نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰

دوربین مداربسته هایک ویژن و کاربرد در مدارس توسط هایک لوک

«هایک ویژن» در این مطلبْ ویژگی‌های محصولات خود برای استفاده در مراکز آموزشی، کلاس‌های هوشمند و مدیریت دانش‌آموزان را معرفی و بررسی می‌کند. 

برند هایک ویژن متعهد به ارائه طیف کاملی از عملکردهای متناسب با نیازهای مختلف موسسات آموزشی در قالب یک سخت‌افزار منحصر‌به‌فرد، کارآمد و همه کاره است. محصولات امنیتی این برند قابل استفاده برای مواردی از جمله نصب در مراکز آموزشی، ساختمان های کلاس درس هوشمند و مدیریت حضور و غیاب دانش آموزان است. در ادامه این سه مورد را بررسی کرده و می بینید که چگونه هایک ویژن می‌تواند به شما کمک کند تا محیط آموزشی ایمن‌تر و هوشمندتری داشته باشید.

امنیت مراکز آموزشی با هایک ویژن

از آنجایی که دانش آموزان بخش زیادی از روز خود را در مدرسه می گذرانند، امنیت محوطه مدارس و حتی دانشگاه ها برای هر مدیر و والدینی از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل باید تمام خطرات احتمالی مانند نفوذ به محوطه مدرسه یا دانشگاه، سرقت و سایر تهدیدها با داشتن یک سیستم امنیتی مناسب به‌طور کامل رفع شود. شرکت چینی هایک ویژن تأمین‌کننده پیشرو فناوری ‌های امنیتی در سراسر جهان بوده و می‌تواند با ارائه محصولات امنیتی از جمله دوربین‌های مداربسته، امنیت داخل و خارج محیط های آموزشی شما را فراهم کند.

حفاظت امنیتی مبتنی بر ویدئو

اتوبوس مدرسه

با قابلیت نظارت و مکان یابی وسایل نقلیه هایک ویژن، می‌توان اتوبوس های مدرسه را ردیابی کرده و در موارد اضطراری احتمالی، اقدامات پیشگیرانه را به موقع انجام داد. هنگامی که دانش آموزان کارت را در اتوبوس بکشند، این سیستم امنیتی ازطریق نقشه های GIS بلادرنگ و ضبط ویدئو با کیفیت HD موقعیت اتوبوس را به والدین و مدیران مدرسه اطلاع خواهد داد.

محیط

شما می‌توانید از فناوری AcuSense هایک ویژن برای شناسایی دقیق خطرات احتمالی در اطراف مدرسه و افزایش امنیت کلی استفاده کنید. حتی اگر محیط‌ کم نور باشد (در هنگام شب) نیز می‌توان از دوربین‌ های ترموگرافیک برای تشخیص مؤثر خطرات استفاده کرد.

فضای عمومی

برای مناطق بزرگی که در فضای باز هستند مانند زمین های بازی، سیستم امنیتی ویدیویی هایک ویژن به‌طور همزمان نظارت پانوراما در مقیاس بزرگ و جزئیات واضح را برایتان فراهم می‌کند تا موقعیت ‌های مشکوک یا افراد غریبه را شناسایی کنید.

سالن غذاخوری

با کمک دوربین گردان هایک ویژن برای دریافت نمای پانوراما از آشپزخانه استفاده کنید. با این کار می‌توانید از بهداشت آشپزخانه اطمینان حاصل کرده از غذای خود لذت ببرید.

مدیریت شخصی

یکی از عناصر مهم حفظ یک محیط آموزشی، مدیریت سختگیرانه و در عین حال انعطاف پذیر پرسنل و دانش آموزان است. پایانه‌ های تشخیص چهره هایک ویژن می ‌توانند یک لایه محافظتی را طریق تأیید هویت چهره، اثر انگشت یا کارت اضافه کنند. در این صورت فقط افرادی که مجوز دارند می ‌توانند وارد محوطه ‌ها، ساختمان‌ ها، خوابگاه و موارد دیگر شده و عملاً ورود افراد ثبت‌ نشده ممنوع می‌شود.

مدیریت ورود و خروج افراد

سیستم مدیریت پارکینگ نیز یکی از اولویت های اصلی برای ایمن نگه داشتن مراکز آموزشی محسوب می‌شود. درواقع مدیریت وسایل نقلیه نیز برای ایمن نگه داشتن دانش آموزان و کارکنان بوده و این کار با کمک دوربین‌های عکاسی با رادار هایک ‌ویژن امکان‌پذیر است.

تشخیص تخلف

می‌توان سیستم‌های نظارت بر خودرو هایک ویژن را در مسیرهای اصلی به سمت مراکز آموزشی مستقر کرد تا هشدارهای مربوط‌به وسایل نقلیه ثبت نشده یا تخلفات رانندگی را شناسایی و به نگهبانان امنیتی ارسال کند.

هشدار بروز ناهنجاری ها

سیستم هشدار جهت تشخیص رویدادهای غیرعادی از دیگر خدمات برند هایک ویژن است که می‌تواند شرایطی مانند مانند تجمع ناامن در محوطه، سقوط دانش ‌آموزان و موارد دیگر را پشتیبانی ‌کند.

تماس اضطراری

ایستگاه های هشدار اضطراری را می‌توان در فضای باز نصب کرد. در مواقع اضطراری مانند آتش سوزی، دانش آموزان و کارکنان می‌توانند به این ایستگاه ها رفته و برای کمک تماس بگیرند.

تشخیص سیگار کشیدن

با دوربین‌های حرارتی هایک ویژن می‌توان سیگار کشیدن را تشخیص داد. بنابرین در صورتی که کشیدن سیگار حتی در محوطه ها ممنوع باشد، می‌توان از این سیستم جهت نظارت کمک گرفت.

سیستم حضور و غیاب با انعطاف پذیری و کارایی بالا

درواقع امروزه ابزارهای هوشمند حضور و غیاب نقش مهمی را در محوطه مدرسه ایفا می‌کنند. هایک ویژن دستگاه‌های مربوط‌به این موضوع را طراحی کرده و با قرار دادن آن‌ها در اتوبوس های مدرسه، نقاط ورودی ساختمان های آموزشی، کلاس های درس و خوابگاه ها می‌توان نظارت کاملی بر افراد داشت.از طریق این سیستم هایک ویژن می‌توان تمام اطلاعات حضور و غیاب را به‌صورت بلادرنگ ازطریق داشبورد تصویری مشاهده کرده و حتی گزارش هایی برای نشان دادن روند حضور و غیاب در طول زمان دریافت کرد.

در مدرسه و حضور در خوابگاه

فواید:

  • کمک به کنترل بیشتر و ثبت جزئیات دقیق‌تر ورود و خروج افراد ازطریق پایانه های کنترل دسترسی هایک ویژن
  • شناسایی دقیق هویت افراد هنگام ورود به مدرسه یا خوابگاه جهت جلوگیری از ورود افراد ثبت نشده

حضور در کلاس درس

فواید:

  • زمانی‌که دانش ‌آموزان هنگام ورود کارت‌های شناسایی مدرسه را بکشند، نتایج حضور و غیاب هر شخص روی یک تابلوی آموزشی دیجیتال ثبت می‌شود.
  • وضعیت حضور و غیاب را می‌توان روی صفحه دیجیتال مربوطه نمایش داده و دیدی جامع برای معلمان، دانش آموزان و مدیران ارائه کرد.

کلاس های درس هوشمند برای دروس

هایک ویژن با فناوری‌های پیشرفته هوش مصنوعی و با پیاده‌سازی سیستم ‌های یادگیری از راه دور، باعث می‌شود تا دانش‌آموزان بتوانند دروس را آسان‌تر و مؤثرتر ازطریق کلاس‌های آنلاین یاد بگیرند. به‌علاوه دانش آموزان، معلمان و مدیران مدرسه نیز می ‌توانند به منابع آموزشی با کیفیت دسترسی داشته و آن‌ها را به اشتراک بگذارند؛ این موضوع تجربه یادگیری و تدریس را هم به میزان زیادی بهبود می‌ بخشد.

در عصر امروزی فناوری آموزش هوشمند Hikvision با محصولات و سیستم ‌های پیشرفته، تجربه یادگیری بصری‌تری را برای دانش‌آموزان فراهم می ‌کند، درحالی‌که معلمان نیز آسان‌تر می‌توانند کلاس را سازماندهی و در آخر نتایج را ارزیابی ‌کنند.

آموزش و یادگیری شهودی

سیستم Classroom Hub هایک ویژن با نمایشگر صفحه تخت تعاملی خود، آموزش و یادگیری را بهبود می‌بخشد. این سیستم به موسسات آموزشی اجازه می‌دهد تا دانش آموزانی که می‌خواهند از خانه یا از کلاس های دیگر به کلاس درس فعلی دسترسی داشته باشند، یک تجربه یادگیری همه جانبه داشته باشند.

آموزش از راه دور

این قابلیت هایک ویژن با کمک ابزارهای سخت‌افزار و نرم‌افزاری حرفه‌ای، به دانش آموزان در خانه و سایر مکان های دوردست اجازه می‌دهد تا به کلاس های ضبط شده مدرسه در هر زمانی دسترسی داشته باشند. درواقع یک تجربه همه جانبه با دوربین‌های هوشمند موجود در کلاس درس ایجاد شده و معلمان را در حین حرکت در اتاق و نوشتن روی نمایشگر صفحه تخت با کیفیت عالی تصویر و صدا ضبط می‌کند.

یادگیری چند کلاسه

این قابلیت هوشمند از آموزش و یادگیری هماهنگ بین چندین کلاس درس پشتیبانی کرده و با اشتراک‌گذاری منابع آموزشی در همان لحظه، کیفیت و اثربخشی کلاس های درس را بالا می برد. به همین طریق همه دانش‌آموزان، حتی آنهایی که در شهرهای دورافتاده هستند نیز می‌توانند به بهترین فرصت ‌های آموزشی دسترسی داشته باشند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده