نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۰

نحوه افزایش رنک در بازی فری فایر به گزارش آریاپی

«آریاپی» در این مطلب به‌معرفی ترفندهای افزایش سریع رنک در بازی «فری فایر» می‌پردازد.

فری فایر یکی از محبوب‌ترین بازی‌هایی است که در چندین سال گذشته وارد بازار شده و توانسته طرفداران بسیاری را به خود جذب کند. گرافیک بالای این بازی درکنار محیطی هیجان‌انگیز باعث شده تا رضایت میلیون‌ها نفر از سرتاسر جهان را جلب کند.

فری فایر یکی از محبوب‌ترین بازی‌هایی است که در چندین سال گذشته وارد بازار شده و توانسته طرفداران بسیاری را به خود جذب کند. گرافیک بالای این بازی درکنار محیطی هیجان‌انگیز باعث شده تا رضایت میلیون‌ها نفر از سرتاسر جهان را جلب کند. یکی از دغدغه‌های اصلی بازیکنان این بازی این است که با راه‌های افزایش رنک در فری فایر آشنایی ندارند و نمی‌دانند چگونه می‌توانند سطح خود را در طول بازی ارتقا دهند. شما هم اگر به‌دنبال راه‌هایی برای افزایش سریع رنک در بازی فری فایر و رسیدن به رتبه‌های سیلور و گلد هستید، ادامه این مطلب را از دست ندهید!

روش‌های بالا بردن رنک در فری فایر

بسیاری از بازیکنان فری فایر تصور می‌کنند افزایش رنک در این بازی کار بسیار دشواری است و شاید همین تصور جلوی پیشرفت آن‌ها در این بازی را می‌گیرد! جالب است بدانید که این تصور کاملا اشتباه است و شما با انجام دادن چند کار ساده قادر به افزایش رنک خود در بازی فری فایر خواهید بود. برای آشنایی با بهترین راه‌های افزایش رنک در فری فایر با ما همراه باشید.

بازی تمرینی را فراموش نکنید

یکی از نکات مهم در این بازی این است که واکنش سریعی در بازی داشته باشید. شما باید بتوانید نسبت به دیوارهای گلو واکنش سریعی از خود نشان دهید. واکنش سریع نسبت به هدف‌گیری، تغییر موقعیت درست و حتی هدف‌گیری درست از جمله مواردی هستند که تنها با تمرین زیاد به آن مسلط خواهید شد. توصیه می‌کنیم قبل از ورود به رقابت اصلی چند دقیقه‌ای را در حالت تمرینی بازی کنید.

خودتان را آنالیز کنید

یکی از نکات بسیار مهم برای بالابردن رنک در بازی فری فایر این است که قبل از شروع بازی، خود را ریزبینانه و واقع‌گرایانه آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید. با این کار قادر خواهید بود نقاط ضعف خود را بهتر کنترل کرده و از نقاط قوت خود برای بردن بازی استفاده کنید.

دو یا سه نفره بازی کنید

زمانی‌که به‌تنهایی بازی می‌کنید، ممکن است از هر طرف مورد هجوم دشمنان قرار گرفته و احتمال برد شما به‌شدت کاهش پیدا کند. همچنین بازی با چند هم‌تیمی ثابت به‌صورت متوالی باعث افزایش تسلط شما بر روند بازی خواد شد؛ بنابراین یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش احتمال پیروزی در این بازی این است که به‌صورت دو یا چند نفره بازی کنید.

بی هدف بازی نکنید!

یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش رنک در این بازی این است که در انتهای بازی زنده بمانید؛ بنابراین بهترین راه این است که هدف‌دار بازی کنید و تنها در صورت نیاز حمله کنید. تیرهای خود را هدر ندهید و تنها زمانی‌که مانعی برایتان ایجاد شد و مطمئن بودید که با استفاده از سلاح خود قادر به ازبین‌بردن آن خواهید بود شلیک کنید تا احتمال زنده‌ماندتان افزایش یابد.

در یک منطقه امن فرود بیایید

فرود در یک منطقه شلوغ و ناامن ممکن است شما را در معرض خطر حمله دشمنان قرار داده و باعث شود دشمنان شما را غافلگیر کنند. در نظر داشته باشید که در هنگام فرود در یک مکان امن و خوب فرود بیایید و به هیچ وجه مکان شلوغ را برای فرود انتخاب نکنید.

عاقلانه لوت کنید

یکی از نکات مهمی که در مورد این بازی باید به یاد داشته باشید این است که تسلط بر استفاده درست از اسلحه و سایر سلاح‌ها بسیار مهم‌تر از قوی بودن خود اسلحه است. به عبارت دیگر بسیاری از بازیکنان حتی با اسلحه‌های ضعیف هم عملکرد بسیار خوبی ارائه می‌دهند؛ در حالی برخی از افراد با استفاده از بهترین سلاح‌ها قادر به انجام درست بازی نیستند.

به یاد داشته باشید که هر کدام از این اسلحه‌ها دارای قلق خاصی هستند و برای اینکه نهایت استفاده بهینه را از یک سلاح داشته باشید، بهتر است چندین بار با آن تمرین کنید تا قلق آن به‌طور کامل دستتان بیاید. توجه کنید که با خرید جم فری فایر از آریاپی قادر خواهید بود رنک بازی خود را تا سطح قابل توجهی افزایش دهید.

تسلیم نشوید

یکی دیگر از مهم‌ترین عواملی که منجر به بالارفتن رنک فری فایر می‌شود، این است که زود تسلیم نشوید. بعد از هر بار باخت از اشتباه خود درس گرفته و سعی کنید با تکرار نکردن آن‌ها در بازی‌های بعدی مهارت خود را افزایش دهید.

از آپدیت‌ها باخبر باشید

یکی از نکات مهمی که احتمالا بسیاری از بازیکنان توجهی به آن ندارند این است که باید از جدیدترین آپدیت‌های بازی و به‌روزرسانی سلاح‌ها خبر داشته باشید. در صورت خبر داشتن از این آپدیت‌ها و استفاده از ابزارهای به‌روز حرفه‌ای‌تر وارد رقابت شده و احتمال برد بیشتری خواهید داشت. البته همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، صرفا استفاده از سلاح‌های به روز به معنای عملکرد بهتر شما نخواهد بود بلکه تسلط شما بر آن سلاح اهمیت بیشتری دارد.

فراموش نکنید که با خرید جم فری فایر از آریاپی قادر خواهید بود رنک خود را تا میزان قابل توجهی افزایش داده و لذت بیشتری از بازی ببرید.

ردیم گیفت کارت فری فایر

عوامل موثر بر میزان امتیاز رنک شما در فری فایر

عوامل زیادی وجود دارند که روی میزان امتیاز رنک شما در فری فایر تاثیر می‌گذارند. در ادامه برخی از مهم‌ترین عوامل موثر بر رنک هر بازیکن را مطرح خواهیم کرد:

  • تعداد هم تیمی‌های زنده
  • مدت زمان زنده ماندن
  • تعداد کیل‌ها
  • داشتن عملکرد موفق در بازی
  • عملکرد درست و مناسب هم تیمی‌ها

نحوه ورود به رنک فری فایر

برای اینکه در مود رنکینگ بازی کنید، باید لول شما حداقل 10 باشد. به یاد داشته باشید که با خرید جم فری فایر از آریاپی خواهید توانست به‌زودی وارد مود رنکینگ شده و بازی کنید. برای اینکه رنک خود را افزایش دهید، باید مود رنکینگ را انتخاب کرده و سپس بازی را شروع کنید.

بعد از پایان بازی مقداری امتیاز به شما داده خواهد شد، با افزایش و جمع شدن این امتیازها، رنک شما افزایش خواهد یافت. شما در این بازی قادر خواهید بود بعد از انجام مأموریت‌ها و مراحل مختلف بازی و تجربه چالش‌های جدید، به سطوح بالاتری ارتقا پیدا کنید. جالب است بدانید سطح گرند مستر بازی فری فایر یکی از جذاب‌ترین سطوح بازی شمرده می‌شود که بازیکنان علاقه زیادی به آن دارند.

خرید جم فری فایر از آریاپی؛ یکی از راه‌های افزایش رنک در فری فایر

فری فایر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدئویی شمرده می‌شود که طرفداران بسیاری داشته و گیمرهای زیادی به آن علاقه دارند. این بازی هم همچون بسیاری از بازی‌های سبک بتل رویال، دارای رنکینگ مختلف بوده و با افزایش رنک در آن، محبوبیت بیشتری نصیب بازیکن شده و لقب پرو (حرفه‌ای) را به‌دست خواهد آورد. در این مطلب سعی کردیم تا تمام راه‌های افزایش رنک فری فایر را برای شما بیان کنیم.

نکته مهم این است که در فری فایر، هر فصل در حدود 2 ماه طول خواهد کشید و بعد از پایان فصل، رنک‌ها صفر خواهند شد و بازیکنان قادر خواهند بود با یکدیگر به رقابت بپردازند تا رتبه‌های برتر را به‌دست آورند. خرید جم فری فایر از آریاپی یکی دیگر از راه‌های افزایش رنک شما در این بازی خواهد بود.

برای افزایش رنک فری فایر سری به آریاپی زده و با خرید جم فری فایر رنک خود را افزایش داده و لذت بازی را چندین برابر کنید. کارشناسان حرفه‌ای آریاپی درکنار شما خواهند بود.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده