نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

5 نکته که قبل از خرید بلیط دبی باید بدانید!

«فلای تودی» در این مطلب پنج نکته بسیار مهم که قبل از سفر به‌شهر دبی باید درنظر داشته باشید را مرور می‌کند.

دبی یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان است و سالانه میلیون‌ها گردشگر از سراسر دنیا از آن دیدن می‌کنند. این شهر را با برج‌های بلند، مراکز خرید وسیع، هتل‌های لوکس و سواحل زیبایش می‌شناسند. دبی، جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد که هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. از برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان گرفته تا جزیره نخل جمیرا، از برج العرب، هتل هفت ستاره تا پارک آبی وایلد وادی، همه و همه می‌توانند تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای شما رقم بزنند. اولین قدم برای سفر به دبی، خرید بلیط هواپیما دبی است. بنابراین، اگر قصد سفر به این شهر مدرن و پر زرق و برق را دارید، قبل از خرید بلیط دبی، بهتر است نکاتی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم را در نظر بگیرید.

بهترین زمان سفر به دبی

اولین نکته‌ای که قبل از خرید پرواز تهران دبی باید به آن دقت کنید، فصل سفر و دمای هوا است. دبی دارای آب و هوای گرم و خشک است. تابستان‌های دبی بسیار گرم و مرطوب است و دمای هوا به‌طور معمول به بالای 40 درجه سانتی‌گراد می‌رسد. زمستان‌های دبی نیز گرم و خشک است و دمای هوا به‌طور معمول به بالای 20 درجه سانتی‌گراد می‌رسد. پس اگر قصد گشت‌و‌گذار در شهر را دارید یا مایلید سری به ساحل بزنید، بهتر است فصل گرم سال را برای سفر انتخاب نکنید.

بهترین زمان سفر به دبی، فصول پاییز و زمستان است که هوا خنک‌تر است. در این زمان، دمای هوا به‌طور معمول به 20 تا 30 درجه سانتی‌گراد می‌رسد. همچنین، رطوبت هوا در نیمه دوم سال در دبی کاهش پیدا می‌کند و هوا دلپذیر می‌شود. پیش از رزرو بلیط دبی، آب وهوای این شهر را می‌توانید ازطریق اپلیکیشن‌های هواشناسی مشاهده کنید.

تعیین مدت زمان اقامت در دبی

پیش از خرید بلیط هواپیما دبی، مدت زمان سفر خود را تعیین کنید. دبی جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد، بنابراین بهتر است مدت زمان سفر خود را باتوجه‌به علاقه‌مندی‌های خود انتخاب کنید. جاذبه‌هایی که قرار است از آن‌ها دیدن کنید، مراکز تجاری که برای خرید انتخاب کرده‌اید و همچنین تفریحات مورد نظر خود را فهرست کرده و برای آن‌ها برنامه‌ریزی کنید تا چیزی از قلم نیفتد. برای مثال، جاهای دیدنی دبی که می‌خواهید از آن‌ها دیدن کنید را روی نقشه ببینید و بازدید از مکان‌های نزدیک به هم را در یک روز قرار دهید. هزینه تاکسی در این شهر گران است؛ بنابراین با مترو دبی می‌توانید مقرون‌به‌صرفه‌تر جابه‌جا شوید.

مشخص کردن نوع سفر

نکته دیگر این است که پیش از خرید بلیط تهران دبی، نوع سفر خود را مشخص کنید. آیا قصد دارید فقط به دبی بروید یا به کشورهای همسایه نیز سری بزنید؟ اگر قصد دارید از کشورهای همسایه نیز دیدن کنید، بهتر است بلیط رفت و برگشت خود را از یک سایت معتبر مانند فلای‌تودی خریداری کنید. همچنین توجه داشته باشید که ممکن است به ویزا نیاز داشته باشید، پس امور مربوط‌به ویزا را از قبل انجام دهید. با تعیین نوع سفر می‌توانید مدت زمان مسافرت خود را تخمین بزنید و بعد بلیط دبی به تهران خود را رزرو کنید.

هزینه سفر به دبی

نکته دیگری که قبل از خرید بلیط دبی و سفر به این شهر باید در نظر بگیرید، هزینه‌های سفر است. دبی یک شهر گران‌قیمت است، بنابراین قبل از خرید بلیط، هزینه سفر خود را تخمین بزنید تا دچار مشکل نشوید. هزینه رفت‌و‌آمد، بازدید از اماکن دیدنی، بلیط پارک آبی، حمل‌و‌نقل، خوراک و همچنین اقامت در هتل، عمده هزینه سفر شما را تشکیل می‌دهد.

قیمت بلیط دبی نیز عاملی تأثیرگذار در تخمین هزینه‌های سفر است اما با خرید از فلای‌تودی می‌توانید به همه ایرلاین‌هایی که در این مسیر پرواز دارند دسترسی داشته باشید و ارزان‌ترین گزینه را باتوجه‌به نیاز و سیلقه خود خریداری کنید.

دریافت ویزای دبی

شهروندان ایرانی برای سفر به دبی نیاز به ویزا دارند. ویزای توریستی دبی اجازه اقامت 14 روزه در این شهر را صادر می‌کند. برای صدور ویزا به پاسپورت با اعتبار بیش از 6 ماه نیاز دارید. صدور ویزا برای ایرانیان معمولا یک هفته طول می‌کشد. این مدت زمان، بنا به دلایل مختلف ممکن است بیشتر یا کمتر شود. بنابراین قبل از رزرو بلیط دبی باید از صدور ویزا برای این کشور اطمینان پیدا کنید. برای دریافت خدمات ویزای دبی در سریع‌ترین زمان ممکن کافی است با کارشناسان فلای تودی به شماره 42405000 داخلی 3 تماس بگیرید.

خرید بلیط دبی ارزان در فلای تودی

اگر به همه این نکات توجه کرده‌اید، نوبت به رزرو بلیط دبی رسیده است. پرواز دبی به تهران یا برعکس را می‌توانید از خطوط هوایی ایرانی، اماراتی یا سایر ایرلاین‌های خارجی رزرو کنید. برای رزرو بلیط ارزان دبی، به سایت فلای‌تودی مراجعه کنید، تقویم قیمتی را مشاهده و ارزنترین گزینه را برای خود رزرو کنید. در هنگام خرید بلیط دقت داشته باشید که در صورت رزرو بلیط رفت و برگشت، هزینه کمتری را برای رزرو پرداخت خواهید کرد.

اگر ساکن دبی هستید یا قصد برگشت از دبی را دارید، بلیط دبی تهران را نیز می‌توانید از فلای‌تودی رزرو کنید. اگر قصد سفر به امارات را دارید، هرچه سریع‌تر برنامه‌ریزی برای سفر را آغاز کنید و بلیط هواپیما دبی را با گارانتی قیمت از فلای‌تودی بخرید. علاوه‌بر خرید بلیط هواپیما، امکان رزرو هتل در دبی از هتل‌های لوکس و 5 ستاره تا اقامتگاه‌های اقتصادی را در سایت فلای تودی خواهید داشت.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده