نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۰

فروش ویژه لپ تاپ شرکت مهر سرمستان به مناسبت شب یلدا

شرکت خدماتی و تجاری «مهر سرمستان» در این مقاله، کمپین فروش ویژه خود به‌مناسبت شب یلدا را معرفی کرده است.

شرکت خدماتی و تجاری مهر سرمستان به مناسبت شب یلدا و به پاس ۲۵ سال همراهی شما مشتریان عزیز، تصمیم بر آن دارد که فروش ویژه لپ‌تاپ با شرایط مناسب و جوایز هیجان‌انگیز داشته باشد. شرکت مهر سرمستان با بیش از دو دهه سابقه درخشان در زمینه واردات، فروش عمده و گارانتی اختصاصی انواع لپ‌تاپ درکنار شما است تا در آخرین روزهای پاییز بتواند خریدی به ‌‌یادماندنی را برای شما عزیزان رقم بزند.

شرایط فروش و هدایای یلدایی مهرمستان

مهر سرمستان همواره در این سال‌ها در تلاش بوده تا تجربه‌ای جذاب و شیرین را در زمینه خرید و خدمات پس از فروش لپ‌تاپ برای مشتریان خود به ارمغان آورد. در این سال‌ها خریداران و فروشندگان مختلفی از سراسر کشور انواع لپ‌تاپ از برندهای مختلف را با گارانتی مهر خریداری کرده‌اند. به همین دلیل امسال به مناسبت بیست و پنجمین سال حضور درکنار شما و به پاس قدردانی از همراهی شما در نظر دارد تا یلدایی متفاوت و هیجان‌انگیز را همراه‌با شما جشن بگیرد. خرید لپ‌تاپ از شرکت مهر سرمستان تا پایان آذر با مزایای زیر همراه خواهد بود.

کیف لپ‌تاپ اورجینال هدیه به شما

به افرادی که تا قبل از پایان آذر اقدام به خرید لپ‌تاپ با گارانتی مهر کرده باشند، به پاس همراهی‌شان، درکنار لپ‌تاپ، یک کیف کوله‌پشتی اورجینال به‌عنوان هدیه ارسال خواهد شد.

بیمه خسارت سامان

بدون شک احتمال آسیب‌دیدن لپ‌تاپ و بروز حادثه دغدغه کاربران بسیاری است. به همین دلیل شرکت مهر سرمستان تصمیم گرفته تا خیالتان را از بابت آسیب‌دیدن دستگاه راحت کند. اگر در جشنواره ویژه یلدایی مهر سرمستان شرکت کرده و لپ‌تاپ خود را خریداری کنید، بیمه خسارت سامان با اعتبار ۱‍۲ ماهه به‌صورت کاملا رایگان به شما عزیزان ارائه می‌شود که تا ۷۰ درصد مبلغ لپ‌تاپ باتوجه‌به نوع حادثه قابل بازگشت خواهد بود.

بسته‌بندی جدید و ایمن‌تر

شرکت خدماتی و تجاری مهر سرمستان معتقد است که بسته‌بندی تاثیر بسیاری روی تجربه خرید مشتریان خواهد داشت. به همین دلیل این شرکت به مناسبت شب یلدا تصمیم گرفته تا محصولات خود را با بسته‌بندی جدید و طراحی متفاوت به شما عزیزان ارائه دهد. بسته‌بندی ایمن‌تر لپ‌تاپ‌ها باعث می‌شود تا احتمال ضربه‌دیدن و وارد شدن خسارت به دستگاه در حین حمل‌و نقل بسیار کاهش پیدا کند.

گارانتی اختصاصی مهر سرمستان

گارانتی معتبر دستگاه‌ها و لوازم دیجیتال یکی از ویژگی‌های مهمی است که باید قبل از خرید به آن توجه داشته باشید. باید بدانید که تمامی لپ‌تاپ‌هایی که در جشنواره یلدا خریداری می‌کنید، با گارانتی اختصاصی مهر به شما عزیزان ارائه می‌شود که این گارانتی تا ۱۸ ماه اعتبار دارد. شما می‌توانید لپ‌تاپ مورد نظر خود را از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر در سراسر ایران خریداری کنید.

شرکت در بخت‌آزمایی بزرگ شب یلدای شرکت مهر سرمستان

علاوه‌بر خریداری لپ‌تاپ با شرایط و قیمت مناسب به همراه هدیه و بیمه‌نامه، می‌توانید در بخت‌آزمایی بزرگ شرکت مهر سرمستان و جوایز ویژه آن شرکت کنید. برای شرکت در این بخت‌آزمایی باید تا پایان آذر بیمه‌نامه لپ‌تاپ خود را فعال کنید. با مراجعه به وب‌سایت شرکت مهر سرمستان می‌توانید فرم مورد نیاز را تکمیل کنید تا در قرعه‌کشی شرکت داده شوید. جوایز این بخت‌آزمایی شامل ۱۰ دستگاه آیفون ۱۳ و ۱۰ دستگاه کنسول بازی PS5 است که به برندگان خوش‌شانس این قرعه‌کشی اهدا خواهد شد.

مهر سرمستان برای قدردانی از همراهان خود نیز جوایز هیجان‌انگیزی در نظر گرفته است. بنابراین اگر به هر دلیلی فعلا قصد خرید لپ‌تاپ ندارید، باز هم می‌توانید در این بخت‌آزمایی بزرگ شرکت کنید. برای حضور در قرعه‌کشی کافی است صفحه اینستاگرام شرکت مهر سرمستان را دنبال کرده و سه نفر از دوستان خود را زیر پست جشنواره در بخش نظرات تگ کنید. جوایز همراهان صفحه مهر شامل ۵ عدد لپ‌تاپ، ۱۰ عدد ربع سکه و ۵۰ عدد کارت تخفیف یک میلیون تومانی برای خرید کالای دیجیتال خواهد بود.

امیدواریم شما هم یکی از برندگان خوش‌شانس این جشنواره باشید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده