نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

استراتژی فروشگاه ونوم برای جمع آوری الماس کلش آف کلنز

«فروشگاه ونوم» در این مطلب، جم‌های بازی Clash of Clans و کاربردشان را معرفی کرده است.

کلش اف کلنز یکی از محبوب‌ترین عناوین منتشرشده توسط شرکت سوپرسل است که در میان گیمرهای موبایل نام شناخته‌شده‌ای به‌شمار می‌رود. در این بازی شما باید با ساخت دهکده خود و حمله به روستاهای دیگر سعی کنید به قدرتمندترین قبیله تبدیل شوید. همان‌طور که می‌دانید این بازی دارای سه ارز پراهمیت به نام‌های اکسیر، طلا و الماس است. از میان این آیتم‌ها، جم یا الماس کمیاب‌ترین ارز بازی به‌شمار می‌رود. روش‌های زیادی برای به‌دست آوردن الماس کلش اف کلنز به‌صورت رایگان وجود دارند که در ادامه این راهنما آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. البته الماس کلش اف کلنز را می‌توانید با پرداخت پول از فروشگاه‌های معتبر داخل کشور نظیر ونوم استور نیز خریداری کرده و به‌صورت آنی تحویل بگیرید.

جم کلش اف کلنز چیست و چه کاربردی دارد؟

پیش از آنکه به سراغ بررسی استراتژی‌های جمع‌آوری الماس کلش اف کلنز برویم، کمی با مزیت‌های این ارز آشنا می‌شویم. الماس یا جم کلش اف کلنز، در حقیقت ارز پریمیوم این بازی به‌شمار می‌رود و در موارد زیادی به پلیرها کمک می‌کند. بازیکنان در ابتدا بازی را با ۵۰۰ جم آغاز می‌کنند. البته در ادامه بازی می‌توانند به چندین روش مختلف که در بخش‌های بعدی به آن‌ها می‌پردازیم جم به‌دست بیاورند. به‌دست آوردن الماس کلش اف کلنز ازطریق خرید آن با پرداخت پول نیز امکان‌پذیر است که این شرایط را فروشگاه‌های داخلی نظیر ونوم استور برای کاربران ایرانی فراهم کرده‌اند.

همان‌طور که اشاره شد، جم کلش اف کلنز مزیت‌های زیادی برای پلیرها دارد. برای مثال می‌توانید دهکده خود را با آیتم‌های کازمتیک یا تزئینی مانند پرچم، مجسمه و غیره زیباتر نشان دهید. خرید طلا، اکسیر و اکسیر سیاه از دیگر کاربردهای جم کلش اف کلنز به شمار می‌رود. از الماس کلش اف کلنز همچنین می‌توانید برای اتمام ساخت یا آپگرید سازه‌های موجود در دهکده استفاده کنید یا ویرانه‌های ساختمان‌ها را تعمیر کنید.

افزایش سرعت ساخت، تولید و آپگرید ماشین‌ها و معادن مانند معدن طلا، کالکتور اکسیر و اکسیر سیاه از دیگر مزیت‌های این ارز محسوب می‌شوند. ریکاور کردن هیروها و افزایش مقدار سلامت آن‌ها نیز از کاربردهای جم کلش اف محسوب می‌شود. این‌ موارد تنها چند نمونه از کاربردها و مزیت‌های الماس کلش اف کلنز هستند. در بخش بعدی روش‌ها و انواع استراتژی جمع‌آوری الماس کلش اف کلنز را شرح خواهیم داد.

انواع استراتژی جمع آوری الماس کلش اف کلنز

الماس کلش اف کلنز به روش‌های مختلفی در بازی به‌دست می‌آید؛ برای مثال می‌توانید با کامل کردن اچیومنت‌ها و میشن‌ها یا ازبین‌بردن موانع، الماس به‌دست بیاورید. در ادامه این استراتژی‌ها و روش‌ها را بررسی خواهیم کرد.

به‌دست آوردن الماس کلش اف کلنز با ازبین‌بردن موانع در هوم بیس

یکی از روش‌های به‌دست آوردن الماس در کلش اف کلنز، ازبین‌بردن موانع است. این موانع (Obstacles) که شامل سنگ‌ها و گیاهان می‌شوند، در حقیقت منبعی برای به‌دست آوردن جم به‌شمار می‌روند. ازبین‌بردن و پاکسازی موانع نه‌تنها به شما اکس‌پی می‌دهد، بلکه تا حدود ۶ جم نیز به ذخیره شما اضافه می‌کند. البته ممکن است گاهی با پاکسازی موانع هیچ الماسی دریافت نکنید. برخی از موانع با نام جم باکس (Gem Box) شناخته می‌شوند و پاکسازی آن‌ها ۲۵ جم به شما می‌دهد. البته این موانع بسیار کمیاب هستند. پاکسازی گیاهان اکسیر و برداشتن سنگ‌ها طلا مصرف می‌کند.

به‌دست آوردن الماس کلش اف کلنز با کامل کردن تسک ها و اچیومنت‌ ها

با کامل کردن تسک‌های بازی و اچیومنت‌هایی که برایتان در نظر گرفته شده است، می‌توانید الماس کلش اف کلنز به‌دست بیاورید. آپگرید کردن ساختمان‌ها، دفاع دربرابر حملات، پیروز شدن در بتل‌ها و به‌دست آوردن طلا و دیگر اچیومنت‌های موجود در بازی، به شما الماس پاداش می‌دهند. هرچه تسک‌هایی که انجام می‌دهید پرچالش‌تر باشند، الماس‌های بیشتری به‌دست می‌آورید. با کامل کردن تمام اچیومنت‌های موجود در بازی، می‌توانید در مجموع ۸۶۳۷ الماس به‌دست بیاورید. هر اچیومنت دارای سه مرحله است که در هر مرجله جوایز نیز بیشتر خواهند شد.

یکی از باارزش‌ترین تسک‌ها و اچیومنت‌هایی که در بازی کلش اف کلنز وجود دارد، مبارزه با پلیرهای دیگر است. شما می‌توانید از این طریق هزاران جم به‌دست بیاورید. برای مثال ازطریق اچیومنت (Sweet Victory) می‌توانید با بردن تروفی‌ در بتل‌های مختلف، الماس به‌دست بیاورید. با بردن ۱۲۵۰ تروفی، ۴۵۰ جم به شما پاداش داده خواهد شد.

اچیومنت (Unbreakable) نیز از دیگر روش‌های به‌دست آوردن الماس کلش اف کلنز به‌شمار می‌رود. با دفاع دربرابر ۱۰۰ اتک دشمن می‌توانید ۱۰۰ جم به‌دست بیاورید. یکی دیگر از تسک‌های این دسته (Friends in Need) نام دارد که همان‌طور که از نام آن مشخص است، باید با فراهم کردن نیرو به متحدان خود کمک کنید. دونیت کردن ۲۵ هزار نیرو، ۲۵۰ جم به شما پاداش خواهد داد.

در لیگ آل استار (League All-Star) نیز می‌توانید با پیش‌روی در لیگ، الماس به‌دست بیاورید. جوین شدن در لیگ کریستال (Crystal League) ۲۵۰ جم، رسیدن به مستر لیگ (Master League) ۱۰۰۰ جم و کسب عنوان قهرمانی یا چمپین (Champion) ۲۰۰۰ جم برای شما پاداش خواهد داشت. فایر فایتر (Firefighter) اچیومنت دیگری است که در آن با نابود کردن برج‌های جهنمی (Inferno Towers) دشمن می‌توانید جم به‌دست بیاورید. ازبین‌بردن ۵۰۰۰ برج جهنمی، به شما ۱۰۰۰ الماس پاداش می‌دهد.

جمع آوری الماس کلش اف کلنز ازطریق معدن جم

یکی از سازه‌های مهم در بیلدر بیس، معدن جم (Gem Mine) نام دارد. معدن جم در تاون هال ۴ قابل دسترس است. همان‌طور که از نام این سازه پیدا است، می‌توانید جم‌های تولید شده از آن را برداشت کنید. با آپگرید کردن معدن جم، میزان تولید آن افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین می‌توانید از (Clock Tower) برای افزایش سرعت تولید جم نیز استفاده کنید.

جمع آوری الماس کلش اف کلنز ازطریق برداشتن موانع خاص

هرسال، کلش اف کلنز در ایونت‌هایی از موانع جدید رونمایی می‌کند؛ بالن‌های سالگرد، بالن‌های تولد، درخت کریسمس و موانع هالووینی چند نمونه از این موانع به‌شمار می‌روند. پلیرها می‌توانند با خرج کردن مقداری طلا و اکسیر این موانع را از میان بردارند و در ازای آن جم به‌دست بیاورند.

به‌دست آوردن الماس کلش اف کلنز ازطریق عضویت در الیت کلن

عضویت در الیت کلن یکی از روش‌های به‌دست آوردن الماس کلش اف کلنز به‌شمار می‌روند که نیازمند داشتن مهارت بالایی در بازی است. همان‌طور که از عنوان الیت کلن (Elite Clan) پیدا است، کلش اف کلنز به پلیرهای برتر سه کلن برتر بازی جم رایگان جایزه می‌دهد. کلن‌ برتر ۵۰ هزار جم، کلن دوم ۳۰ هزار و کلن سوم ۱۵ هزار جم دریافت می‌کنند. این جم‌ها به‌صورت مساوی بین ۲۰ بازیکن برتر هر کلن تقسیم می‌شوند.

کلام پایانی

الماس کلش اف کلنز با مزیت‌ها و کاربردهای فراوان، نقش مهمی در ارتقا سطح شما در بازی دارد. از آپگرید ساختمان‌ها و نیروها گرفته تا به‌دست آوردن منابع باارزش دیگر. در این راهنما سعی کردیم انواع استراتژی جمع آوری الماس کلش اف کلنز را به شما آموزش دهیم تا بتوانید بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای و به‌صورت رایگان جم به‌دست بیاورید. اگر هم قصد دارید در مدت زمان کوتاه‌تری تعداد زیادی الماس به ذخیره خود اضافه کنید، می‌توانید خرید الماس کلش اف کلنز را از وبسایت فروشگاه ونوم تجربه کنید. با خرید از ونوم استور می‌توانید الماس کلش اف کلنز را با قیمت مناسب خریداری کرده و به‌صورت آنی تحویل بگیرید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده