نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

ویزیت آنلاین با اپلیکیشن ازپزشک تحولی درصنعت پزشکی

«ازپزشک» در این مطلب، مزایای ویزیت آنلاین با اپلیکیشن ازپزشک و سایر تسحیلات این برنامه را معرفی کرده است.

ویزیت آنلاین با اپلیکیشن ازپزشک، یکی از اقدامات نوین و ویژه درمانی است که به‌واسطه آن، بیماران می‌توانند به‌صورت تلفنی و همچنین به شکل تصویری در خانه، توسط پزشک مربوطه خود ویزیت شوند. باید بدانید که با ویزیت آنلاین با اپلیکیشن ازپزشک، دیگر نیازی به حمل‌و‌نقل بیماران بدحال به مراکز پزشکی نخواهد بود و زمان افراد نیز در پی انتظار کشیدن‌های چندین ساعته در مطب‌ها، تلف نمی‌شود.

این اپلیکیشن برای بیماران با ناتوانی‌های شدید جسمی نیز، گزینه‌ای ایده‌آل خواهد بود؛ چنان‌که پس از دریافت نوبت، در زمان مقرر به اپلیکیشن مربوطه مراجعه کرده و برای ویزیت درمانی، با پزشک متخصص خود ارتباط تصویری برقرار می‌کنند.

مزایای ویزیت آنلاین با اپلیکیشن ازپزشک

استفاده از اپلیکیشن از پزشک، مزایای فوق‌العاده زیادی دارد و به‌لطف همین ویژگی‌های پرتعداد، ازپزشک در مدت زمان کوتاهی، به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های درمانی کشور تبدیل شده است. از اصلی‌ترین ویژگی‌های سیستم آنلاین دریافت ویزیت ازپزشک، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ثبت‌نام سریع و راحت بودن فرایند دریافت نوبت ویزیت آنلاین

  2. عدم اتلاف زمان

  3. جلوگیری از سردرگمی‌های رایج با مطالعه نظرات کاربران

  4. ویزیت راحت بیماران با ناتوانی جسمی

  5. امکان بارگذاری مدارک پزشکی روی اپلیکیشن از پزشک

  6. عقد قرارداد با برترین و حاذق‌ترین پزشکان کشور

  7. امکان ویزیت آنلاین با اپلیکیشن ازپزشک برای انواع تخصص‌ پزشکی

  8. همکاری با بیمه‌ها برای پوشش برخی از نوبت‌های ویزیت

  9. قابلیت هماهنگی با هر نوع تلفن همراه

  10. پشتیبانی عالی از مراجعین توسط کارشناسان ازپزشک.

در ادامه، برخی از پارامترهای ذکرشده را مورد بررسی و تحلیل قرار می‌دهیم.

فرایند آسان درخواست ویزیت آنلاین

به‌منظور دریافت نوبت ویزیت پزشکی خود، ابتدا باید اپلیکیشن از پزشک را نصب کنید. لازم به‌ذکر است که این نرم‌افزار پزشکی را به‌راحتی می‌توان برای تمامی گوشی‌های اندرویدی یا با سیستم‌عامل IOS نصب کرد. در ادامه، فرایند ثبت‌نام را به سرعت تکمیل کنید. با انجام مراحل ثبت‌نام، حالا می‌توانید پزشک موردنظرتان را از میان گزینه‌های مختلف انتخاب کنید و مراحل بعدی برای ثبت درخواست ویزیت خود را تکمیل کنید.

ویزیت آنلاین با اپلیکیشن ازپزشک و عدم اتلاف زمان

با استفاده از این اپلیکیشن محبوب و کاربردی، بیماران می‌توانند سریعا به رزرو نوبت پزشکی خود اقدام کنند. این در حالی است که برای نوبت‌های حضوری، افراد همواره با معضلات مختلفی مواجه هستند:

  • بیماران یا همراهان آن‌ها باید با مطب مربوطه تماس بگیرند و در صورت پاسخ ندادن منشی به تماس‌های تلفنی، باید به‌صورت حضوری به مطب مراجعه کرده و نوبت ویزیت حضوری دریافت کنند!

  • مراجعه به مطب‌ها، ضامن دریافت لحظه‌ای نوبت ویزیت نخواهد بود؛ چنان‌که عمدتا افراد پس از فیکس کردن نوبت ویزیت خود، دوباره باید به خانه بازگردند و در روزی دیگر، مجددا به مطب و مرکز درمانی موردنظر مراجعه کنند!

  • غالبا افراد در پی مراجعه فیزیکی به مطب‌ها برای نوبت‌های حضوری، ساعت‌ها معطل می‌شوند.

نکته خوشحال‌کننده این‌جاست که با ویزیت آنلاین با اپلیکیشن ازپزشک، دیگر خبری از این معضلات نخواهد بود؛ به‌طوری‌که پس از دریافت آسان نوبت خود، در روز و ساعت مقرر و در خانه، اپلیکیشن ازپزشک را باز کرده و به‌صورت آنلاین، توسط دکتر موردنظرتان ویزیت خواهید شد.

عقد قرارداد با برترین پزشکان کشور

مجموعه ازپزشک (وابسته به هلدینگ پدیده مریلا)، همواره وظیفه خود دانسته تا با انجام تحقیقات لازم، با برترین، متعهدترین و حاذق‌ترین پزشکان خوش‌نام کشور، قرارداد همکاری امضا کند. از همین رو در پی ویزیت آنلاین با اپلیکیشن ازپزشک، به باکیفیت‌ترین پزشکان کشور در انواع تخصص‌های موردنیازتان، دسترسی خواهید داشت؛ همچنین در این اپلیکیشن، ساعات کاری هر یک از پزشکان نیز قرار داده شده است.

ویزیت آنلاین با اپلیکیشن ازپزشک و دسترسی به انواع تخصص‌

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم‌افزار محبوب، این است که بیماران مختلف می‌توانند برای یافتن پزشکان موردنظرشان، به دسته‌های پزشکی مختلف اپلیکیشن از پزشک دسترسی داشته باشند؛ زیرا این مجموعه در پی عقد قرارداد با صدها پزشک متخصص، سعی کرده تا نیازهای مختلف بیماران مراجعه‌کننده را برطرف سازد. برخی از تخصص‌های موجود در نرم‌افزار ویزیت آنلاین azpezeshk، عبارت‌اند از:

  • روانشناسی

  • مغز و اعصاب

  • گفتار درمانی

  • تخصص چشم

  • دامپزشکی

  • قلب و عروق

  • روماتولوژی

  • کار درمانی

  • زنان و زایمان

  • عفونی

  • فیزیوتراپی

  • ریه

  • پوست

  • تغذیه

  • ارتز و پروتز.

بیماران عزیز با استفاده از اپلیکیشن کاربردی ازپزشک، به‌راحتی می‌توانند از میان صدها دکتر متخصص، پزشک موردنظر خود را انتخاب کنند؛ ضمن اینکه در این نرم‌افزار، کاربران امکان ثبت نظرات خود را دررابطه‌با نحوه فعالیت و کیفیت پزشکان مختلف به ثبت رسانده‌اند؛ بنابراین بسیاری از افراد با مطالعه همین نظرات، به جمع‌بندی برای انتخاب یک پزشک متخصص می‌پردازند.

بارگذاری مدارک پزشکی برای ویزیت‌های آنلاین

غالبا پزشکان برای فرایند تشخیص دقیق بیماری و معضلات افراد، باید به مدارک پزشکی قبلی بیماران، آزمایش‌ها و عکس‌برداری‌های آن‌ها دسترسی داشته باشند. همین مسئله، ممکن است تردیدهای جدی را در افراد، برای ویزیت آنلاین با اپلیکیشن ازپزشک ایجاد کند.

این در حالی است که به‌لطف وجود خدمات آنلاین این نرم‌افزار، جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد؛ چراکه شما می‌توانید به‌راحتی انواع مدارک پزشکی-درمانی خود نظیر: نسخه‌های قبلی، برگه‌های مهم سوابق پزشکی، آزمایش‌ها، سونوگرافی، عکس رادیولوژی، واکسن حیوانات خانگی و ... را در بخش بارگذاری مدارک برای پزشک، بارگذاری کنید. نهایتا پزشک نیز با دسترسی به این مدارک و مطالعه آن‌ها، روند ویزیت‌های انلاین بیماران را پی خواهد گرفت.

امکان ویزیت افراد با ناتوانی‌های جسمی شدید

همواره خانواده‌ها برای انتقال بیمارهای دارای ناتوانی جسمی شدید به مطب‌ها، با دغدغه‌های فراوانی روبه‌رو هستند. به‌خصوص به هر اندازه که مرکز درمانی موردنظر از خانه افراد دورتر باشد، بیمار بیشتر اذیت خواهد شد. از سوی دیگر، انتظارهای طولانی در مطب‌ها نیز می‌تواند برای طیف گسترده‌ای از بیماران بدحال و دارای معلولیت، بسیار آزاردهنده باشد. البته در پی دریافت ویزیت آنلاین با اپلیکیشن ازپزشک، تمامی این معضلات قابل برطرف شدن است.

ازپزشک؛ مطمئن‌ترین اپلیکیشن ویزیت آنلاین

باید بدانید تیم تخصصی و خبره ازپزشک، از بخش‌های مختلف زیر تشکیل یافته است:

  • تیم تولید و توسعه

  • تیم بازاریابی

  • تیم محصول

  • تیم پشتیبانی

  • تیم هوش مصنوعی.

نکته جالب این‌جاست که اپلیکیشن ازپزشک، یکی از محصولات شرکت دانش‌بنیان پدیده مریلا محسوب می‌شود. این شرکت، با شماره ثبت 506909 در حوزه تکنولوژی هوشمند و نوآورانه، به فعالیت می‌پردازد؛ چنان‌که علاوه‌بر ازپزشک، کلیه حقوق مادی و معنوی محصولات دیگری نظیر: اپلیکیشن چمدونم و سیستم منوپارک نیز متعلق به هلدینگ پدیده مریلاست. اعضای اصلی هلدینگ پدیده مریلا که متشکل از پزشکان و مهندسین نام‌آشنای کشور هستند، عبارت‌اند از:

  • دکتر مهدی پورانی به‌عنوان رئیس هیئت مدیره؛ دکتری دندانپزشکی دانشگاه گوتنبرگ.

  • مهندس رضا پورانی به‌عنوان مدیرعامل؛ کارشناسی برق الکترونیک دانشگاه شهید بهشتی.

  • دکتر سید جابر موسوی به‌عنوان عضو هیئت مدیره؛ پزشک متخصص در طب پیشگیری و پزشکی اجتماعی از دانشگاه تهران.

مجموعه ازپزشک با انجام اقداماتی نظیر: عقد قرارداد با برترین پزشکان متخصص کشور، پوشش تخصص‌های درمانی متنوع، ایجاد زمینه ارتباط آنلاین راحت، پشتیبانی در طول شبانه‌روز و ...، همواره تلاش داشته تا رضایت حداکثری کاربران را کسب کرده و همچنین شرایط کاهش زمان نوبت‌گیری‌های پزشکی را فراهم آورد.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده