نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۲۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۰

هامیا مرجع شارژر و کابل شارژ بیسوس

«هامیا | Hamiya» در این مطلب، به معرفی برند بیسوس، شارژرها و کابل‌های شارژ بیسوس پرداخته است.

امروزه همه ما از لوازم الکترونیکی استفاده می‌کنیم و حداقل یک گوشی موبایل در جیب خود داریم. موبایل‌ها کار ما را در زمینه‌های مختلف ساده‌تر کرده‌اند و کاربردهایی دارند که اگر بخواهید برای هرکدام یک دستگاه جداگانه خریداری کنید، باید همیشه یک چمدان وسیله با خود جابه‌جا کنید. اما موبایل‌ها همه این کارها را یکجا انجام می‌دهند. داشتن گوشی مستلزم داشتن چیزهای دیگری است و یکی از آن‌ها شارژر است. ممکن است شارژر اصلی گوشی خود را که در جعبه آن بوده گم‌ کرده باشید یا از کار افتاده باشد. البته امروزه بسیاری از شرکت‌های تولید کننده موبایل دیگر در جعبه محصولات خود شارژر قرار نمی‌دهند و این هم دلیل دیگری برای خرید شارژر و کابل گوشی است. هامیا یک فروشگاه اینترنتی جامع است که محصولات دیجیتالی مختلفی از جمله محصولات شرکت بیسوس را به مشتریان خود عرضه می‌کند. برای خرید، شارژر بیسوس هامیا بهترین گزینه ممکن است. در ادامه قصد داریم به معرفی برند بیسوس و بعضی از محصولات آن بپردازیم.

شرکت بیسوس

بد نیست که پیش از پرداختن به دسته شارژر بیسوس از هامیا و محصولات دیگر آن، قدری درباره شرکت سازنده توضیح دهیم. شعار شرکت بیسوس «به‌راحتی بر مشکلات بیشتری غلبه کنید» است. این برند همواره تلاش کرده تا محصولاتی مینیمال با طراحی‌هایی که استفاده از آن‌ها را آسان می‌کند، تولید کند. محصولات این برند کاملًا براساس نیاز کاربران ساخته می‌شوند. بیش از یک دهه تمرکز بر محصولات الکترونیکی، نوآوری و خلاقیت بیسوس را به‌جایی رسانده که امروزه حق اختراعات بسیاری را برای خود ثبت کرده و محصولات آن در سراسر جهان استفاده می‌شوند.

در بیسوس کیفیت حرف اول را می‌زند. این شرکت محصولات خود را به‌گونه‌ای طراحی می‌کند که کاربران بیشترین استفاده را از آن‌ها ببرند و البته در‌عین‌حال قیمت محصول را منطقی نگه می‌دارد تا افراد بیشتری قادر به خریدش باشند. تکنولوژی و طراحی بی‌نظیر محصولات نیز یکی دیگر از ویژگی‌های بیسوس است. این شرکت به‌ویژه در بخش شارژر توانایی زیادی داشته و طراحی آن نیز به‌گونه‌ای است که تجربه کاربر را بهینه کند.

شارژر 20 وات بیسوس

شارژرهایی که در بازار می‌بینید توان‌های مختلفی دارند. هرچه توان یک شارژر بالاتر باشد، می‌تواند با سرعت بالاتری گوشی شما را شارژ کند؛ البته به‌شرطی که آن گوشی نیز از قابلیت فست شارژ پشتیبانی کند. در ابتدا می‌خواهیم به معرفی شارژر 20 وات بیسوس بپردازیم. شارژر بیسوس هامیا 20 وات یکی از محصولات باکیفیت این شرکت است که می‌تواند با توان حداکثر بیست وات، گوشی یا انواع لوازم الکترونیکی را شارژ کند. البته اگر دستگاه شما از این توان پشتیبانی نمی‌کند مشکلی نیست و باز هم می‌توانید از این شارژر استفاده کنید. شارژر به‌صورت خودکار توان ورودی دستگاه شما را تشخیص خواهد داد.

بدنه شارژر 20 وات بیسوس از پلی‌کربنات ضدحریق ساخته‌شده که مقاومت و ایمنی دستگاه را به‌شدت افزایش می‌دهد. استفاده از پلی کربنات همچنین باعث‌ شده تا وزن دستگاه تنها 59 گرم باشد و بتوان آن را حتی در کوچک‌ترین کیف‌ها نیز جا داد. این دستگاه کاملاً‍ استاندارد بوده و برخلاف شارژرهای غیراستاندارد هیچ آسیبی به دستگاه شما نمی‌رساند و حتی با تکنولوژی‌های مختلف مانند Trickle Mode عمر باتری را افزایش می‌دهد.

شارژر 30 وات بیسوس

یک شارژر بیسوس هامیا دیگر که قرار است به شما معرفی کنیم، شارژر 30 وات است. این شارژر قطعاً با تمام شارژرهایی که در خانه دارید فرق می‌کند. در پشت شارژر 30 وات بیسوس سه درگاه تعبیه‌شده و این بدان معنا است که این شارژر قادر است به‌صورت همزمان سه دستگاه را شارژ کند. دوتا از این خروجی‌ها یو اس بی تایپ A بوده و یک خروجی هم Type-C است. اگر تنها یک دستگاه را به شارژر متصل کنید توان خروجی به سی وات می‌رسد که سرعت بسیار بالایی برای اکثر موبایل‌ها به شمار می‌رود؛ اما اگر دو یا سه دستگاه را همزمان به شارژر متصل کنید توان آن نیز کاهش می‌یابد. بدنه این شارژر هم مانند شارژر قبلی از پلی کربنات ساخته‌شده و در عین سبکی، مقاومت بسیار خوبی دارد. با شارژر 30 وات بیسوس قادر خواهید بود تنها با یک شارژر کوچک که فضای بسیار کمی نیز اشغال می‌‌کند، سه دستگاه مختلف را شارژ کنید.

شارژر آیفون بیسوس

همان‌طور که می‌دانید اپل اولین شرکت بود که شارژر را از جعبه آیفون‌ها به‌طور کامل حذف کرد. اگر شما هم محصولات این برند را خریداری کرده‌اید و به یک شارژر نیاز دارید یا شارژر اصلی گوشی خود را گم‌کرده‌اید، می‌توانید به‌جای شارژر تولیدی خود اپل، از محصولات برندهای دیگر استفاده کنید. محصولات اوریجینال خود اپل معمولاً قیمت بسیار بالاتری نسبت به محصولات سایر برندها دارند و کارایی آن‌ها چندان متفاوت نیست. شارژر های بیسوس موجود در هامیا که توان بیست وات دارند و پیش‌تر معرفی کردیم یکی از شارژرهایی است که می‌تواند محصولات اپل را نیز شارژ کند. در بین کابل‌های شارژ بیسوس نیز کابل‌های لایتنینگ وجود دارند. اگر صاحب محصولات اپل هستید و به‌دنبال یک شارژر باکیفیت از برندی به‌غیراز اپل می‌گردید، می‌توانید شارژر آیفون بیسوس را انتخاب کنید.

پاوربانک‌های بیسوس

حال که به شارژر های بیسوس پرداختیم، بد نیست به معرفی پاوربانک‌های این شرکت بپردازیم. بیسوس تخصص زیادی در رابطه با شارژ دستگاه‌های الکترونیکی دارد و این تخصص خود را به پاوربانک‌ها نیز آورده است. پاوربانک‌های بیسوس کیفیت ساخت بسیار خوبی داشته و کاملاً استاندارد هستند و به دستگاه‌های الکترونیکی گران‌قیمت شما آسیبی وارد نخواهند کرد. پاوربانک‌های بیسوس از تنوع زیادی در ظرفیت برخوردار هستند و به خوبی قیمت‌گذاری شده‌اند تا با دیگر محصولات بازار رقابت کنند. بعضی از پاوربانک‌های بیسوس هستند که قابلیت جامپ استارت کردن خودرو را نیز دارند؛ بنابراین در‌صورتی‌که باتری خودروی شما خالی شد دیگر نیازی به خودروی دیگر برای باتری به باتری نخواهید داشت.

کابل های شارژ بیسوس

کابل های شارژ بیسوس یک دسته دیگر از محصولات بیسوس هستند که به‌نوعی با شارژر بیسوس هامیا ارتباط دارند. در بین آن‌ها از کابل‌های شارژ گرفته تا چند توع کابل گیمینگ بیسوس دیده می‌شوند. برای استفاده از شارژر Type-C بیسوس می‌توانید کابل تایپ سی این شرکت را تهیه کنید. بعضی از کابل‌های HDMI بیسوس قابلیت انتقال تصویر به‌صورت 4K را نیز دارند که برای اتصال کنسول بازی به تلویزیون کاملاً ایده آل هستند. کابل DVI نیز یکی دیگر از محصولات بیسوس است.

نکته‌ای که هنگام خرید کابل های باسئوس باید به آن توجه داشته باشید، توان آن است. هر کابل حداکثر توان خاصی را می‌تواند از خود عبور دهد و اگر توان فست شارژ گوشی شما بالا باشد، ممکن است بعضی کابل‌ها پاسخگوی نیاز شما نباشد. بنابراین در خرید کابل به این نکته نیز دقت کنید.

هامیا؛ بهترین فروشگاه برای خرید محصولات بیسوس

در این مقاله به محصولات Baseus و کیفیت آن‌ها پرداختیم و بعضی از محصولات آن را به شما معرفی کردیم. هامیا یک فروشگاه اینترنتی است که محصولات مختلفی ازجمله محصولات الکترونیکی را به مشتریان خود عرضه می‌کند. این فروشگاه بیش از 17 سال سابقه دارد و کار خود را به بهترین شکل انجام می‌دهد. در صورت بروز هرگونه مشکل، پشتیبانان هامیا به‌صورت 24 ساعته پاسخگوی شما خواهند بود. اگر قصد خرید هر محصولی به‌ویژه محصولات برند Baseus را دارید، بد نیست به وب‌سایت هامیا یک سر بزنید. برای خرید شارژر بیسوس، هامیا بهترین انتخاب شماست.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده