نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰

هر خرید از سوپرمارکت اسنپ، یک شانس بیشتر برای شرکت در قرعه‌کشی یک میلیارد تومانی

«اسنپ مارکت» در این مطلبْ قرعه‌کشی یک میلیارد تومانی سوپرمارکت اسنپ را معرفی کرده است.

قرعه‌کشی یک میلیارد تومانی سوپرمارکت اسنپ در بازه ۱۶ آبان تا ۳۰ آذر برگزار می‌شود که در آن به ازای هر خرید از سوپرمارکت آنلاین اسنپ، یک شانس شرکت در قرعه‌کشی یک میلیارد تومانی دریافت خواهید کرد.‌ باتوجه‌به اینکه هر خرید از سوپرمارکت اسنپ یک شانس برای شرکت در قرعه‌کشی است، بنابراین با افزایش تعداد سفارش‌های خود از سوپرمارکت اسنپ، شانس خود برای بردن جایزه‌ی یک میلیارد تومانی قرعه‌کشی بزرگ سوپرمارکت اسنپ را افزایش خواهید داد.

شرکت در قرعه‌کشی بزرگ سوپرمارکت اسنپ

برای شرکت در این قرعه‌کشی نیاز به ثبت‌نام ندارید و تنها با خرید از سوپرمارکت آنلاین اسنپ، در فهرست افراد شرکت‌کننده در قرعه‌کشی قرار خواهید گرفت. تنها شرط حضور در این قرعه‌کشی این است که خریدهای شما در بازه‌ی زمانی ۱۶ آبان تا ۳۰ آذر ازطریق سوپرمارکت اسنپ انجام شده باشند.

برای شرکت در قرعه‌کشی بزرگ اسنپ، می‌توانید خرید خود را از بیش از ۴۰۰۰ فروشگاه محلی و زنجیره‌ای در سوپرمارکت اسنپ ثبت کنید و فرقی هم ندارد که خرید شما محصولات لبنی باشد یا اینکه بخواهید برنج و تنقلات بخرید. زمان انجام قرعه‌کشی نیز، پایان آذرماه ۱۴۰۲ است.

کد تخفیف ۵۰ هزار تومانی برای اولین خرید از سوپرمارکت اسنپ

با خرید از سوپرمارکت اسنپ می‌توانید از تخفیف‌های بیشتری نسبت به سوپرمارکت‌های آفلاین بهره‌مند شوید و حتی تخفیف‌های بیشتری در زمان خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای دریافت خواهید کرد. علاوه‌بر این، این امکان برای شما فراهم است که برای خرید اول خود از سوپرمارکت اسنپ، یک کد تخفیف ۵۰ هزار دریافت کنید و همچنین، هزینه‌ای ارسال کالا برای شما رایگان شود. برای ثبت اولین سفارش خود از سوپرمارکت اسنپ و دریافت تخفیف ۵۰ هزار تومانی از کد تخفیف زیر استفاده کنید:

Win

این کد تخفیف برای خرید اول از سوپرمارکت اسنپ است که شامل اسنپ‌اکسپرس و اسنپ‌مارکت می‌شود.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده