نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۰

سایت قاصدک 24؛ خرید آنلاین بلیط هواپیما

«قاصدک 24» در این مطلب خدمات خرید بلیط هواپیما خود را معرفی کرده است. 

هواپیما یکی از سریع‌ترین راه‌های جابجایی بخصوص برای مسافت‌های طولانی محسوب می‌شود که بزرگ‌ترین مزیت آن صرفه جویی در وقت مسافران است. امروزه خرید اینترنتی بلیط هواپیما از سایت ‌های معتبر، از راحت ترین و متداول ترین راه‌های خرید بلیط شناخته می‌شود. در این زمینه قاصدک 24 یکی از بهترین سایت‌ های فروش آنلاین بلیط هواپیما است که ارائه دهنده کامل‌ترین خدمات سفر برای گردشگران شناخته می‌شود. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با خدمات خرید بلیط هواپیما از قاصدک 24، بیشتر آشنا شوید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما از سایت قاصدک24

خرید اینترنتی بلیط هواپیما از سایت قاصدک24

 

رزرو آنلاین بلیط هواپیما در قاصدک 24

سایت قاصدک 24 متعلق به شرکت فرش تا عرش قاصدک کارمانیا، کار خود را با فروش بلیط هواپیما از سال 1394 آغاز کرد. با اینکه سامانه قاصدک 24 بیشتر با فروش بلیط هواپیما معروف است؛ اما خدمات بلیط اتوبوس، بلیط قطار و سایر خدمات سفر را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شما از طریق سامانه قاصدک 24 می‌توانید در تمامی مسیرهای داخلی و خارجی برای رزرو بلیط هواپیما یک یا دو طرفه اقدام کنید. همچنین با مراجعه به سایت ghasedak24.com می‌توانید از معتبرترین شرکت‌های هواپیمایی داخلی از جمله ماهان ایر، کیش ایر، معراج ایر، آسمان ایر، ایرلاین کاسپین، زاگرس، آتا، ایران ایر، ایران ایرتور، قشم ایر و همچنین برخی ایرلاین‌های خارجی از جمله فلای دبی، هواپیمایی قطر، امارات، پگاسوس و لوفتهانزا بلیط هواپیما مورد نظر خود را تهیه نمایید. برای خرید بلیط از سایت قاصدک 24، نیاز به هیچگونه ثبت نام در سایت ندارید و به راحتی با وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ حرکت می‌توانید بلیط هواپیما را جستجو و خریداری کنید. اما در صورت عضویت در سایت، یک پنل اختصاصی برای شما در نظر گرفته می‌شود که با آن قادر به مشاهده بلیط‌های خریداری شده، پیگیری و حتی استرداد آنلاین بلیط خواهید بود.

 

برای خرید بلیط هواپیما و استفاده راحت‌تراز کلیه خدمات سفر، اپلیکیشن قاصدک 24 را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید.

 

خرید بلیط چارتری هواپیما از قاصدک 24

 برای اینکه هزینه سفر خود را تا حد قابل توجهی کاهش دهید؛ می‌توانید از بلیط‌های چارتری ارائه شده در سایت قاصدک24 خریداری کنید. برای این کار ابتدا مبدا، مقصد و تاریخ پرواز خود را انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه جستجو کلیک نمایید. در لیست نمایش داده شده بلیط های چارتری و سیستمی را به همراه ظرفیت آنها مشاهده خواهید کرد. چند نکته در مورد بلیط چارتری هواپیما که باید به آن توجه داشته باشید؛ نکته اول اینکه این گونه بلیط‌ها فقط در مسیرهای مشخصی وجود دارند و نکته دوم هم در مورد قیمت بلیط چارتری هواپیما است که برای کودکان و بزرگسالان یکسان است.

 

قاصدک 24، بهترین سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما

مزایای خرید بلیط هواپیما از سایت قاصدک24

جمع بندی

 

قاصدک 24 یکی از بهترین سامانه‌های اینترنتی برای خرید بلیط هواپیما و ارائه کلیه خدمات گردشگری به مشتریان است. در این سایت علاوه بر فروش بلیط هواپیما، بلیط قطار و اتوبوس را نیز می‌توانید با قیمت مقرون به صرفه تری خریداری کنید.همچنین برای استفاده از سایر خدمات سفر در قاصدک 24، می‌توانید با مراجعه وبسایت قاصدک 24 به آدرس (ghasedak24.com)، از تمامی خدمات حوزه گردشگری از جمله خدمات هتل، ویزا و بیمه مسافرتی نیز استفاده نمایید.

 

سوالات متداول در مورد خرید بلیط هواپیما از قاصدک 24  

 

  1. شرایط خرید آنلاین بلیط هواپیما از قاصدک 24 چیست؟ دسترسی به اینترنت از طریق تلفن همراه، لپ تاپ و تبلت و در اختیار داشتن مشخصات کارت بانکی در یکی از بانک‌های عضو شبکه شتاب به همراه رمز دوم آن. بلیت خریداری شده بلافاصله قابل دانلود است و به آدرس ایمیل شما که هنگام خرید بلیط وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود.
  2. آیا هزینه بلیط هواپیما کودکان و بزرگسالان متفاوت است؟ بله؛ در بلیط های چارتری قیمت بلیط برای نوزاد (زیر ۲ سال) که احتیاج به صندلی ندارد؛ متفاوت است و بالاتر از ۲ سال بزرگسال محسوب می‌شود. در صورتی که در بلیط‌های سیستمی ۳ نرخ وجود دارد و قیمت بلیط برای نوزاد (زیر ۲ سال)، کودک (۲ تا ۱۲ سال) و بزرگسال (بالای ۱۲ سال) متفاوت است. قابل ذکر است در هواپیما برای نوزادان صندلی جداگانه اختصاص نمی‌یابد.
  3. چند دقیقه قبل از حرکت هواپیما باید در فرودگاه حاضر شویم؟ در پروازهای داخلی بهتر است ۲ ساعت قبل از حرکت هواپیما در فرودگاه حاضر شوید و در پروازهای خارجی ۳ ساعت توصیه می‌شود.
  4. مدارک لازم در فرودگاه و هنگام سوارشدن به هواپیما چیست؟ بلیط پرواز چاپ شده یا داشتن فایل آن در تلفن همراه، همراه داشتن ویزا، پاسپورت، شناسنامه و کارت ملی.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده