ها این است که خرید آنلاین است و نیاز به چک و چانه زدن با مشتریان نیست. بعد از فروش هم فروشنده پولش را سریع دریافت می‌کند. آن هم بدون درخواست و به‌طور خودکار.

راستی این را هم بگویم که آگهی‌تان پس از تایید و انتشار در کانال تلگرام گیم دونی به آیدی @Gamedoony_com نیز منتشر می‌شود.

مزایای خرید بازی‌های دست دوم و نو از گیم دونی

از مزیت‌های فروش بازی در گیم دونی که بگذریم به مزیت‌های آن برای مشتری می‌رسیم. درواقع مزیت‌های خرید اکانت بازی دست دوم و نو، گیفت کارت و CD Key هم چندان کم نیست.

مزیت اول این است که سایت دارای نماد اعتماد است. یعنی دارای مجوز رسمی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و خرید شما کاملاً مطمئن است.

مزیت دوم خرید بازی از گیم دونی، باز هم اعتماد است. همه فروشندگانی که در گیم دونی اقدام به فروش محصول می‌کنند توسط پیامک همان ابتدا احراز هویت می‌شوند. پس کاملاً بدیهی است که شخصی که اهداف خوبی ندارد نمی‌آید عضو شود و هویت خود را افشا کند.

مزیت سوم، خوش اخلاق بودن فروشندگان و مشخص بودن کارنامه تمام فروشندگان است. درکنار هر صفحه محصول، مشخصات و کارنامه کلی فروشنده‌اش نمایان است. بگذارید این را در بند بعدی بیشتر توضیح دهم.

یکی از قوانین بسیار جالب گیم دونی این است که فروشنده بعد از هر فروشی که انجام می‌دهد حتماً باید از مشتری‌اش امتیاز دریافت کند وگرنه سایت با او تسویه حساب نمی‌کند و پولش را نمی‌دهد. فروشنده هم این را می‌داند. پس باید حواسش را جمع کند که اولاً تا حد امکان سریع پاسخ مشتری و سفارش را تحویل بدهد و ثانیاً با صبر و حوصله باید با مشتری گفت و گو کند. چراکه اگر چنین نکند، قاعدتاً مشتری چندان راضی نخواهد بود و نظر منفی و امتیاز پایین به فروشنده می‌دهد.

امتیاز و کارنامه برای فروشنده بسیار مهم است و اگر خوب نباشد قطعاً در فروش‌های بعدی او تأثیرگذار است و کسی از او دیگر خرید نمی‌کند.

مزیت چهارم را از همین مزیت سوم نتیجه می‌گیریم. درواقع هر بار خواستیم از جایی خرید کنیم با ابهام و بدون دیدن کارنامه فروشنده بوده. این یک چیز طبیعی است ما نه در گیم‌دونی. درواقع این را می‌خواهم بگویم که اگر دقت کنید تقریباً همه جا قبل از خرید شعارهای قشنگ و دلربا زیاد می‌دهند که ما اولینیم و تک هستیم و فلان. اما وقتی خرید می‌کنی به یک بار رنگ عوض می‌کنند و دیگر جوابتان را هم به زور می‌دهند!

اما در گیم دونی باتوجه‌به نمایان بودن کارنامه هر فروشنده، چنین نیست و همه فروشندگان خود را موظف به پاسخگویی درست می‌دانند و اگر بخواهند خلاف قوانین سایت عمل کنند و مشتری را بپیچانند، خبری از پول نیست و گیم دونی سفارش را لغو و هزینه را به حساب مشتری برمی‌گرداند.

نحوه فروش اکانت بازی دست دوم و نو

مزایای گیم دونی، سایت مرکز خرید و فروش بازی اورجینال دست دوم و نو را توضیح دادیم. در ادامه یک ویدیوی آموزشی از نحوه ثبت درخواست و فروش محصول تماشا می‌کنید.

البته روند کار ساده است. به‌طور خلاصه، ثبت نام کنید و درخواست فروشندگی دهید، بعد از تایید شروع به ثبت محصول کنید.

سوالات متداول

در گیم دونی امکان خرید و فروش چه محصولاتی وجود دارد؟

در گیم دونی می‌توانید اکانت بازی اورجینال دست دوم و نو و گیفت کارت شبکه‌های بازی را خرید و فروش کنید. کامپیوتر (استیم، اپیک گیمز، بتل نت، اوریجین و...)، پلی استیشن (اکانت ظرفیتی بازی‌ها، گیفت کارت و پی اس ان پلاس و...) و ایکس باکس (ایکس باکس گیم پس، اکانت‌های بازی و...).

من بازی دست دوم دارم. چطور بفروشم؟

وارد سایت مرکز خرید و فروش بازی دست دوم و نو به آدرس Gamedoony.com شوید. ثبت نام کنید و درخواست فروشندگی دهید. پس از تایید درخواست، بازی خود را آگهی کنید و بفروشید.

چرا گیم دونی بهترین سایت خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو است؟

به دلایل زیادی. برای فروشنده، دیده شدن بدون اتلاف وقت و انرژی مهم است که گیم دونی این کار را می‌کند و شانس فروش بازی توسط فروشنده بسیار زیاد است و همچنین خرید به‌صورت آنلاین انجام می‌شود. برای مشتری هم اعتماد، صبوری فروشنده و محصول با کیفیت. و در کل یک بستر امن است.

آیا گیم دونی خودش قیمت اکانت را تعیین می‌کند؟

خیر، گیم دونی اصلاً هیچ نظارتی روی قیمت فروشنده ندارد و قیمت‌گذاری دلخواه است.

آیا محصول من در کانال تلگرام نیز درج می‌شود؟

بله محصولات پس از انتشار در کانال تلگرام به نشانی t.me/Gamedoony_com نیز منتشر می‌شوند. کانال تلگرام گیم دونی چند روز پیش نیز در کانال زومجی درج شد.

محصولی که ثبت کردم به فروش رفت. کی پولش به حسابم واریز می‌شود؟

ظرف 72 ساعت پس از تکمیل شدن سفارش. البته باید توجه داشته باشید که مشتری هم باید امتیاز داده باشد.

چه کسانی می‌توانند در گیم‌دونی بازی بفروشند؟

فروش بازی در گیم دونی برای همه افراد درست‌کار آزاد است.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده