نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰

بررسی علت فروش اکانت تلگرام پرمیوم ازران با دیکاردو

خرید تلگرام پرمیوم با قیمت پایین‌تر، کلاهبرداری اشکار برخی از سایت‌ها از کاربران است که با فعال کردن تلگرام پرمیوم بدون بوست انها را از این قابلیت محروم می‌کنند. موضوع را از زبان کارشناسان دیکاردو بشنوید.

خرید اکانت تلگرام پرمیوم ارزان و بدون بوست، منطقی یا غیرمنطقی!

اگر ادمین کانال‌های تلگرامی هستید یا اینکه از این شبکه اجتماعی محبوب زیاد استفاده می‌کنید، قطعاً به‌دنبال خرید اکانت تلگرام پرمیوم نیز بوده‌اید و به سایت‌هایی برخورد کرده‌اید که اکانت تلگرام را ارزان‌تر از سایر سایت‌ها به فروش می‌رساند. ما در دیکاردو با بیش از 10 سال سابقه پرداخت های درون برنامه ای علت این تغییر قیمت را در این مقاله برای شما شرح داده ایم تا بتوانید اگاهانه خرید کنید. شاید برایتان این سؤال مطرح شود که دلیل این ارزانی چیست؟ طبق ضرب المثل هیچ ارزانی بی‌حکمت نیست و هیچ گرانی بی‌علت؛ باید بگوییم که اغلب این سایت‌ها اکانت بدون بوست را به شما می‌فروشند. به عبارت دیگر شما در خرید تلگرام پرمیوم ارزان‌تر، هزینه بوست نمی‌پردازید و امکان باز کردن استوری کانال‌ها و قابلیت حمایت کردن کانال‌های مدنظرتان را نیز نخواهید داشت.‌ عدم حمایت شما از کانال مورد نظرتان، مساوی خواهد بود با عدم استوری گذاشتن توسط ادمین کانال.

برای خرید اکانت تلگرام پرمیوم شما دو راه خرید ارزان و خرید گران‌تر را پیش رو دارید؟ در اکانت تلگرامی ارزان، بوست‌های شما برای حمایت از کانالی که خودتان هم از آن خبر ندارید، فرستاده می‌شود. حال اگر دوست دارید بدانید خرید اکانت تلگرام ارزان و بدون باست منطقی یا غیرمنطقی است؟ بهتر است تا مزایای بوست کردن را بدانید.

بوست تلگرام چیست؟

بوست تلگرام یک ویژگی جدید و فوق‌العاده است که برای افرادی که با تلگرام کسب‌و‌کار خودشان را ارائه می‌دهند، مفید و سود رسان خواهد بود؛ یعنی شما ازطریق BOOST می‌توانید به وسیله مخاطبان، برای کانال‌های تلگرامی خود اعتبار بخرید. درنهایت، شما قادر خواهید بود، ویژگی استوری گذاشتن را نیز برای کانال خود فعال کنید.


مزایای بوست تلگرام

با خرید اکانت تلگرام پرمیوم با هزینه ارزان‌تر، قابلیت بوست کردن را ندارید و شما قادر نخواهید بود هر کانالی را که دوست دارید، حمایت کنید. همچنین اگر ادمین کانال هستید و تصور می‌کنید با خرید اکانت تلگرام پرمیوم چند دلار ارزان‌تر که در سایت‌هایی غیر از دیکاردو به فروش می‌رسد، از تمام قابلیت‌های تلگرام بهره‌مند خواهید شد، باید بگوییم اشتباه می‌کنید. چون زمانی‌که قادر به بوست کردن نباشید، استوری گذاشتن نیز برای کانال شما فعال نمی‌شود.

بوست کردن تأثیر زیادی در پیشرفت کانال تلگرامی شما خواهد داشت. از مهم‌ترین مزایایی که با BOOST تلگرام عایدتان می‌شود، فعال شدن قابلیت استوری گذاشتن برای مخاطبان است. استوری‌ها در حقیقت بین شما و کاربران ارتباط قوی‌تر و عمیق‌تری ایجاد می‌کنند. زمانی‌که مخاطب قادر خواهد بود تا نسبت به کانال شما بازخورد داشته باشد، احساس بهتری خواهد داشت و همه این‌ها می‌تواند به رشد کانال‌های تلگرام پرمیوم کمک کند.

هدف ما این است تمام کسب و کارهایی که از شبکه اجتماعی تلگرام، برای فعالیت خود استفاده می‌کنند، گسترش پیدا کنند و قابلیت استوری گذاشتن روزانه را داشته باشند.

برای این منظور قدم اول این است که اکانت تلگرام شما نیز پرمیوم باشد که خیلی راحت ازطریق سایت دیکاردو می‌توانید نسبت به خرید اکانت تلگرام پرمیوم اقدام کنید. کلیه حساب‌های کاربری که برای تلگرام در سایت ما عرضه می‌شود، دارای ۴ بوست است که این قابلیت، می‌تواند سطح اکانت تلگرامی شما را بالاتر ببرد و هر چقدر اکانت شما ارتقا پیدا کند، کسب‌و‌کار شما نیز رونق می‌گیرد.

چرا تلگرام پرمیوم محبوب است؟

ویژگی‌های تلگرام پرمیوم تنها محدود به بوست کردن و امکان ایجاد استوری برای مدیران کانال نیست. تلگرام در نسخه پولی خود که به تلگرام پرمیوم معروف است، قابلیت‌های اختصاصی خاصی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد که پیام‌رسان را جذاب‌تر و کاربردی‌تر می‌کند. در ادامه به برخی از قابلیت‌های تلگرام پرمیوم اشاره می‌کنیم.

گذاشتن استوری تلگرام

در نسخه تلگرام پرمیوم شما می‌توانید با گذاشتن استوری، مواردی که دوست دارید را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آپلود فایل‌ها با حجم بالاتر

در نسخه رایگان تلگرام، کاربران قادر خواهند بود تا فایل‌هایی با حجم دو گیگابایت را برای یکدیگر ارسال کنند. شما با خرید اشتراک اکانت تلگرام پرمیوم می‌توانید فایل‌های سنگین‌تر (۴ گیگابایت) را نیز برای دوستان خود ارسال کنید.

سرعت لود شدن بالاتر

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که اغلب کاربران در بسیاری از پیام‌رسان‌ها، با آن مواجه هستند، سرعت لود شدن پایین فایل‌ها است. باید بگوییم که در نسخه تلگرام پرمیوم این مشکل نیز تا حدی برطرف شده است و شما می‌توانید سرعت دانلود شدن دو برابری را تجربه کنید.

قابلیت تبدیل کردن صدا به متن

در برخی مواقع ممکن است شما حوصله گوش دادن به ویس را نداشته باشید یا به علت حضور در یک مکان عمومی و عدم دسترسی به هندزفری، امکان گوش دادن به ویس برایتان مقدور نباشد؛ بنابراین از قابلیت تبدیل کردن ویس به متن که در نسخه تلگرام پرمیوم ارائه شده است، می‌تواند استفاده کنید. به‌علاوه بعد از گوش کردن ویس و خواندن متن ترجمه شده، امکان امتیاز دادن به متن نیز برای کاربران تلگرام پرمیوم مهیا می‌شود و شما می‌توانید با رای دادن‌های خود، کیفیت ترجمه‌های ارائه شده را ارتقا ببخشید.

انتخاب تصاویر متحرک برای پروفایل

می‌توانید برای زیباتر شدن پروفایل خود از تصاویر متحرک نیز در نسخه پولی تلگرام استفاده کنید.

کاهش محدودیت‌های چشمگیر در تلگرام پرمیوم

با خرید اکانت تلگرام پرمیوم از محدودیت‌های کمتری نسبت به کاربرانی که از نسخه رایگان تلگرام استفاده می‌کنند، بهره‌مند خواهید شد. به‌عنوان مثال کاربران تلگرام رایگان، قادر به عضویت در ۵۰ گروه یا کانال هستند، درحالی‌که شما با تلگرام پرمیوم می‌توانید در ۱۰۰ کانال نیز عضو شوید. همچنین قابلیت پین کردن در تلگرام عادی ۵۰ بوده که به ۱۰ پین در تلگرام پرمیوم ارتقا پیدا کرده است. از دیگر محدودیت‌هایی که در تلگرام پرمیوم کاهش پیدا کرده، می‌توان به رزرو رایگان لینک اشاره کرد که از ۱۰ به ۲۰ لینک افزایش پیدا کرده. به‌علاوه در تلگرام عادی شما قادر به ذخیره ۲۰۰ استیکر بودید اما با تلگرام پرمیوم می‌توانید ۴۰۰ استیکر نیز ذخیره کنید.

امکان نوشتن بیوگرافی طولانی‌تر

با تلگرام پرمیوم می‌توانید بیوگرافی طولانی‌تری برای خود بنویسید. همچنین امکان افزودن لینک به بیوگرافی نیز برایتان مهیا می‌شود. همچنین شما در کپشن نیز می‌توانید از کاراکترهای بیشتری برای نوشتن بهره بگیرید.

مدیریت کارآمدتر چت‌ها

در نسخه پرمیوم تلگرام شما می‌توانید برای چت‌های خود فولدر قرار دهید تا با هر بار باز کردن پیام‌رسان به‌جای اینکه به صفحه اصلی هدایت شوید به فولدر مورد نظر وارد شوید.

کلام آخر

با تمام قابلیت‌های جذاب و هیجان انگیزی که درباره تلگرام پرمیوم گفتیم و از همه مهم‌تر قابلیت استوری گذاشتن در کانال که تنها ازطریق بوست کانال تگرام برایتان فراهم می‌شود. حال تصمیم با خودتان است. خرید اکانت تلگرام ارزان بدون بوست، منطقی یا غیرمنطقی!

اگر نظر ما را بخواهید باید بگوییم که منطقی این است برای خرید اکانت تلگرامی که امکان ۴ بوست را برایتان مهیا می‌کند، هزینه کنید. آنچه که با دیکاردو تجربه خواهید کرد، خرید اکانتی است که کلیه امکانات فوق را برایتان فراهم می‌کند. در نتیجه با استوری گذاشتن می‌توانید فضای کانال تلگرامی خود را مهیج‌تر و متنوع‌تر کنید و از این طریق ممبر خود را افزایش دهید.

دیکاردو اولین وبسایت در زمینه پرداخت های درون برنامه ای است که موفق به کسب مجوز رسمی از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای شده است همچنین دیکاردو با ایجاد سرورهای امن و نیروهای متخصص و پشتیبانی 24 ساعته، همیشه آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود است. شما می‌توانید ازطریق ادرس اینترنتی https://dicardo.com/ با دیکاردو در تماس باشید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده