نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

با فناوران، تنها مرجع آموزش دوره‌های فنی و مهندسی به زبان فارسی در کانادا آشنا شوید

کانادا یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای مهاجرت است و سالانه دانشجویان بین‌المللی متعددی برای ادامه تحصیل و کار به این کشور مهاجرت‌ می‌کنند.

این کشور دارای برنامه‌های آموزش عالی بسیار متنوعی با هزینه‌های رقابتی برای دانشجویان خارجی است و بازار کار آن نیز از پتانسیل جذب بالایی برخوردار است. بخشی از مهاجران به این کشور دانشجویان فنی و مهندسی هستند که برای ورود به بازار کار باید به مهارت‌های عملی و شغلی کامل مسلط باشند، تا بتوانید به موفقیت دست یابند و در یک جایگاه شغلی مناسب مشغول به کار شوند.

ازاین‌رو نیاز دارند درکنار ارائه رزومه قوی و سایر مدارک مورد نیاز در دوره فنی و مهندسی در کانادا متناسب با حوزه تخصص خود شرکت کنند تا در پایان دوره از آمادگی لازم برخوردار شوند و بتوانند به‌عنوان یک نیروی فنی متخصص مشغول به کار شوند. به همین دلیل سالانه دوره‌های ویژه‌ای در کانادا برای مهاجران ایرانی که‌ می‌خواهند در فیلدهای فنی وارد بازار کار شوند برگزار‌ می‌شود. اگر‌ می‌خواهید با بهترین دوره‌های فنی و مهندسی در کانادا بیشتر آشنا شوید پیشنهاد‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

دورههای فنی و حرفهای در کانادا

هر ساله در کانادا طیف گسترده‌ای از دوره‌های فنی و حرفه‌ای با هزینه‌های متنوع برگزار‌ می‌شود. در طی چند سال اخیر با افزایش آمار مهاجرت به کانادا تقاضا برای این نوع آموزش‌ها خیلی افزایش یافته است. دوره‌های فنی و مهندسی بر توسعه دانش عملی و فیزیکی فرد در یک حرفه خاص تمرکز دارد و موجب‌ می‌شود مهاجران تازه وارد بتوانند راحت‌تر جذب بازار کار شوند. از طرفی مهاجران ایرانی که‌ می‌خواهند در فیلدهای فنی و مهندسی در کانادا مشغول به کار شوند باید در آزمون‌های دریافت لایسنس که به‌صورت دولتی برگزار‌ می‌گردد شرکت کنند تا بتوانند به این طریق شغلی با درآمد عالی بیابند. ازاین‌رو با شرکت در این دوره‌های فنی‌ می‌توانند آمادگی لازم را برای شرکت در این آزمون و آغاز فعالیت حرفه‌ای خود کسب کنند. از جمله محبوب‌ترین این دوره‌ها‌ می‌توان به دوره‌های مهندسی، معماری، مکانیک، الکترونیک، مدیریت پروژه، تکنسین‌های فنی، انرژی ادوایزری، طراحی، تجارت و حسابداری اشاره کرد. این دوره‌ها نسبت به دوره لیسانس دارای هزینه کمتری هستند و در مدت زمان کوتاه تری برگزار‌ می‌شوند. ازاین‌رو مهاجران با شرکت در آن‌ها‌ می‌توانند در بازه زمانی کوتاهی مهارت‌های لازم را کسب کنند . این دوره‌ها توسط مؤسسه‌ها و مدارس حرفه‌ای مختلفی در کانادا برگزار‌ می‌شود.

دوره فنی و مهندسی در کانادا

آینده شغلی مهاجرت پس از تحصیل در دورههای فنی و مهندسی در کانادا

کارآموزی و دوره فنی و مهندسی در کانادا توسط بهترین موسسات این کشور در جهت حمایت از دانشجویان به منظور حفظ ارتباط با صنعت برگزار می‌شود تا بتوانند تجربه حرفه‌ای بهتری کسب کنند. دانش و مهارتی که افراد در طی این دوره‌ها کسب می‌کنند در نوشتن رزومه کانادایی خیلی به آن‌ها کمک می‌کند و ارزش خوبی به آن می‌بخشد. مهاجران ایرانی و فارسی زبان با شرکت در دوره‌های فنی بهترین مؤسسه برگزار کننده دوره‌های فنی و مهندسی برای ایرانیان می‌توانند ضمن کسب مهارت‌های لازم در پایان دوره مدرک و مجوز کار را دریافت کنند و تجربه‌های عملی لازم را به‌دست آورند.

همچنین این تجربه کاری به رزومه آن‌ها افزوده می‌شوند و می‌تواند شرایط یافتن شغل مناسب را برای آن‌ها آسان تر کند و به این ترتیب برای دریافت اقامت دائم کانادا اقدام کنند. بنابراین مهاجران تازه واردی که پس از ورود به کانادا در دوره‌های فنی مهندسی شرکت می‌کنند قطعا از آینده شغلی درخشان‌تری برخوردار خواهند شد و با دریافت فرصت‌های شغلی بیشتر می‌توانند دستیابی به موفقیت را در مدت زمان کوتاه‌تری تجربه کنند.

چگونه در بهترین دورههای فنی و مهندسی در کانادا شرکت کنیم؟

دوره‌های فنی و مهندسی توسط موسسات آموزشی مختلفی برای مهاجران فارسی زبان برگزار می‌شود که هر یک دارای شرایط، استانداردها و هزینه‌های متفاوتی هستند. اما دراین‌میان متقاضیان باید مجموعه‌ای را برای دریافت این خدمات انتخاب کنند تا بتوانند ضمن کسب جامع‌ترین مهارت‌ها مدرک معتبری را در پایان دوره دریافت کنند و در آزمون لایسنس شرکت کنند. یکی از با سابقه‌ترین و حرفه‌ای‌ترین مراکز در این زمینه در کانادا مؤسسه غیر انتفاعی فناوران است که در تورنتوی کانادا مستقر بوده و دوره‌های ویژه‌ای را برای کامیونیتی‌های ایرانی و فارسی زبان برگزار می‌کند.

این مجموعه در راستای کمک به مهاجران فارسی زبان علاوه‌بر برگزاری دوره ها، مشاوره شغلی در کانادا و مشاوره کاریابی و کارآفرینی را نیز ارائه می‌دهد. ازاین‌رو متقاضیان درکنار شرکت در برترین دوره‌ها می‌توانند از مشاوره‌های شغلی لازم نیز بهره‌مند شوند تا بتوانند بهترین شغل را متناسب با مهارت‌ها و وضعیت روحی و جسمی خود بیابند.

مهندسی در ساختما با لباس آبی و کلاه زرد

مؤسسه غیر انتفاعی فناوران چه خدماتی را در کانادا ارائه میدهد؟

مؤسسه فناوران با هدف کمک به مهاجران ایرانی و فارسی زبان و با شناخت نیازهایی که در بدو ورود به کانادا دارند راه اندازی شده است و در همین راستا نیز خدمات متنوعی را به‌صورت کاملا استاندارد و قانونی ارائه می‌دهد. این مجموعه ضمن آنکه به‌صورت کاملا ویژه و تخصصی دوره‌های فنی و مهندسی گسترده‌ای را با بهره‌گیری از مجرب‌ترین اساتید این حوزه‌ها برگزار می‌کند خدمات دیگری را نیز ارائه می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

چرا مؤسسه فناوران را برای شرکت در دورههای فنی در کانادا انتخاب کنیم؟

اگر شما نیز کانادا را برای مهاجرت انتخاب کرده‌اید و می‌خواهید ازطریق فیلدهای فنی و مهندسی وارد بازار کار این کشور شوید. قطعا برای کسب مهارت‌های لازم پیش از یافتن یک شغل مناسب به شرکت در دوره‌های فنی نیاز خواهید داشت. ما به شما در میان چندین مؤسسه آموزشی مختلف ویژه فارسی زبانان، مؤسسه فناوران را که سابقه‌ای درخشان در این زمینه دارد را پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه که با همکاری گروهی از مهندسان، کارشناسان، اساتید و مدیران موفق و با تجربه‌ای تشکیل شده همواره در تلاش است تا چالش‌های پیش روی مهاجران تازه وارد برای یافتن شغل جدید یا پیشرفت در حرفه فعلی آن‌ها را هموار سازد و با ارائه خدمات و مشاوره‌های کاملا تخصصی کمک کند اهداف خود را تحقق بخشند و زندگی رویایی در کانادا داشته باشند. جهت آشنایی بیشتر با خدمات این مؤسسه کافی است به وب‌سایت فناوران مراجعه کنید و برای دریافت هر کدام از دوره‌ها و خدمات فناوران با استفاده از کد تخفیف WELCOME50 پنجاه دلار تخفیف دریافت کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده