نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۰

تکنولوژی، تجربه آموزش زبان انگلیسی را اینگونه متحول می کند

«لینگانو» در این مطلب، تازه‌ترین راه‌های آموختن زبان انگلیسی در جهان امروز را معرفی کرده است.

در روزگار گذشته، پیش از ورود همه جانبه تکنولوژی به زندگی‌ها، تجربه آموزش در همه حوزه‌ها و از جمله فراگیری زبان انگلیسی کاملا متفاوت بود. اما امروزه که اینترنت به یاری پیشرفت تکنولوژی، مانند یکی از اعضای خانواده در خانه‌ها حضور دارد و عنصر جدانشدنی همه انسان‌هاست، تجربه آموزش زبان انگلیسی نیز متحول شده است. 

پیشرفت‌های حاصله از طریق تکنولوژی در زمینه زبان آموزی، به افراد کمک کرده که بتوانند در زمان کمتر و با بازدهی بیشتر به آموختن این مهارت ضروری اقدام نموده و نتیجه‌های متفاوتی را کسب نمایند.

کلاس‌های زبان قدیمی را فراموش کنید

این روزها و با پیشرفت تکنولوژی اینترنت، همه چیز شکل دیگری گرفته است. دیگر مانند گذشته نیست که افراد برای آموختن زبان انگلیسی نیازمند رفتن به کلاس‌های گران قیمت بوده و ناگزیر باشند که زمان خود را با ساعت‌های آموزشگاه‌ها هماهنگ کرده، چند ساعت را صرف رفت و آمد نمایند و برای یافتن بهترین استاد، به این در و آن در بزنند؛ زیرا دیگر کلاس‌های زبان شکل جدیدی گرفته‎اند و می‌توانند در خانه برگزار شوند.

باور کنیم یا نه، پیشرفت تکنولوژی در کنار امکانات مناسبش، باعث ترافیک، دود، مشکلات زندگی شهری و صنعتی و هزینه‌های جانبی زیادی شده است. یکی از راه‌هایی که می‌توان از طریق پیشرفت تکنولوژی برای آموزش زبان تمام موارد بالا را دور زد، دوره‌های آنلاین زبان است. در این صورت شما نه به دلیل ترافیک دیر به کلاس می‌رسید و نه آلودگی هوا موجب خستگی شما می‌شود.

تحول تجربه آموزش زبان انگلیسی از طریق تکنولوژی اینترنت

اینترنت منبعی غنی و وسیع از اطلاعات است که تحول عمیقی در زندگی ما ایجاد کرده و در صورت استفاده درست از آن می‌توان به نتایج مطلوبی رسید. تجربه آموزش زبان انگلیسی از طریق اینترنت یکی از این تحولات است که باعث بروز تجربیات متفاوتی برای زبان آموزان می‌شود. زبان آموزان می‌توانند با یافتن بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی دسترسی نامحدودی به منابع آموزشی داشته باشند. 

شما با استفاده از اینترنت همیشه و همه‌جا می‌توانید در کلاس زبان شخصی خودتان باشید و با کمک آن به تمام محتوای درسی مورد نظرتان دسترسی داشته باشید. تحول دیگری که از طریق آموزش زبان انگلیسی از طریق اینترنت برای شما روی می‌دهد این است که آموزش‌های زبان آنلاین متناسب با سبک زندگی شما طراحی می‌شود و شما می‌توانید با برنامه‌ریزی متناسب، کلاس را با زمان خود تنظیم کنید و دیگر لازم نیست خود را با کلاس‌های زبان خارج از منزل هماهنگ نمایید.

سایت‌های معروف آموزش زبان را بشناسید

بعضی از سایت‌های آموزش زبان برای یک تخصص و مهارت مناسب هستند اما برخی دیگر، به صورت همزمان همه مهارت‌ها را تقویت می‎کنند. اگر زبان‌آموزان قصد داشته باشند که خود را برای آزمون آیلتس آماده نمایند و یا به هر دلیل دیگری نیازمند ارتقاء همزمان تمامی مهارت‌هایشان هستند، می‌توانند وارد یکی از سایت‌‌های آموزشی زبان انگلیسی بی بی سی (BBC)، دولینگو (Duolingo)، بریتیش کانسیل ( British Council) یا جنیفرای‌اس‌ال (JenniferESL) شده و با درست کردن یک حساب کاربری مشغول آموزش زبان انگلیسی بشوند.

به خاطر داشته باشید که این سایت‌ها دارای اپلیکیشن‌هایی نیز هستند که بعضی از این اپلیکیشن‌ها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد اما کاربران برای دریافت خدمات ویژه نیازمند پرداخت هزینه هستند. به عنوان مثال برای استفاده از اپلیکیشن دوزبانه انگلیسی – فارسی در سایت دولینگو کاربران باید هزینه‌ای را پرداخت نمایند. 

سایت‌های ایرانی آموزش زبان مفیدتر از خارجی‌ها است

هر چند سایت‌ها و اپلیکیشن‌های آموزش زبان زیادی در جهان وجود دارند که می‌توان به آنها رجوع کرد، اما سایت‌های ایرانی برای زبان‌آموزان فارسی زبان مفیدتر از سایت‌هایی است که زبان آنها صرفا انگلیسی است. در سایت‌های ایرانی امکان آموختن دوزبانه وجود دارد و در صورتی که فرد زبان‌آموز نیاز به توضیحاتی برای درک مطالب انگلیسی داشته باشد، می‌تواند از راهنمایی‌های اساتید بهره ببرد. 

علاوه بر این آموزش زبان انگلیسی با لینگانو از طریق معتبرترین و به‌روزترین منابع آموزشی دنیا شکل گرفته‌ است. این سایت علاوه بر آموزش از طریق ۱۷۰ جلسه آموزشی ویدیویی، دارای پشتیبانی‌های لازم برای زبان‌آموزان نیز هست. بنابراین زبان‌آموزان این دوره کوتاه و در عین حال کاربردی، می‌توانند علاوه بر فراگرفتن زبان انگلیسی از طریق ویدیوهای آموزشی، کتاب‌ها و پیشنهادات اساتید، برای رفع اشکال نیز اقدام نموده تا تمامی مطالب را به خوبی و بدون هیچ مشکلی فرا بگیرند.

آیا می‌توان با کلاس‌های آنلاین زبان مکالمه را تقویت کرد؟

پاسخ این سوال مثبت است. هر چند که تصور ابتدایی زبان‌آموزان در حوزه مکالمه این است که باید کلاس‎ها به صورت حضوری باشد، اما همیشه اینطور نیست. بدون تردید نیاز به تمرین و گفتگوی زیاد توانایی مکالمه را بالا می‌برد اما در برخی از موارد نیز خجالت و عدم اعتماد به نفس در کلاس‌های حضوری باعث ترس و نگرانی زبان‌آموزان می‌شود.

به همین دلیل می‌توان گفت کلاس‌های آنلاین کارایی بهتری دارند زیرا باعث می‌شوند تمامی مهارت‌های زبانی به صورت همزمان رشد نموده و در کنار آنها مکالمه زبان‌آموزان رشد چشمگیری داشته باشد. شاهد این ادعا اشاره به بهترین دوره های مکالمه زبان انگلیسی است که در اینترنت می‌توان آنها را یافت و کاربران زیادی برای آموزش مکالمه از آنها بهره گرفته و احساس رضایت نموده‌اند. 

تجربه منحصر به فرد آموزش زبان انگلیسی به صورت تعاملی

هنگامی که زبان آموزان به صورت آنلاین به آموختن این مهارت می‌پردازند، دیگر نه برای زمان و مکان برنامه‌ریزی می‌کنند و نه لازم است همکلاس‌هایشان را از میان دوستان و آشنایان برگزینند. اگر کلاس‌های آموزش زبان به صورت تعاملی باشد و شما بتوانید همزمان با افراد دیگر وارد مکالمه و ارتباط بشوید، حضور در آموزشگاه‌های آنلاین زبان شما را با افراد و فرهنگ‌های مختلف آشنا کرده و فرصت گفتگو و تبادل افکار متنوع را به شما خواهد داد. 

با کمک تکنولوژی زبان را جهانی بیاموزید

علاوه بر این شما از طریق تکنولوژی اینترنت و با آموختن زبان انگلیسی می‌توانید سراسر جهان را به صورت مجازی درنوردید، بدون این که حتی قدمی از خانه خود دور شوید. امکان آموختن زبان آنلاین، شرایط سفرهای آنلاین را نیز برای شما فراهم کرد. در این صورت شما با جهان‌بینی بیشتری نسبت به مقوله زبان انگلیسی برخورد می‌نمایید؛ زیرا می‌توانید اصطلاحات و عبارات مردم انگلیسی زبان در سراسر دنیا را با وارد شدن در وب سایت‌های مربوط به هر کشور شنیده و به کار بگیرید. 

به علاوه استفاده از پلتفرم‌های دوست یابی و یا شبکه‌های اجتماعی امکان آشنایی و گفتگو با مردم سایر کشورها را برایتان فراهم کرده و به طور کلی تحولی بزرگ هم در زمینه زبان آموزی و هم در زمینه ارتباطی برایتان شکل خواهد گرفت.

 

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده