نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۱۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

چگونه ارزان به روسیه سفر کنیم

«فلای تودی» در این مطلب، مهم‌ترین ترفندها برای تجربه سفری ارزان به‌روسیه را معرفی کرده است.

برای ماجراجویی و گشت ‌و گذار در روسیه سرزمین تناقض‌ها و برترین‎ها، بلیط هواپیما تهران مسکو را رزرو کنید و با امپراطوری‌های باشکوه تا توندارهای یخ‌زده سیبری، بناهای باستانی دوران شوروی تا فرهنگ جذاب آن آشنا شوید. روسیه به‌طرز شگفت‎انگیز و نفس‌گیری زیبا و وصف‎نشدنی است؛ از این‌رو گردشگران و مسافران بسیاری را به خود جذب می‎کند. به‌دلیل نزدیکی این کشور به ایران، مقصد مناسبی برای ایرانیان نیز خواهد بود؛ اما هزینه‎های سرسام‎آور این کشور مانع از تردد مسافران به این کشور می‌شود. ازاین‌رو ترفندهایی برای تجربه سفری ارزان وجود دارد که سفری مقرون به‌صرفه را برای شما رقم می‎زند.

فصل ارزان برای سفر به روسیه

برای سفر به مسکو و دیدن جاذبه‌های گردشگری آن، می‌توانید هر کدام از چهار فصل سال را انتخاب کنید. در زمستان‎های سرد و برفی مسکو، گشت‌ و گذار و بازدید از زیبایی‌های شهر دشوار است؛ از این‌رو هزینه‎های سفر به‌شدت کاهش خواهند یافت. بهترین زمان برای سفر و گشت ‎و گذار در خیابان‌های شگفت‎انگیز مسکو، تابستان خواهد بود. آب‎ و هوای مطبوع و دل‌پذیر تابستان، بازدید از جاذبه‌های گردشگری و اماکن تاریخی شهر را به‌آسانی فراهم می‎کند؛ اما با شلوغی گردشگران و همین‌طور گرانی هتل‌ها و هزینه‎های سفر همراه است. برای سفری ارزان و مقرون به‌صرفه توصیه می‌شود در فصل بهار به مسکو بروید. در این فصل از سال هوای مسکو کمی سرد است؛ اما می‎توان با پوشیدن لباس گرم به بازدید از زیبایی‌های مسکو پرداخت. همین‌طور در این فصل هزینه‎های سفر مانند، هزینه هتل‎ها، پروازها، حمل‎ و نقل شهری و رستوران‎ها کاهش می‎یابد. از این‌رو بهترین زمان برای سفر به مسکو اواسط ماه مارس تا اواخر ماه می‌خواهد بود.

زمان رزرو بلیط ارزان برای سفر به روسیه

برای سفر به مسکو قدم اول، رزرو بلیط تهران مسکو از یک وب‌سایت معتبر است. برای اینکه بتوانید رزرو ارزان و مقرون به‌صرفه داشته باشید باید ترفندهایی را برای رزرو بلیطتان اجرا کنید.

رزرو قبلی بلیط

توصیه می‌شود هرگز رزرو بلیط‌تان را به دقیقه نود موکول نکنید؛ با رزرو قبلی بلیط سفرتان می‎توانید بلیط خود را در زمان مناسب و با قیمتی مقرون به‌صرفه تهیه کنید. خرید بلیط در لحظات آخر سفر، شما را با مشکلات تکمیل ظرفیت و گرانی بلیط‌ها مواجه خواهد کرد.

خرید بلیط چارتر و لحظه آخری

برای رزرو بلیطتان می‌توانید سری به بخش بلیط‌های چارتری و لحظه آخری بزنید. در این بخش بلیط‌های تخفیفی به مسافران ارائه می‌شود تا سفری ارزان و مقرون به‌صرفه را تجربه کنند؛ بنابراین از بررسی آن‌ها قافل نشوید.

سفر در ایام غیر تعطیلی

معمولا تعطیلات نوروز و تعطیلات مناسبتی، با موجی از مسافران و گرانی هزینه‎ها مواجه خواهید شد. اواخر هفته یا تعطیلات مناسبتی، زمان مناسبی برای سفر نخواهد بود؛ بنابراین اواسط هفته را برای سفر انتخاب کنید تا علاوه‎بر سفری ارزان، سفری آرام و به‎دور از شلوغی را تجربه کنید.

انتخاب ایرلاین‌های مناسب

در رزرو بلیط هواپیما می‎توانید به نوع هواپیما و ایرلاین‎های آن‎ها توجه کنید. در خطوط هوایی، هواپیماهای مختلف با ایرلاین‎های متنوعی فعالیت دارند؛ شما می‎توانید متناسب با سلیقه و بودجه مورد نظرتان، بلیط سفرتان را رزرو کنید.

تقویم قیمتی و نمودار قیمتی

در وب‌سایت‎های فروش بلیط با کمک گزینه تقویم قیمتی و نمودار قیمتی، می‎توانید تاریخ‌های ارزان را پیدا کنید و تاریخ سفرتان را برای تجربه سفری مقرون به‌صرفه تغییر دهید.

حمل‏ و نقل ارزان برای سفر به روسیه

در سفر به مسکو، جهت گشت ‎و گذار در شهر و بازدید از جاذبه‎های گردشگری به وسیله نقلیه مناسب و مقرون به‌صرفه نیاز دارید. شما می‎توانید برای تردد از مترو، قطار، اتوبوس و تاکسی استفاده کنید؛ اما برای کاهش هزینه‌های سفرتان، بهتر است تردد خود را در سطح شهر با مترو انجام دهید.

اقامت ارزان در سفر به روسیه

یکی از هزینه‎های عمده و اصلی در سفر، هزینه اقامت خواهد بود؛ بنابراین برای سفر ارزان به مسکو، اقامت در ‎هتل‎هایی با قیمت مناسب است. در روسیه نیز مانند دیگر مقاصد گردشگری، انواع هتل‌ها و اقامت‌گاه‌های مختلف با قیمت‎های متنوع وجود دارد. برای سفری ارزان می‎توانید از هتل‎های متوسط با قیمت منصافه، اتاق رزرو کنید. علاوه‎بر این برای تجربه سفری ارزان می‎توانید از هاستل‎های روسیه استفاده کنید که عموما از کیفیت بالایی برخوردار هستند و قیمت پایین آن‎ها در کاهش هزینه‌های سفر، نقشی پررنگ خواهند داشت. بهتر است محل اقامتتان را در نزدیکی وسایل حمل ‏و نقل عمومی انتخاب کنید تا به ایستگاه‎های مترو و اتوبوس‎ها دسترسی داشته باشید و به کاهش هزینه‎های رفت‎و آمدتان در شهر کمک کنید.

تفریحات ارزان در سفر به روسیه

برای تفریح و بازدید از جاذبه‌های گردشگری مسکو، باید هزینه بپردازید. اگر می‌خواهید هزینه‌های سفرتان را کاهش دهید می‎توانید به پارک تفریحی و فرهنگی رایگان گورکی بروید. در تابستان برنامه‌های سرگرم‎کننده و جالبی در پارک گورکی برگزار می‌شود؛ علاوه‌بر این گردش در پارک و بازدید از گالری‎های موجود در پارک بسیار لذت‌بخش و هیجان‎انگیز است. همچنین شرکت در تورهای پیاده‎روی رایگان مسکو، بازدید از جاذبه‎های گردشگری را برایتان فراهم می‌کند؛ البته برای شرکت در این تورها باید به زبان انگلیسی مسلط باشید تا بتوانید توضیحات راهنما را متوجه شوید. روش دیگر برای کاهش هزینه‎های تفریحات، اتوبوس‎های توریستی مسکو است که یک روز گشت ‎و گذار و بازدید از جاذبه‎های شهر را با قیمت مناسبی ارائه می‎دهد. بد نیست بدانید در سومین پنجشنبه هر ماه، بازدید از برخی موزه‎های مسکو برای عموم رایگان خواهد بود.

رستوران‌های ارزان برای سفر به روسیه

مردم محلی روسیه، اهل رستوران‎گردی نیستند؛ از این‌رو اکثر رستوران‎های شهر، توریستی و گران‌قیمت خواهند بود. در عین حال رستوران‌های محلی نیز در سطح شهر وجود دارند که قیمت منصفانه‌تری خواهند داشت. رستوران‎های زنجیره‌ای، انتخاب مناسبی برای صرف غذا هستند؛ زیرا می‌توانید در این رستوران‎ها با هر سلیقه و بودجه‌ای غذا تهیه کنید. غذاهای خیابانی نیز می‌توانند گزینه مناسبی برای خرید غذای ارزان باشند؛ چرا که سریع آماده می‎شوند و قیمت پایینی دارند. پیشنهاد می‌کنم سوپ بورش، بلینی، چاک‌چاک و پاستیلای کولومنا را از غذاخوری‏های کوچک و سیار مسکو را امتحان کنید.

با فلای تودی سفری ارزان و مقرون به‎صرفه به روسیه داشته باشید

فلای تودی سایتی معتبر و همراهی مطمئن برای رزرو بلیط تهران مسکو خواهد بود. سایت فروش فلای تودی ضمن تضمین امنیت و راحتی سفر، خریدی ارزان را برای شما فراهم می‌کند. فلای تودی لیستی از زمان‌ها و قیمت‌های متفاوت را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید انتخاب مناسب‌تری داشته باشید. نمودار قیمتی و تقویم قیمتی در وب‌سایت فلای تودی به شما در خریدی ارزان‌ کمک خواهند کرد تا بتوانید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید. سایت فلای تودی با ارائه خدمات پیگیری خرید، راهنمای سفر و پشتیبانی 24 ساعته راهنمای سفر شما خواهد بود. همچنین دسترسی به بلیط‌های چارتری و لحظه آخری در وب‌سایت فلای تودی برای خریدی ارزان امکان‌پذیر است. بد نیست بدانید تقویم قیمتی و نمودار قیمتی نیز، در تجربه خریدی مقرون به‌صرفه، موثر خواهد بود. فلای تودی با ارائه خدمات استرداد بلیط، در روند کنسل‎کردن بلیط راهنمای شما خواهد بود و براساس قوانین مربوط‌به استرداد بلیط، وجه پرداختی‌تان را به حساب‎تان واریز خواهد کرد.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده