نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰

کمک هزینه عکاسی و ادیت عکس کسب‌وکارها با عکستو

«عکستو» در این مطلب انواع خدمات تصویرمحور خود را  معرفی کرده است. 

هیچ‌کدام از ما نمی‌توانیم تاثیر عکس‌های حرفه‌ای در حوزه عکاسی تبلیغاتی یا صنعتی را روی دید مخاطب نادیده بگیریم؛ تصاویری که افراد را برای خرید آن محصول یا خدمت مشتاق می‌کنند. اما شما به عنوان یک کسب‌وکار تا چه اندازه به تهیه چنین عکس‌هایی اهمیت می‌دهید؟ آیا تابحال برای رزرو عکاسی تبلیغاتی نگرانی پیدا کردن عکاس حرفه‌ای یا هزینه‌های سرسام‌آور را داشته‌اید؟ چنین دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی کاملاً قابل درک هستند و شما باید آگاهی‌های لازم برای انتخاب مناسب خدمات عکاسی صنعتی یا تبلیغاتی را پیدا کنید تا با اطمینان کامل دست به این‌کار بزنید. با این مقدمه، در ادامه نکته‌هایی را که باید در این زمینه بدانید، بررسی کرده‌ایم:

ارائه کد تخفیف و کمک به کسب‌و‌کارها

برای استفاده از خدمات رزرو عکاسی تبلیغاتی یا صنعتی پیشنهاد می‌کنیم از تخفیف عکاسی صنعتی عکستو که 25 درصد تخفیف تا سقف 500.000 تومان است برای کاهش میزانی از هزینه‌های مربوط به عکاسی و تبلیغات استفاده کنید و از دیگر خدمات این برنامه کاربردی نیز در آینده بهره ببرید. با این کار می‌توانید بودجه خود را برای انجام کارهای دیگر در حوزه مارکتینگ و تبلیغات صرف کنید.

با عکستو بدون ریسک عکاسی و ادیت کنید

برای این‌که بتوانید فرآیند رزرو عکاسی تبلیغاتی و صنعتی حرفه‌ای را کوتاه کنید، می‌توانید از اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌هایی که چنین خدماتی را ارائه می‌دهند، استفاده کنید تا مسائلی مانند هزینه بالا، مبالغ پیش‌پرداخت هنگفت و صرف زمان زیاد را که در آتلیه‌ها با آن مواجه می‌شدید، پشت‌سر بگذارید. 

یکی از این برنامه‌های کاربردی که ما می‌توانیم پیشنهاد دهیم، اپلیکیشن عکستو است که سریع‌ترین و مناسب‌ترین خدمات عکاسی تبلیغاتی و صنعتی را ارائه می‌دهد و با وجود عکاسان حرفه‌ای زیادی که در آن فعالیت می‌کنند، می‌توانید بهترین خدمات عکاسی را دریافت کنید و عکس‌ها و ویدئوهایی با کیفیت بالا داشته باشید که چنین تاثیراتی روی کار شما خواهد داشت: 

•    القای کیفیت بالا و حرفه‌ای بودن محصول یا خدمت به مشتری

•    احتمال جذب بیشتر مشتری برای خرید کالا و خدمت شما

•    ایجاد احساس خوب و درگیری مخاطب نسبت به برند

•    ملموس کردن دلیل نیاز برای خرید محصول

به این ترتیب، با کمک این اپلیکیشن می‌توانید از قیمت رزرو عکاسی صنعتی و تبلیغاتی باخبر شوید، نظرات سایر کاربران درباره عکاسان حرفه‌ای را بخوانید و پس از آن با خیال آسوده‌تری، خدمت و عکاس مورد نظر را انتخاب کنید. 

ریسک‌های موجود در رزرو عکاسی صنعتی 

ریسک‌های عکاسی و ادیت در رزرو عکاسی تبلیغاتی 

هر عکاس حرفه‌ای باید با ریسک‌های عکاسی و ادیت آشنا باشد و در عین حال به این اصول پای‌بند باشد، اما در ادامه برخی از این موارد را ارائه کرده‌ایم تا شما نیز به عنوان کارفرما با آن آشنا شوید: 

نقض کپی‌رایت: اگرچه قانون کپی‌رایت در ایران چندان اجرایی نمی‌شود، اما استفاده از تصاویر بدون مجوز لازم، منجر به نقض حق چاپ و انتشار آن می‌شود. بنابراین رعایت حقوق مالکیت معنوی عکاسان و سازندگان تصویر ضروری است.

حفظ حریم خصوصی: عکاسی از افراد بدون رضایت آنها، نقض حریم خصوصی است. بنابراین بسیار مهم است که دستورالعمل‌های اخلاقی درباره عکاسی در فضاهای عمومی و خصوصی رعایت شود. 

دست‌کاری‌های دیجیتال: ویرایش بیش از حد عکس‌ها منجر به ارائه اطلاعات نادرست یا حتی امکان اقدامات غیراخلاقی می‌شود. بنابراین حفظ شفافیت و صداقت در ویرایش عکس بسیار مهم است.

خطرات امنیتی و حقوقی: یکی از دغدغه‌های کسب‌وکارها در عکاسی از محصولات، امنیت داده‌ها و عکس‌ها توسط عکاسان است. بنابراین در رزرو عکاسی تبلیغاتی آسودگی خاطر از حفظ امنیت عکس‌ها اهمیت فراوانی دارد. 

از دست دادن داده: ذخیره عکس‌ها در دستگاه‌های دیجیتال در صورت عدم پشتیبان‌گیری صحیح منجر به از دست رفتن اطلاعات می‌شود. بنابراین باید از عکس‌ها نسخه پشتیبان تهیه شود. 

به‌این ترتیب پیشنهاد می‌کنیم پیش از رزرو عکاسی تبلیغاتی یا رزرو عکاسی صنعتی، با ریسک‌های عکاسی و ویرایش عکس آشنا شوید و در مقام کارفرما، این موارد را از عکاس حرفه‌ای خود بخواهید. مجموعه عکستو با اشراف به این دغدغه‌ها، انجام پروژه‌ای بدون ریسک را برای شما ضمانت می‌کند.

معرفی کلی خدمات در رزرو عکاسی صنعتی

خدمات عکاسی عکستو به عنوان اپلیکیشنی که تمرکز اصلی آن روی عکاسی حرفه‌ای و همراه کردن تعداد زیادی از عکاسان هنرمند است، بسیار متنوع است و شما می‌توانید از میان تعداد زیادی از عکاسان حرفه‌ای و با توجه به نیاز خود آنها را انتخاب کنید. مهم‌ترین و محبوب‌ترین خدماتی که در حوزه عکاسی تبلیغاتی و صنعتی می‌توانید از این برنامه دریافت کنید، موارد زیر هستند: 

1.    عکاسی غذا و نوشیدنی‌ها: رقابت در این حوزه بسیار بالاست و مهم است که شما به عنوان کارفرما بتوانید عکاسی غذا و نوشیدنی را به گونه‌ای انجام دهید که برای مخاطب جذاب و گیرا باشد.

2.    عکاسی مد و فشن: صنعت مد و فشن جاذبه بسیار زیادی میان مخاطبان دارد و نگاه یک عکاس حرفه‌ای خلاق می‌تواند بخش مهمی از این زیبایی‌ها را به تصویر بکشد و مخاطب را به آن علاقمند کند. 

3.    عکاسی بیزینس‌های کوچک و بزرگ: یکی از نقاط تمایزی که بسیاری از کسب‌و‌کارهای کوچک و بزرگ می‌توانند به مخاطب خود ارائه دهند، نمایش محصول و خدمات خود به شکل حرفه‌ای و متفاوت است تا نظر و نگاه مخاطب را به سوی خود بکشانند. 

به این ترتیب پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که به عنوان کارفرما مایلید تغییر عمده‌ای در معرفی کسب‌وکار و برند خود داشته باشید، عکاسی تبلیغاتی و صنعتی را در برنامه‌ها و اولویت‌های خود قرار دهید تا هرچه زودتر بتوانید به اهداف بازاریابی و برندینگ خود دست پیدا کنید. 

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده