نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰

رزرو قطارهای لوکس تهران شیراز در فلای‌تودی

«فلای‌تودی» در این مطلب، انواع قطارهای مسیر تهران-شیراز را معرفی کرده و در مورد این خط ریلی توضیح می‌دهد.

اگر قصد بازدید از شهر زیبای شیراز را دارید و برای سفر به گذشته و بازدید از آثار تاریخی مانند ارگ کریم خان زند، حمام وکیل، بازار وکیل، آرامگاه حافظ و آرامگاه سعدی برنامه‌ریزی کرده‌اید، می‌توانید بلیط قطار تهران شیراز را رزرو کنید و زیبایی‌های این مسیر ریلی را هم به سفر خود اضافه کنید. این سفر علاوه‎بر آثار تاریخی، جاذبه‏های طبیعی بسیاری نیز مانند دریاچه ارژن، باغ‎های قصر دشت، باغ‏های انگور و رودخانه چنار راه‏دار را در دل خود جای داده است. همچنین حضور شاه‏چراغ در مرکز شیراز نیز از دیگر مکان‎های جذاب برای گردشگران و توریست‌ها محسوب می‏شود. سفر به شیراز با همه زیبایی‏ها و شگفتی‎هایش، خاطره‎ای ماندگار را برای شما رقم می‏زند.

رزرو بلیط قطار تهران شیراز

برای رزرو بلیط قطار تهران شیراز و تجربه سفری منحصربه‎فرد، رزرو حضوری و مراجعه به دفاتر فروش بلیط و آژانس‎های مسافرتی را کنار بگذارید. در دنیای امروز خرید آنلاین در وب‎سایت‏های مختلف به زندگی سرعت بخشیده است. شما می‎توانید با رزرو آنلاین بلیط قطار در وب‎سایت‏های آنلاین فروش بلیط، فرآیندی آسان و سریع را تجربه کنید. کافی است در وب‎سایت مورد نظر اطلاعاتی مانند مبدا و مقصد، تاریخ رفت و برگشت و تعداد مسافران را وارد کنید.

با کلیک روی دکمه جست‎وجو، فهرستی از بهترین گزینه‎ها برای شما باز خواهد شد. در این فهرست اطلاعات متعددی مانند نوع قطار، شرکت ریلی، امکانات، قیمت و ... آمده است؛ اکنون شما می‎توانید گزینه‎های مختلف را بررسی و گزینه‎ای ایده‎آل انتخاب و رزرو کنید. درنهایت پس‎از انتخاب گزینه مناسب به درگاه پرداخت هدایت می‎شوید و با استفاده از کارت بانکی عضو شتاب و رمز ورودتان، پرداخت را انجام می‏دهید. با اتمام فرایند رزرو بلیط قطار به آدرس ایمیل ثبت‌شده شما ارسال خواهد شد.

انواع قطارهای مسیر تهران شیراز

استفاده از قطار در سفرها، از محبوبیت بالایی برخوردار است؛ چرا که سفری ایمن، راحت و مقرون به‌صرفه را در مسیرهای کوتاه و طولانی برای مسافران رقم می‏زند. در مسیر پرتردد تهران شیراز، قطارهای متعددی از شرکت‎های مختلف ریلی خدمات خود را ارائه می‏دهند. با پیشرفت ناوگان ریلی کشور، قطارهای لوکس و مجهزتری در مسیرهای مختلف شروع به فعالیت کرده‎اند. مسیر ریلی تهران شیراز نیز از این قائده مستثنی نیست؛ از این‎رو قطارهای لوکس با امکانات رفاهی عالی بسیاری را برای مسافران فراهم کرده است. با این اوصاف بد نیست با قطارهای این مسیر آشنا شوید تا سفری هیجان‎انگیزتر را در قطارهای مجلل این مسیر تجربه کنید:

قطار نور

قطار نور یکی ‎از بهترین و لوکس‎ترین قطارهایی است که در مسیر ریلی تهران شیراز فعالیت دارد. قطار 4 ستاره نور براساس استانداردهای بین‏المللی UIC طراحی شده است که دارای 54 واگن 4 تخته هستند؛ از این 54 واگن، 5 واگن به رستوران اختصاص داده شده است. قطارهای نور به سیستم ترمز آلمانی KNORR مجهز و با سرعت 160 کیلومتر بر ساعت حرکت می‎کنند. کوپه‏های این قطار با بدنه دوجداره، محیطی آرام را برای مسافران خود فراهم می‎سازند.

قطار غدیر

قطار 4 ستاره غدیر در کوپه‎های 4 تخته، خدمات خود را به مسافران ارائه می‏دهد. این قطار یکی ‎از مجهزترین گزینه‎ها برای طی‎کردن مسیر تهران شیراز محسوب می‏شود. قطارهای غدیر متعلق به شرکت ریلی ریل ترابر سبا، سرعت بالایی دارند و به سیستم ترمز Anti Skid مجهز هستند؛ همین‏طور مسائل امنیتی و برق آن‏ها توسط سیستم مانیتورینگ بررسی خواهند شد.

با رزرو بلیط قطار تهران شیراز و سفر با قطار غدیر از امکانات متعددی مانند سیستم تهویه مطبوع، سیستم عطرافشان، سرو غذاهای گرم و باکیفیت، سرو انواع نوشیدنی‎های گرم و سرد، پذیرایی و ارائه خدمات توسط مهمان‎داران و نیروهای ماهر و متخصص، سیستم صوتی‎ و تصویری، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و همین‏طور نگه‎داری غذا در هر واگن بهره‎مند می‎شوید.

قطار امید

قطار 4 ستاره امید یا همان قطار پلور سبز، از بهترین استانداردهای روز دنیا برخوردار است و بهترین انتخاب برای رزرو بلیط قطار تهران شیراز خواهد بود. این قطار با کوپه‏های 4 تخته، امکانات رفاهی عالی و فضایی امن و ساکت را برای مسافران فراهم می‏کند. مسافران با رزرو این قطار از امکاناتی مانند سرویس خواب تمیز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی‎ و تصویری، پذیرایی میان‏وعده رایگان، توزیع روزنامه، کتابخانه و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی برخوردار خواهند بود.

قطار سریر

قطار سریر جدیدترین قطار لوکس شرکت رجا محسوب می‎شود که در سال 1388 به ناوگان ریلی کشور اضافه شده است. این قطار که به‎صورت یک روز در میان در مسیر تهران شیراز تردد دارد، شرایط مناسب با امکانات رفاهی متنوعی را به مسافران ارائه می‏دهد. با رزرو بلیط قطار سریر از امکاناتی نظیر سیستم صوتی‏ و تصویری، کوپه‏هایی با پنجره دوجداره، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و ... بهره‎مند خواهید. قطار سریر در مقایسه با دیگر قطارهای لوکس مسیر تهران شیراز، گران‌قیمت‎تر است؛ دلیل این تفاوت قیمت می‎تواند تفاوت در نوع امکانات رفاهی آن باشد.

مسیر ریلی تهران شیراز

با رزرو بلیط قطار تهران شیراز از مناظر زیبای مسیر لذت خواهید برد و سفری هیجان‎انگیز را تجربه خواهید کرد. شما در مسیر تهران شیراز از ایستگاه‏های مختلفی مانند قادرآباد، شهر رضا، امین‎آباد، اقلید، خرم‌بید، صفاشهر، ورزنه، پاسارگاد و مرودشت می‏گذرید و پس‎از 16 ساعت در ایستگاه شیراز پیاده می‎شوید و سفرتان را شروع می‏کنید.

با فلای تودی در لوکس‎ترین قطارها، بلیط سفرتان را رزرو کنید

در وب‌سایت فلای تودی بلیط خود را در سریع‎ترین زمان و آسان‎ترین شکل رزرو کنید. این وب‌سایت امکانات و خدمات ویژه متعددی را در اختیار کاربران خود قرار می‎دهد. با رزرو بلیطتان در این وب‌سایت می‎توانید در مجهزین و لوکس‎ترین قطارهای دنیا سفر خود را سپری کنید. فلای تودی با ارائه خدمات راهنمای سفر، فرایند رزرو بلیط سفرتان را آسان و با خدمات پیگیری امکان اطلاع از وضعیت آن را مقدور می‎کند. همچنین در صورت وجود مشکل در این فرایند می‎توانید با مشاورین فلای تودی تماس بگیرید. این وب‎سایت با پشتیبانی 24 ساعته شما را تا پایان سفر حمایت خواهد کرد.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده