نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

نحوه فروش بیت کوین استخراج شده به صرافی او ام پی فینکس

صرافی «او ام پی فینکس» در این مقاله به‌معرفی برترین ترفندهای فروش بیت‌کوین‌های استخراج‌شده می‌پردازد.

«چگونه بیت کوین های استخراج شده را بفروشیم؟» این سوالی است که افراد به محض آشنایی با حوزه ماینینگ و استخراج ارزهای دیجیتال برایشان ایجاد می‌شود. همانطور که احتمالا می‌دانید استخراج ارزهای دیجیتال یکی از محبوب‌ترین روش‌های کسب درآمد از بازار رمزارزهاست که در سراسر دنیا طرفداران بسیاری نیز دارد.

در فرایند استخراج رمزارزها شما توان پردازشی ماینر خود را در اختیار شبکه قرار می‌دهید و از این طریق در حل معادلات و تامین امنیت تراکنش‌ها در بلاک‌چین مشارکت می‌کنید. پاداش این مشارکت از طریق کوین‌های استخراج شده به شما تعلق می‌گیرد و به کیف پول یا همان ولت بیت کوین شما واریز می‌گردد. حال لازم است بیت کوین استخراج شده را نقد کنید تا پاداش استخراج شما محقق گردد.

نحوه فروش بیت کوین استخراج شده

امن‌ترین روش برای خرید یا فروش ارزهای دیجیتال استفاده از صرافی‌های رمزارزی است. برای فروش بیت کوین استخراج شده می‌بایست ابتدا موجودی بیت‌ کوین خود را از طریق انتقال رمزارز در بلاک‌چین به یک صرافی ارز دیجیتال انتقال دهید. سپس می‌توانید رمزارز بیت‌ کوین را در بازار صرافی ارز دیجیتال مورد نظرتان به فروش برسانید.

اصلی‌ترین چالش افراد در این مرحله انتخاب صرافی ارز دیجیتال است. با توجه به گسترش روزافزون صنعت رمزارزها و افزایش استقبال افراد از این بازار مالی، صرافی‌های رمزارزی بسیاری نیز با خدمات و سرویس‌های معاملاتی گوناگون ایجاد شده‌اند. در ادامه فاکتورهایی که می‌بایست در انتخاب صرافی ارز دیجیتال مورد نظر قرار دهید را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

انتخاب بهترین صرافی برای فروش بیت کوین استخراج شده

در زمان کار با حساب‌های آنلاین، امنیت دارایی اولین و مهم‌ترین عاملی است که می‌بایست به آن توجه کنید. صرافی‌هایی که دارایی کاربران را درون کیف پول‌های گرم و بر بستر اینترنت نگهداری می‌کنند، گزینه‌های مناسبی نیستند. بنابراین بهتر است به سراغ صرافی‌هایی بروید که از کیف پول‌های سرد برای نگهداری دارایی کاربران استفاده می‌کنند.

دومین عاملی که در زمان انتخاب صرافی معتبر ارز دیجیتال می‌بایست به آن توجه داشته باشید، تعداد کاربران و حجم معاملات آن است. بالا بودن تعداد کاربر و حجم معاملات در یک صرافی رمزارزی، سرعت انجام معاملات یا به عبارتی سرعت نقد شوندگی دارایی در آن پلتفرم را نشان می‌دهد. هر چه حجم معاملات بیت‌ کوین در یک صرافی ارز دیجیتال بالاتر باشد، شما می‌توانید بیت کوین استخراج شده خود را با سرعت بیشتری به فروش برسانید.

سومین عاملی که در انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال اهمیت دارد، تیم پشتیبانی و راه‌های ارتباطی کاربر با آن پلتفرم است. اکثر فعالان بازار کریپتو ترجیح می‌دهند معاملات خود را در صرافی‌‌هایی انجام دهند که در صورت وجود هر گونه سؤال یا مشکل بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن با پشتیبانی آن جهت برطرف کردن موضوع ارتباط برقرار کنند.

بهترین صرافی ایرانی برای فروش بیت کوین

پلتفرم دانش بنیان معاملات رمز ارز او ام پی فینکس یکی از برترین و البته معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران است که بستر خرید، فروش و انتقال بیت کوین و بیش از 100 رمزارز دیگر را برای کاربران خود فراهم کرده است.

دارایی رمزارزی کاربران در او ام پی فینکس به صورت کاملا آفلاین و درون کیف پول‌های سخت افزاری نگهداری شده و هیچ خطری مبنی بر هک یا به سرقت رفتن دارایی، سرمایه افراد را مورد تهدید قرار نمی‌دهد.

پلتفرم او ام پی فینکس امکان واریز و برداشت ارزهای دیجیتال را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است. به این معنا که آدرس واریز بیت کوین و همچنین آلت‌کوین‌ها به او ام پی فینکس برای هر کاربر تنها به خود آن کاربر تعلق داشته و هر حساب کاربری دارای آدرس ولت اختصاصی می‌باشد.

نحوه فروش بیت کوین استخراج شده

اگر به دنبال پاسخی برای سؤال «چگونه بیت کوین استخراج شده را به ریال تبدیل کنیم؟» هستید، در گام اول می‌بایست از طریق وبسایت یا اپلیکیشن او ام پی فینکس ثبت نام کرده و احراز هویت خود را تکمیل کنید. سپس لازم است از طریق قابلیت واریز رمزارز، بیت کوین خود را از کیف پول ماینر به کیف پول حساب خود در او ام پی فینکس انتقال دهید. در نهایت نیز می‌توانید آن را به سادگی و به صورت آنی به تومان تبدیل کنید.

ثبت نام در او ام پی فینکس به سادگی و از طریق یک ایمیل امکان‌پذیر است. پس از ثبت نام وارد صفحه داشبورد حساب کاربری خواهید شد و لازم است احراز هویت خود را تکمیل کنید.

حال نوبت به آن رسیده تا ببنیم که چگونه بیت کوین استخراج شده را به کیف پول انتقال بدهیم؟ پس از تکمیل ثبت نام و احراز هویت می‌توانید به راحتی نسبت به کیف پول بیت کوین حساب کاربری خود واریز ارزی داشته باشید و آن را در بازار بفروشید و به تومان تبدیل کنید.

برای ارسال بیت کوین استخراج شده از کیف پول ماینر به کیف پول او ام پی فینکس می‌بایست در صفحه داشبورد روی دکمه «واریز» بزنید و در صفحه جدید وارد قسمت «واریز رمزارز» شوید.

در صفحه جدید می‌بایست رمزارز بیت کوین را انتخاب کرده و شبکه انتقال آن را نیز تعیین کنید. به این ترتیب آدرس واریز بیت کوین به کیف پول حساب کاربری‌تان در او ام پی فینکس به شما نمایش داده می‌شود. به کپی یا اسکن این آدرس در قسمت برداشت (Withdrawal) کیف پول مبدا می‌توانید بیت کوین استخراج شده را به او ام پی فینکس انتقال دهید.

در گام بعدی نوبت به فروش بیت کوین استخراج شده می‌رسد که به راحتی از طریق «معامله سریع» یا «معامله در بازار» امکان‌پذیر است. اگر می‌خواهید موجودی بیت کوین خود را از طریق سفارش‌گذاری‌های پیشرفته به فروش برسانید می‌توانید وارد قسمت «معامله» شوید و از چهار روش سفارش بازار (Market)، سفارش محدود (Limit)، سفار حد ضرر (Stop Limit) و سفارش حد ضرر با قیمت بازار (Stop Market) معامله فروش بیت کوین را انجام دهید.

برای تبدیل سریع بیت کوین استخراج شده نیز می‌توانید از قابلیت «معامله سریع» استفاده کنید. کافیست وارد قسمت «خرید و فروش سریع» شوید و رمزارزهای تبدیلی خود را انتخاب کنید. به منظور فروش بیت کوین استخراج شده می‌بایست در قسمت «پرداخت می‌کنم» رمزارز BTC را انتخاب کرده و در قسمت «دریافت می‌کنم» نیز گزینه تومان (IRT) را انتخاب کنید.

در نهایت نیز کافیست مقدار بیت‌کوینی که قصد تبدیل آن را دارید وارد کنید و روی دکمه «تبدیل» بزنید. به این ترتیب موجودی بیت کوین شما به صورت آنی و به قیمت لحظه‌ای بازار به تومان تبدیل خواهد شد.

پس از تبدیل بیت کوین به تومان می‌توانید مجددا وارد صفحه داشبورد شوید، روی دکمه «برداشت» بزنید و از قسمت «برداشت تومانی» موجودی کیف پول حساب کاربری خود را به حساب بانکی‌تان انتقال دهید.

در صورت وجود هر گونه سؤال پیرامون روند ثبت نام و احراز هویت، واریز رمزارز و یا ثبت معامله نیز می‌توانید به صورت بیست و چهار ساعته و در تمام روزهای هفته از طریق چت آنلاین وبسایت و اپلیکیشن و تماس تلفنی با شماره 02152694000 با پشتیبانی مجموعه در ارتباط باشید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده