نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰

راهنمای جامع خرید بلیط قطار ارزان در فلای تودی

در این مقاله، روند خرید بلیط قطار از وب‌سایت «فلای‌ تودی»‌‌ آموزش داده شده است.

قطار راهی مقرون‌به‌صرفه و آسان برای سفر است. دردسرهایی همچون ترافیک، اضطراب سفر با خودرو یا اتوبوس در وضعیت آب و هوایی برفی و بارانی دیگر نقشی در این روش از سفر ندارند. سفر با قطار می‌تواند شما را در دل کوه‌ها ببرد و مناظری را نشان‌تان دهد که شاید هیچگاه نتوانید در سفرهای جاده‌ای تجربه کنید. همچنین می‌توانید به اندازه کافی استراحت کنید و از خدمات قطار بهره ببرید. تهیه بلیط قطار نیز بسیار آسان است. کافی‌ست وارد سایت فلای تودی شوید و در ادامه با ما همراه باشید تا راهکار را یاد بگیرید.

چطور بلیط قطار بخریم؟

خرید انترنتی بلیط قطار با چند کلیک! در گذشته تهیه بلیط قطار کمی زمان‌بر بود. شما نیاز داشتید که مدارک‌تان را اسکن کنید و پرینت بگیرید و به یکی از باجه‌های تهیه بلیط یا آژانس‌های مسافرتی مراجعه کنید. اما فلای تودی قطار را نیز به فهرست محصولات و خدمات خود اضافه کرده است.

اکنون کافی‌ست تلفن همراه‌تان را از جیب‌تان بیرون بیاورید یا لپ‌تاپ خود را روشن کنید. مرورگر را باز کنید و فلای تودی را جست‌وجو کنید. یا به آدرس www.flytoday.ir مراجعه کنید.

در سایت فلای تودی روی گزینه قطار که با آیکون واگن قطار مشخص شده است کلیک کنید تا به صفحه خرید بلیط هدایت شوید.

در اینجا می‌توانید مبدا و مقصد را مشخص کنید، تاریخ سفرتان را انتخاب کنید و تعداد بلیط را وارد کنید و روی گزینه جست‌وجو کلیک کنید تا نتایج مطابق درخواست به شما نمایش داده شود. لازم به ذکر است که این امکان را دارید که مشخص کنید نیازمند کوپه دربست یا حمل خودرو هستید یا خیر تا نتایج مرتبط به شما نمایش داده شود.

سپس با کلیک روی گزینه جزئیات و خرید بلیط مورد نظر می‌توانید اطلاعات تکمیلی در خصوص اطلاعات قطار، قوانین و جریمه استرداد، ایستگاه‌هایی که قرار است طی کنید و جزئیات قیمت را مشاهده کنید.

با کلیک روی گزینه ادامه و خرید اطلاعات خریدار و شخصی که قرار است بلیط به نام او صادر شود را لازم است وارد کنید.

همچنین می‌توانید خدمات اضافی را مانند غذا از پیش رزرو کنید و هزینه‌اش را با بلیط‌تان بپردازید.

درنهایت نیز اگر کد تخفیف یا سفر کارت دارید وارد می‌کنید و مبلغ بلیط را می‌پردازید تا بلیط در اختیارتان قرار بگیرد.

تکمیل ظرفیت تاریخ سفر

گاهی ممکن است در تاریخی که قصد سفر دارید، ظرفیت تمامی قطارها پر شده باشد. در این صورت می‌توانید تاریخ مد نظر را برای تهیه بلیط جست‌وجو کنید سپس روی گزینه "موجود شد خبرم کن" کلیک کنید. در این مرحله ایمیل خود را لازم است وارد کنید. در صورتی که مسافری سفر خود را لغو کند و بلیطش را استرداد کند، برای شما ایمیل ارسال می‌شود تا بتوانید بلیط خود را تهیه کنید.

در صورتی که از پیش در فلای تودی ثبت نام کرده باشید با فعالسازی این گزینه برای شما پیامک اطلاع‌رسانی نیز ارسال خواهد شد.

در صورتی که تاریخ مورد نظر شما تکمیل ظرفیت شده باشد در بالای صفحه می‌توانید اولین بلیط خالی نزدیک به تاریخ سفرتان را مشاهده کنید و با کلیک روی گزینه نمایش بلیط قطار به صفحه بلیط‌های موجود هدایت شوید.

مقایسه و بررسی قیمت‌ها

یکی از مهم‌ترین پارامترها برای هر مسافری بررسی قیمت‌هاست. در صورتی که ضرورتی برای سفر در یک تاریخ خاص ندارید، می‌توانید قیمت‌ها بلیط‌ها را در تاریخ‌های متفاوت بررسی کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

در صفحه بررسی بلیط‌های موجود گزینه‌ای تحت عنوان هشدار قیمت قرار گرفته است. با فعالسازی این گزینه می‌توانید مشخص کنید که آخرین تغییرات قیمت برای ایمیل شما ارسال شود یا به سیم‌کارت‌تان پیامک شود.

همچنین ۲ گزینه با عناوین تقویم قیمتی و روند قیمتی در دسترس شما هستند.

ازطریق گزینه تقویم قیمتی و روند قیمتی شما می‌توانید کمترین قیمت بلیط قطار را طبق تاریخ ملاحظه بفرمایید و تاریخ مورد نظر را انتخاب کنید تا بلیط‌ها به شما نمایش داده شوند.

فیلترهای خرید بلیط

پس از تعیین تاریخ، تعداد مسافرین، مبدا و مقصد می‌توانید جستجوی خود را براساس دیگر پارامترهایی که برایتان اهمیت دارد، سفارشی کنید.

برای مثال می‌توانید محدوده قیمت برای بلیط انتخاب کنید. یا شماره قطار مورد نظرتان را جست‌وجو کنید. همچنین می‌توانید براساس ساعت حرکت یا ساعت رسیدن به مقصد بلیط را جست‌وجو کنید.

اگر نوع قطار اینکه اتوبوسی باشد یا کوپه‌ای ۴ یا ۶ تخته برایتان مهم است این امکان را دارید که مشخص کنید. از دیگر فیلترهایی که قادر هستید برای جستجوی بلیط اعمال کنید به شرکت‌های ریلی، امکانات قطار و نوع سالن می‌توان اشاره کرد.

برای مرتب‌سازی نتایج جست‌وجو نیز براساس کمترین قیمت یا زودترین زمان حرکت انتخاب خواهید داشت.

سفری سریع، آسان و امن

فرایند تهیه بلیط قطار در فلای تودی بسیار آسان و هوشمندانه است. اگر نیاز به راهنمایی داشته باشید می‌توانید خیلی سریع با کارشناسان پشتیبانی ازطریق تیکت یا تماس تلفنی در ارتباط باشید یا ازطریق بخش سوالات متداول جواب پرسش خود را پیدا کنید. در فلای تودی علاوه‌بر خرید بلیط، امکان تهیه بیمه مسافرتی دارید تا با خیال راحت و امن سفر کنید. سفر به کام.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده